חפש מאמרים:
שלום אורח
02.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פולדרים

מאת: תומר כהןשיווק ואסטרטגיה01/04/2012747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא מזמן יצא לי להיות בתערוכה בגרמניה בכל הקשור לנושא של דפוס דיגיטלי , מהדפוס עצמו ועד סוגי הגימור.

בתערוכה עצמה הציגו כל החברות המובילות בציוד משוכלל שעוד לא נראה בבתי הדפוס בארץ.

החידושים שיש היום מצד אחד הם מעולים לבית דפוס עצמו, אך גרועים מאוד לעובדים שיכולים למצוא את עצמם ללא עבודה.

למשל בתחום הדפסת קטלוגים או הדפסת חוברות , אפשר לראות איך מקובץ ממוספר שמכניסים לתוכנה של המכונת דפוס הדיגיטלית מקבלים מוצר מוגמר ללא התערבות בן אנוש.

בעבר להדפסת קטלוג היו נדרשות המון פעולות בהתערבות בן אנוש להדפסת הקטלוגים ואו הדפסת חוברות לקבל מוצר מוגמר.

תחום הדפסת חשבוניות , פעם היינו צריכים להדפיס את הפנקסי חשבוניות במכונות מסורבלות עם הכנת גלופות והרצה חוזרת של הדפים. היום עם תוכנות מספור כל הנשוא של הדפסת חשבוניות נהיה עניין של כמה דקות לקבל פנקסי חשבוניות מוכנות.

עוד תחום בדפוס הוא הדפסת פולדרים - פולדר הוא השם הלועזי לתיקיות כריכה.

בשנים האחרונות תחום זה תופס תאוצה ולא תמצאו בית עסק שמכבד את עצמו או רוצה להרשים את הלקוח ללא פולדרים.

הפולדרים עצמם ניתן לייצר בהמון סוגי נייר החל מנייר ממוחזר, נייר אפור, נייר נטול עץ ועוד. סוג הנייר המומלץ הוא נייר כרומו מט על עובי של 300 גרם שיהיה עבה ויתן תחושת יוקרה והכי חשוב שיחזיק את הדפים בצורה יפה ולא יתקפל.

ישנם גם המון סוגי חיתוך פנימים שונים לפולדרים, כגון הוספת חריץ לכרטיס ביקור , הוספת מקום לדיסק.

לא כל בית דפוס יכול להעניק את כל סוגי הפולדרים, הרי לכל חיתוך שונה בפולדר צריץ מבלט מיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 הדפסת חוברות, פולדרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר כהן

מאת: תומר כהןעסקים - כללי14/08/12512 צפיות
הדפסת מעטפות - דרך נהדרת לשיווק וקידום העסק בהתמדה

מאת: תומר כהןשיווק ישיר09/05/12760 צפיות
העידן הדיגיטלי, השינוים שנגרמו עם כניסת הדפוס הדיגיטלי. הירידה הדרסטית, במחירי הפקת ספרי המחזור לבתי הספר.

מאת: תומר כהןשיווק07/05/12768 צפיות
החלטנו על הוצאה לאור של ספר, עכשיו נותר לבדוק, איך ניתן לקבל הדפסת ספר איכותית.

מאת: תומר כהןשיווק06/05/12756 צפיות
הדפסת חוברות, עימוד ועיצוב חוברות, מחיר הדפסת חוברות,

מאת: תומר כהןשיווק29/04/12763 צפיות
הדפסת קטלוגים. למי כדאי ולמה. הסבר עלויות ואיכויות.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/151759 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/141984 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/147720 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/131665 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/131482 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/131373 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/131158 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica