חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא רק שלט

מאת: פולקובסקיתעשייה07/05/20121090 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום שלט לבית עסק מהווה אלמנט הכרחי לכל חנות, עסק או משרד, שלא נדבר על חברות גדולות ורשתות אשר עבורן נדרש קצת יותר משלט חיצוני.
השלט כשלעצמו נחשב דבר של מה בכך אך תכנון לקוי של השלט יכול לגרום לנזק יותר מאשר תועלת, וכמובן שלא מדובר רק ברמת העיצוב והגרפיקה.

למה חשוב השלט

החשיבות של השלט החיצוני של בית העסק, או שלטים בתוך בניין משרדים מהווים את אחד מסימני הדרך הוותיקים ביותר בעולם, לפני עידן  הג' פי אס ושאר טכנולוגיות המאפשרות לך לאתר כמעט כל פינה ברחבי כדור הארץ, שלטים היו מהווים מרכיב חשוב לאיתור כתובת חנות, וגם היום בעזרת כל הטכנולוגייה עדיין כולנו מחפשים את השלטים כל פעם מחדש שאנו מגיעים למרכזי קניות, או בנייני משרדים ומנסים לאתר את בית העסק או המשרד אותו אנו מחפשים, ומי לא חיפש את השלט של השירותים בקניון.

כיצד לתכנן את השלט הנכון

יש המון פרטים קטנים וגדולים הקשורים בתכנון השלט.

  • זה מתחיל כמובן בעיצובהגרפי ואלו אלמנטים אמור להכיל השלט, אלמנטים כגון מספר הטלפון, נייד, כתובת מייל אוכל פרט אחר. כמובן שכאן צריך לתכנן בקפידה על מנת שהשלט יעביר את המסר שלו,שיבלוט על מנת שיהיה ניתן לאתרו בקלות, ומצד שני שיגרום לעוברי אורח אקראייםלהיכנס פנימה ולדעת למה הם נכנסו.
  • תכנון נכון של גופי התאורהאשר יאירו את השלט כמובן שלא מדובר בשלטי הכוונה בתוך בנייני משרדים אלא על שלטים מוארים חיצוניים.
    היום קיימות מספר טכנולוגיות החל מאלו המוכרות לכולם המבוססותעל תאורן נאון, והלוגן, תאורת לדים אשר נחשבת לחסכונית ביותר בצריכת חשמל. בנוסףניתן ליהנות היום גם משילוט סולארי אשר מהווה יתרון משמעותי גם בצריכת חשמלקבועה ולעיתים גם בפריסת תשתיות חשמל למקומות שבהם הולכים לבצע פרוייקט זמני.
    כחלק מהתכנון צריך גם לחשוב על סוגייתהתחזוקה השוטפת של השלטים החל מהחלפת גופי תאורה או כל בקר כזה או אחר אשרמותקן בשלט, האם הנגישות נוחה וניתן בקלות על ידי סולם, או שיהיה צורך כל פעםלהביא מנוף.
    אם הינך בית עסק אשר מעוניין להחליף מבצעיםאו כל מיני מסרים אשר יוצגו על השלט, יש צורך גם לתכנן את המערכת שליטה ובקרהעל כל הטקסט.
  • חייבים לדעת באילו חומריגלם ישתמשו עבור השלטים, ישנם חומרי גלם שונים טובים יותר ופחות, אף אחד לארוצה ששלט מסויים יתחיל לדהות לאחר פרק זמן קצר, או צבע מתקלף. כמובן שזהתלוי במיקום בית העסק והאם הוא חשוף לגשם או נמצא בקניון מקורה.

איך לבחור את החברה המתאימה

  • ראו מה וותק החברה.
  • בידקו פרוייקטים אשר בוצעועל ידה, וכדאי לראות פרוייקטים אשר בוצעו לפני פרק זמן רב על מנת לראות אתאיכות המוצר המוגמר, כך שאם תראו פרוייקט שהסתיים חודש לפני השלט עדיין נוצץומבריק.
  • ראו אם יש לחברה ניסיוןהשלטים הנדרשים עבורכם. לא כולם  עושים את כל סוגי השלטים.
  • ראו מי צוות העובדים ואםמדובר בפרוייקטים מורכבים האם יש מהנדס בתמונה?
  • כמובן נושא האחריות והשרות פרמטר חשוב לאורך השנים הבאות.

אל תזלזלו בשלט הוא הכרטיס הביקור הגדול שלכם

 



תגיות המאמר: שלטים, שילוט


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פולקובסקי

מאת: פולקובסקיעסקים - כללי04/10/12993 צפיות
תחום האנרגיה הסולארית אשר שוטף את העולם וכמובן גם את ארצנו תופס תאוצה גם בעולם השילוט לסוגיו.

מאת: פולקובסקיעיצוב תעשייתי 23/09/121093 צפיות
שלטים הם צורך בסיסי בכל התהליך שלבניית התדמית והזהות של כל עסק או חברה גדולה וקטנה כאחד. הם מושכים את תשומת לבו של קהל היעד, מכוונים אותו ומספקים לו את המידע הנדרש. תנסו להיכנס לרגע לכל חנות גדולה סופר או חנות בגדים, הרי בלי שילוט מסודר, ובהנחה שלא מצאתם עובד פנוי, לא תוכלו למצוא את עצמכם.

מאת: פולקובסקיתעשייה21/08/12966 צפיות
היום שלט הוא כבר לא חתיכת פלסטיק או פח שעליה מודגש שם בית העסק, תעשיית השילוט הפכה לעולם שלם של טכנולוגיות עתירות ידע.

מאת: פולקובסקיבניין ואחזקה - כללי13/05/121018 צפיות
אנו עדים לאחרונה במודעות אשר הולכת וגדלה בקרב הצרכנים בנושא צריכת החשמל, גם בכל מה שקשור לעלויות החשמל אשר הולכות וגדלות עם הזמן, וגם כמובן בסוגיה האקולוגית, ומחפשים פתרונות ירוקים לסביבה יותר.

מאת: פולקובסקישיפוצים07/05/121146 צפיות
כמעט כל בית עסק משקיע בצורה זו או אחרת בפרסום בפלטפורמות שונות יש בתי עסק אשר משקיעים סכומי עתק על מדיות חיצוניות, ושניתן למצוא אותם כמעט בכל פורטל נחשב, אבל שתרצו למצוא אותם בפועל יהיה לכם קשה לאתר אותם

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175178 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica