חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם הצגות הן נחלת העבר?

בעת העתיקה, הצגות היו אחת מצורות הבידור הבודדות. בתקופה יוון העתיקה, אם אדם היה רוצה לבדר את עצמו, האפשרות היחידה שלו הייתה הצגה. רק כאלפיים שנים לאחר מכן, התמונות הזזות והטלוויזיה, קרתה המהפכה בעולם האומנות, וגם דרך יותר פשוטה וזולה למצוא בידור.

האם להצגות נשאר עדיין קסם?

טלוויזיה משחקת את תפקידה כראוי, בשנים האחרונות מתפתחות תוכניות טלוויזיה מעולות רבות ומיליונים נמשכים למסכי הטלוויזיה בכל מדינות העולם, באותו הזמן. הרבה צופי טלוויזיה מושבעים, משוכנעים כי ימיו של התיאטרון תמו: טלוויזיה היא זולה והיא אמצעי בידור פשוט וזול בסלון הבית, בניגוד להצגות שדורשות תכנון מראש ונסיעה. הרוב גם יאמרו שהצגות הן ארוכות ומייגעות, בזמן שאפשר לראות בבית, פרק של סדרה בזמן פחות. בכל מקרה, גם הצגות טובות אפשר להמיר לגרסאות טלוויזיה ולסרטים.

אך אספסוף זה, לא רואה את הקסם של הצגות תיאטרון. יש כמות נכבדת של אנשים שלא מקדשים את רעיון הנוחות ומעדיפים ליהנות מהצגה בתיאטרון. בניגוד לצפייה בטלוויזיה, יש הרפתקה קטנה סביב הצגות תיאטרון. יש ציפייה להצגה כאשר קונים כרטיסים מראש, הנסיעה אל תחומי העיר ואכילת ארוחת ערב לפני ההצגה יוסיפו רק עוד, לזיכרון שלכם מהערב הזה. צפייה בטלוויזיה כמו בכל ערב, לא תספק לכם אפקט דומה.

בנוסף לחוויה הנוצרת סביב ההצגה, הצגה היא בפני עצמה הצגה, בניגוד למסך השטוח והרועש בסלון הביתי. הצלילים אמיתיים, השחקנים אמיתיים והצחוק של הקהל הוא הצחוק שלכם – את כל אלה אי אפשר להחליף, כאשר רוצים ליהנות ולהתבדר בצורה טובה ואיכותית.

טלוויזיה ותיאטרון הם נחלת הבידור של אנשים רבים, שכל אחד מהם יעדיף את הראשון או השני, או שניהם גם יחד. הצגות לא מהוות תחליף לטלוויזיה וגם לא מתחרות בה, אך לא צריך להחליף הצגות בצפייה בטלוויזיה.

המאמר נכתב בחסות קודקס מאמרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינדקס קידום אתרים

אי אפשר להסביר בצורה מספיק ברורה, כמה חשובים גני אירועים עבור האירוע שלכם. בדומה לצורה בה תבחרו את שאר הדברים להפקת האירוע, כאשר אתם מנסים לבחור מקום לאירוע מתוך רשימת גני אירועים, יש גורמים מסוימים אשר יקבעו אם גן אירועים מסוים הוא המתאים לכם או לא.

מאת: אינדקס קידום אתריםאופנה26/07/121391 צפיות
שמלות ערב קיימות בעיצובים רבים, המתחדשים מדי שנה. תמיד ניתן למצוא שמלות ערב בכל עיצוב או גרה, שיתאימו לכל אחת שרוצה ללבוש שמלת ערב לכל מטרה.

מאת: אינדקס קידום אתריםבר ובת מצווה26/06/121071 צפיות
כחושבים על בר מצווה, זה לא נראה גיל רציני, אבל למרות זאת, לבני גיל זה יש כיום אייפונים וכסף. להתבגר ולגדול לגיל הזה, גיל המצווה, יש משמעות גדולה במשפחות יהודיות מסורתיות. גיל זה הוא הגיל בו בנכם ייכנס אל עולם המבוגרים והגיע הזמן כי יהפוך לאדם אחראי ויוכל להתחיל לתרום כבן משפחה.

בזמן בחירת שמלות ערב, תשכרי כי מפתח הצלחה חשוב הוא להיראות אופנתית, מתוחכמת ואלגנטית – בו זמנית. את רוצה להיות מרכז תשומת הלב, להיות מוערצת, להיות שיחת הערב, אבל בצורה חיובית. אם את מתעניינת בעיצובים חדשים של שמלות ערב, כדאי לחפש באינטרנט או להשיג מגזין עדכני. שני מקורות אלה שופכים הרבה אינפורמציה בנושא 'עשי ואל-תעשי'.

מאת: אינדקס קידום אתריםשמלות כלה ובגדי חתן04/06/121467 צפיות
שמלות כלה קיימות בצבעים, דוגמאות ואורכים שונים. דבר אחד שכדאי להתייחס כאשר אתן בוחרות שמלות כלה היא העובדה שלא תמיד צריך להסתמך על חוות דעת שנייה בלבד. כאשר אתן בוררות מתוך מבחר שמלות כלה, זה יכול להיות חכם שתהיה חוות דעת שנייה, חברה קרובה שיכולה לעזור בבחירה, אך בסופו של דבר – הכי חשוב שתרגישי בנוח בתוך שמלת הכלה שלך.

מאת: אינדקס קידום אתריםתקליטנים20/05/121200 צפיות
חתונה היא אחד האירועים הכי משמעותיים בחייך. החל מהפרחים ועד השמלה שתלבשי בקבלת הפנים, את רוצה שהכל יהיה מושלם. המוסיקה שתחברי לקבלת הפנים יכולה לשפר או להרוס את כל החתונה. לכן צריך להבין – איך בוחרים תקליטנים נכונים לחתונה, שיתאימו לתקציב?

מאת: אינדקס קידום אתריםשמלות כלה ובגדי חתן16/05/121402 צפיות
מרבית הכלות לעתיד חולמות על שמלת הכלה האידיאלית, הרבה לפני שהן בכלל מתארסות. בחירת שמלת כלה אידיאלית היא הכרחית בגלל שייתכן וזהו יהיה היום היחיד בו העיניים כולן יהיו נשואות אל הכלה.

מאמרים נוספים בנושא תיאטרון

מאת: חיים נויתיאטרון02/03/223225 צפיות
המחזמר פיטר פן, העולה בתיאטרון הקאמרי (בשיתוף תיאטרון אורנה פורת) הוא מלהיב ותוסס, עטור אפקטים והברקות בימוי, מופע מוצלח לילדים ולכל המשפחה.

מאת: חיים נויתיאטרון17/02/222806 צפיות
מחלת נעורים , יצירתו הקלאסית של פרדיננד ברוקנר מתמודדת עם חיי בני הנעורים על סף הבגרות וההפקה בבית צבי היא רוויה במשחק משובח ומרגש של להקת השחקנים שמפגינה יכולת מקצועית נפלאה. הבמאית ליאת פישמן לני, שגם תרגמה ועבדה מחדש את המחזה וגם ערכה את הליווי המוזיקלי, הצליחה ללהטט עם השחקנים והתוצאה היא חוויה תיאטרלית מענגת ועם זו נוקבת ומהדהדת לזמן רב לאחר הצפייה.

מאת: חיים נויתיאטרון31/01/223101 צפיות
"לעבור את הקיר" המחזה המוזיקלי על פי הסרט באותו השם, שעלה בתיאטרון בית ליסין הוא תוסס, קולח וקסום; זהו הלהיט הבא של התיאטרון והוא מהווה חוויה תיאטרלית לחובבי הז'אנר.

מאת: חיים נויתיאטרון30/12/213132 צפיות
"לעבור את הקיר" המחזה המוזיקלי על פי הסרט באותו השם, יעלה בתיאטרון בית ליסין ב-20 בינואר והוא עשוי להיות הלהיט הבא של התיאטרון. בפרזנטציה לעיתונאים ולמנהלי תרבות ברשויות, גילתה מנכ"ל התיאטרון ציפי פינס, שכבר מתוכנן מחזמר נוסף לפי אותו הז'אנר שיהיה מבוסס על סרט הקאלט "בלוז לחופש הגדול".

מאת: חיים נויתיאטרון28/11/214220 צפיות
"פנתר כפול" העולה בתיאטרון בית ליסין – היא הצגה נוקבת ומרגשת, סוחפת ומותחת על תנועת הפנתרים השחורים במלאת 50 שנה להקמתה ועל יו"ר התנועה שהיה בעצם סוכן משטרה סמוי . המחזה נכתב בידי יואב שוטן-גושן בהשראת תולדות תנועת המחאה החברתית שהגיעה בסופו של דבר לכנסת ועל פעילותה והיא שזורה בשמות ובאירועים אמיתיים, אם כי המחזה נותן דרור גם לגיבורים דמיוניים ולתרחישים שלא התרחשו , אך מעניקים נופך דרמטי ותיאטרלי .

מאת: חיים נויתיאטרון24/11/213280 צפיות
קיץ אחרון הוא מחזה העוסק באהבת נשים ובסיפור אהבתן הטראגית של שתיים מהן. ההצגה העולה בבית צבי ברמת גן היא מרגשת, נוקבת ומעניקה חשיפה של טפח מחיי האהבה של נשים . שיאה של ההצגה היא הגורל האכזר שפוקד את אחד הזוגות , כאשר אחת הבחורות מקפדת את חייה ממחלה ממארת, בדיוק כפי שאירע למחזאית האמריקנית ג'יין צ'יימברס שמצאה את מותה מסרטן , 3 שנים לאחר שעלתה ההפקה הראשונה על הבמה.

מאת: חיים נויתיאטרון02/11/213693 צפיות
ההצגה הנודעת מונולוגים מהואגינה, העולה בבית צבי ברמת גן, היא הפקה תוססת ומרגשת מאוד, בזכות העוצמה שבמחזה, הבמאית המצוינת ליאת פישמן-לני ולהקת השחקניות המוכשרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica