חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות השילוט

מאת: פולקובסקישיפוצים07/05/20121139 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם הפרסום לסוגיו הלך ותפס תאוצה באמצעות המדיה הזמינה הקיימת לנו, האינטרנט אשר נמצא בכל מקום הטלוויזיה, הטלפונים הסולולארים ועוד שאר הטכנולוגיות המתקדמות. חברות ובתי עסק רבים משקיעים כסף רב בקמפיינים ממומנים בגוגל ומנועי חיפוש אחרים, בפריים טיים בטלוויזיה, עיתונות מקומית אתרי אינטרנט וכל הזמן במרוץ המטורף הזה אחר פרסום ולהיראות בכל מקום ובכל זמן.

רק לסבר את הראש קידום ממומן בגוגל יכול להגיע בכיף לכ 6000 - 3000ש"ח כל חודש ולא מבטיח  תוצאות אשר יחזירו את ההשקעה כמובן יש כאלו שישקיעו יותר וכאלו פחות, קידום אורגני בגוגל יכול להעלות גם כסף רב וגם עד נרגיש בתוצאות זה עלול לקחת זמן של מספר חודשים זה תלוי במספר גורמים תחרות מסביב למילת המפתח הנדרשת, בחברה אשר דואגת לקידום ועוד פרמטרים.

בכל כך הרבה אפיקי פרסום החברות משקיעות והן לפעמים שוכחות להשקיע בדבר הבסיסי ביותר שזמין ונגיש לכלום בכל רגע שילוט, לפעמים תראו בית עסק בעל אתר מפואר אשר נמצא במיקומים הראשונים בגוגל אך כשתרצו למצוא את בית העסק פיזית לא תמיד זה פשוט כי לא קיים שילוט מתאים אשר מקל על חיפוש ומציאת בית העסק.

שילוט של בית העסק יכול לבוא לידי ביטוי במספר דרכים:
שלטים מוארים שלט גדול אשר נמצא בחזית החנות, או על הגג  ויכול לעזור במציאה  קלה של בית העסק ללקוח אשר מחפש אותו וגם לעוברי אורח אשר יבינו מה שירותי בית העסק ואולי שלט זה יעזור להם להיכנס ולבצע עסקה, שלטי הכוונה אשר יעזרו ללקוחות שלכם לאתר את בית העסק בדרכים. ישנם סוגי רבים של שלטים כגון שילוט סולארי אשר חוסך כסף רב בעלויות צריכת החשמל והכנת תשתיות לפעמים עבור אספקת חשמל, כמובן שלטי נאון היודעים ומוכרים לכולם.השימוש בעזרת תאורת לדים טכנולוגיה חדשה אשר גם חוסכת חשמל בזמן שהכול תוכנן כמו שצריך.

אז לפני שרצים אל המדיות בטלוויזיה ובאינטרנט בדקו טוב טוב אם העסק מופיע ברחוב אם ניתן לאתרו בקלות אם השלט הקיים מעביר מספיק מידע על השירות אשר ניתן לקבל, האם ניתן לשנותו בצורה קלה ודינאמית, האם התחזוקה שלו לא יקרה, ובמקרה של תחזוקה האם השלט מצריך כלים מיוחדים. שלט זה כרטיס ביקור בדיוק כמו אתר אינטרנט ותחשבו על זה.

 



תגיות המאמר: שלטים, שילוט


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פולקובסקי

מאת: פולקובסקיעסקים - כללי04/10/12990 צפיות
תחום האנרגיה הסולארית אשר שוטף את העולם וכמובן גם את ארצנו תופס תאוצה גם בעולם השילוט לסוגיו.

מאת: פולקובסקיעיצוב תעשייתי 23/09/121089 צפיות
שלטים הם צורך בסיסי בכל התהליך שלבניית התדמית והזהות של כל עסק או חברה גדולה וקטנה כאחד. הם מושכים את תשומת לבו של קהל היעד, מכוונים אותו ומספקים לו את המידע הנדרש. תנסו להיכנס לרגע לכל חנות גדולה סופר או חנות בגדים, הרי בלי שילוט מסודר, ובהנחה שלא מצאתם עובד פנוי, לא תוכלו למצוא את עצמכם.

מאת: פולקובסקיתעשייה21/08/12963 צפיות
היום שלט הוא כבר לא חתיכת פלסטיק או פח שעליה מודגש שם בית העסק, תעשיית השילוט הפכה לעולם שלם של טכנולוגיות עתירות ידע.

מאת: פולקובסקיבניין ואחזקה - כללי13/05/121013 צפיות
אנו עדים לאחרונה במודעות אשר הולכת וגדלה בקרב הצרכנים בנושא צריכת החשמל, גם בכל מה שקשור לעלויות החשמל אשר הולכות וגדלות עם הזמן, וגם כמובן בסוגיה האקולוגית, ומחפשים פתרונות ירוקים לסביבה יותר.

מאת: פולקובסקיתעשייה07/05/121086 צפיות
רבים נוטים לא להתייחס לסוגיית השילוט של העסק, או שמייחסים לו חשיבות נמוכה מאוד, אך זו טעות גדולה, אשר יכולה לעלות ביוקר.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232590 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223263 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212864 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211338 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211218 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201393 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201124 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica