חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלט מאיר יותר ירוק יותר וזול יותר

כולם היו רוצים לבטל את התלות בחברת החשמל, אבל כמובן שהתלות שלנו בחברת החשמל תישאר תמיד אבל כיצד אנו להפחית אותה ,ויחד להוזיל אותה בחשבון החודשי, וכמובן להשתמש באנרגיות חלופיות אשר ירוקות יותר וזולות יותר.
כיצד נושא זה מתקשר לעולם השילוט?
ובכן פשוט מאוד היום כמעט כל בית עסק, בניין מגורים או בניין משרדים, וכמובן מרכזי קניות וקניונים, מתקינים שלטים מכל סוגי שילוט, בכל גודל ולכל מטרה.
החל מהשלטים של החנויות, השילוט החיצוני של המבנה, שלטי הכוונה במבנה עצמו ועוד.

רוב השלטים מחוברים לתשתית החשמל ופעילים כמעט 24 שעות ביממה, מה שגורם לצריכת חשמל קבועה, וכמובן לתחזוקה שוטפת של גופי התאורה המותקנים בתוך השלט. דמיינו לכם את אחד ממרכזי הקניות הגדולים כגון קניון הזהב ועזריאלי, על כל כמות השלטים הנמצאת שם מה צריכת החשמל הקבועה, וכמובן התחזוקה השוטפת

אז איך חוסכים היום???

הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות לנו היום ליצור שילוט ברמה גבוהה וגם חסכונית.

· תאורה המבוססת על לדים – גופי תאורה המבוססים לד נכנסו כמעט לכל בית, בית עסק בישראל ובעולם בשנים האחרונות. וזה נובע מהיותו בעל תכונות אשר מהוות עבורו יתרון משמעותי על פני מתחריו (הפלורוצנט, הניאון). כמובן שגם בתחום השילוט לא ויתרו על גוף תאורה זה והחלו להשתמש עמו יותר ויותר:

תוחלת חיים ארוכה יותר מגופי תאורה אחרים.
צריכת חשמל נמוכה יותר מכל גוף תאורה אחר.
שפע של גוונים וצבעים.

· שילוט סולארי – אנרגיית השמש היא חינם לכולם, ובארצנו החמה שבה אנו נהנים משמש רוב ימות השנה זה פשוט ביזיון שעדיין לא החלו להשתמש יותר ויותר באנרגיה סולארית, אבל זה כבר ברמת ממשלה. אבל היום יותר מתמיד אנו עדים לכך שיותר ויותר מתחילים להתקין לוחות סולאריים במרכזי קניות, בתי ספר , וגם בבניה הפרטית.
שילוט סולארי יכול לחסוך במהלך הזמן כסף רב חשבון החשמל הקבוע, במיוחד במרכזי קניות, בתי חולים ואוניברסיטאות אשר מותקנים שם שלטים רבים.
שילוט סולארי גם יעיל במקומות בהם אין תשתית חשמל מותקנת וצריך כרגע לבצע התקנה של שלט זמני, כגון בפרויקטים של מע"צ וכדומה.

שילוב של שילוט סולארי המואר על ידי גופי תאורה המבוססים לד הינו הפתרון המתקדם ביותר הקיים היום בשוק. לכן חשוב מאוד שכבר בשלב ההקמה והבניה של בית העסק או הבניין יילקחו הדברים הללו בחשבון ויערכו לכך בהתאם. מה שיבטיח לכם חסכון כספי עצום בעתיד בכל הנוגע לשילוט במבנה

 



תגיות המאמר: שלטים, שילוט


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פולקובסקי

מאת: פולקובסקיעסקים - כללי04/10/12990 צפיות
תחום האנרגיה הסולארית אשר שוטף את העולם וכמובן גם את ארצנו תופס תאוצה גם בעולם השילוט לסוגיו.

מאת: פולקובסקיעיצוב תעשייתי 23/09/121089 צפיות
שלטים הם צורך בסיסי בכל התהליך שלבניית התדמית והזהות של כל עסק או חברה גדולה וקטנה כאחד. הם מושכים את תשומת לבו של קהל היעד, מכוונים אותו ומספקים לו את המידע הנדרש. תנסו להיכנס לרגע לכל חנות גדולה סופר או חנות בגדים, הרי בלי שילוט מסודר, ובהנחה שלא מצאתם עובד פנוי, לא תוכלו למצוא את עצמכם.

מאת: פולקובסקיתעשייה21/08/12963 צפיות
היום שלט הוא כבר לא חתיכת פלסטיק או פח שעליה מודגש שם בית העסק, תעשיית השילוט הפכה לעולם שלם של טכנולוגיות עתירות ידע.

מאת: פולקובסקישיפוצים07/05/121139 צפיות
כמעט כל בית עסק משקיע בצורה זו או אחרת בפרסום בפלטפורמות שונות יש בתי עסק אשר משקיעים סכומי עתק על מדיות חיצוניות, ושניתן למצוא אותם כמעט בכל פורטל נחשב, אבל שתרצו למצוא אותם בפועל יהיה לכם קשה לאתר אותם

מאת: פולקובסקיתעשייה07/05/121086 צפיות
רבים נוטים לא להתייחס לסוגיית השילוט של העסק, או שמייחסים לו חשיבות נמוכה מאוד, אך זו טעות גדולה, אשר יכולה לעלות ביוקר.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222772 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223081 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211364 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211321 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211581 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211553 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica