חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת ספר מחזור

מאת: תומר כהןשיווק ישיר09/05/20121095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספר מחזור של התיכונים / חטיבות ביניים נוצרים בעיקר על נייר כרומו בגודל A4, שמציעות סגנון של כמה סוגי כריכות: כריכה רכה בדף הקדמי ועל גבי העטיפה, בדרך כלל עובי הכריכה  250 או 300 גר '. בסגנון ספרי מחזור בכריכה קשה לא  נפוצים כמו בכריכה רכה, תופעה זו נוצרת בשל סיבות העלות היקרה של כריכה קשה.

עד לפני מספר שנים לפני כניסות המכונות הדיגטליות לשוק, ספרי המחזור היו מודפסים במוכונות אופסט, דבר המייקר את מחיר הדפסת ספר מחזור (הדפסת אופסט משתלמת רק בהדפסת כמויות גדולות מעל 1000 עותקים). לכן רוב ספרי המחזור היו מודפסים בצבע שחור לבן עם כריכה צבעונית בלבד. עם כניסות המכונות הדיגיטליות, עברו בתי הספר התיכונים / חטיבות הביניים להדפסת ספר המחזור בצבע מלא, תוך חיסכוך במחיר הדפסת הספר בזכות המכונות הדיגיטליות. בתי ספר עם מספר גדול של שכבת לימוד יצליחו להפיק ספרי מחזור במחיר משתלם יותר, בזכות מספר עותקים רב.

 

ספר מחזור בדרך כלל מספק תמצית  קרובה ואישית של התלמידים, באמצעות  בכל עמוד ניתן למצוא לרוב 2 תלמידים עם תמונות פרופיל אישית וציטוט של 2-3 שורות. מספר גדול של קולאז'ים אישיים וקבוצתיים, המצורפים לכל כיתה אחרי דבר המחנך/מורה ותמונות התלמידים.

הדפסת ספר מחזור בשנים האחרונות, עם בתי הדפוס הדיגיטלים, נוצרת בצורה אחרת וקלה. ישנם חברות עם מערכות מתקדמות מקוונות באתר האינטרנט, המאפשרים לבתי ספר ליצור את עיצוב ספר המחזור שלהם דרכם דרך האתר, בשיתוף פעולה עם בית הדפוס. אופן עיצוב זה מאפשר רמה גבוהה יותר של מעורבות התלמידים, תוך ביצוע עבודה פשוטה וקלה יותר עבור כל צוות העיצוב.

כשיום הסיום מגיע, התלמידים נפרדים מחבריהם לכיתה והמורים. ועם ספר מחזור, שומרים את זיכרונותיהם לעד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 הדפסת חוברות, פולדרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר כהן

מאת: תומר כהןעסקים - כללי14/08/12793 צפיות
הדפסת מעטפות - דרך נהדרת לשיווק וקידום העסק בהתמדה

מאת: תומר כהןשיווק07/05/121080 צפיות
החלטנו על הוצאה לאור של ספר, עכשיו נותר לבדוק, איך ניתן לקבל הדפסת ספר איכותית.

מאת: תומר כהןשיווק06/05/121104 צפיות
הדפסת חוברות, עימוד ועיצוב חוברות, מחיר הדפסת חוברות,

מאת: תומר כהןשיווק29/04/121112 צפיות
הדפסת קטלוגים. למי כדאי ולמה. הסבר עלויות ואיכויות.

מאת: תומר כהןשיווק ואסטרטגיה01/04/121087 צפיות
תערוכת הדפוס בגרמניה חידושים פלוסים ומינוסים

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161913 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144336 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138594 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138389 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132063 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128881 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129279 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica