חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עולם השילוט

מאת: פולקובסקיעיצוב תעשייתי 23/09/20121093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל חנות משרד או עסק - שלט משלו

מדובר בעולם ומלואו של עצובים, סגנונות, צבעים, וטכנולוגיות. ניתן לראות למשל, לשלטים בחנויות צעצועים, תראו מיד שהם מעוצבים בצורה צבעונית ותוססת אשר תמשוך את הילדים מרחוק. מנגד, אם נביט על חנויות של מותגים יוקרתיים, נראה שילוט בעל קו מינימליסטי ונקי - מתוך רצון לשמור על מיתוג יוקרתי.

השלט  התעודת זהות של כל בית העסק

אם בעבר התפקיד של השלט היה העברת מסר בסיסי בלבד, הרי שהיום מדובר בחלק אינטגרלי וחשוב ביותר בכל מערך השיווק של החברה או החנות. במקרים רבים, השלטים הם הדבר הראשון שכל לקוח, צרכן פוטנציאלי רואה בהקשר של בית העסק, מכאן גם חשיבותם המכרעת לבעלי העסקים. כמובן, יש הבדלים בין שילוט פנים, לבין שלטי חוצות שהם פרסומיים בעיקרם.

כמה זה יעלה

לפני הכל, צריך לדעת מה התקציב שלכם. כל נושא השילוט עבור בית העסק הינו חלק מתקציב הפרסום השנתי שלכם. בנוסף צריך לקחת בחשבון את האגרה לרשות המקומית על שלט שהוצב במקום ציבורי. אם בית העסק שלכם חדש, ואין עדיין תזרים קבוע, לא כדאי להיכנס להרפתקה כלכלית רק בגלל שלט. מומלץ לבחור משהו פרופורציונאלי לגודל העסק ולתקציב שלכם, כמובן עם תכניות עתידיות אשר מתאימות למה שכבר בחרתם (סוג עיצוב, פונטים וכד').
חשוב להדגיש: שלטים הם לא בהכרח הוצאה גדולה. יש פתרון לכל כיס וכמעט בכל תקציב, לכן חשוב לקבל הצעות מחיר ממספר חברות לפני קבלת ההחלטה. ולבחון את היכולות והיתרונות של כל חברה.

סוגי שילוט קיימים

שלט לכל מטרה

אלו סוגי שלטים קיימים ומה מיוחד בכל אחד מהם?
עם כל הקדמה והטכנולוגייה המתקדמת קיימות טכניקות ייצור חדשניות למגוון רחב של סוגי שילוט, ביניהם שלטי פח, שלטים מוארים על ידי נאון או תאורת לדים חסכוניים, שלטי תיבה, שלטים באותיות תלת-ממד ועוד. יכולות חיתוך בלייזר ומערכות ממוחשבות מדוייקות מאוד יכולות ליצור פסל סביבתי לכל חברה או עסק
כמובן שהכל בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם.

מיקום השלט: הגודל כן קובע
לאחר שכבר החלטתם ליצור שלט חדש, יש צורך להחליט על מיקומו. אם מדובר בשלט שהמיקום המיועד לו נמצא בסביבת שלטים אחרים, צריך ליצור איזושהי ייחודיות אשר תציג אותו בצורה בולטת יותר, ניתן להאיר אותו בתאורה חזקה יותר כדי שתהיה לו נוכחות גם בלילה. אם נציב את השלט במקום פנימי מעל החנות או המשרד, ניתן להסתפק באותיות תלת-ממד.
פרמטר חשוב נוסף הוא גודלו של השלט שמושפע ממיקומו. מן הסתם, שלט פרסומי התלוי לראווה מעל נתיבי איילון יהיה גדול מאוד, לפעמים אפילו גדול מדי יותר מתאים לחברות גדולות. שלט בתוך חנות בגודל ממוצע יהיה קטן יותר משלט שיוצב על אחד מקירות הקניון.

תוכן השלט
אחרי שיודעים מה הגודל של השלט, יש צורך להוסיף את אחד המרכיבים החשובים ביותר התוכן. לכל שלט יש את המגבלות שלו, לכן התוכן נגזר מהגודל. יש מספר תכנים בסיסיים שכמעט תמיד מוצאים את דרכם לכל שלט. כמו שם החברה או בית העסק, לוגו או עיטור גרפי אחר המאפיין ומזוהה עם בית העסק, סלוגן שיווקי פרסומי, מספר טלפון, ופרטי קשר אחרים. שלטים המכונים "שלטי תיבה", שממוקמים לרוב מעל חנויות ברחוב, הם על פי רוב מפורטים יותר, לעומת שלטים על חזיתות קניונים שמכילים מידע מועט יותר.

מיותר לציין ש"החיים והמוות ביד הלשון" לכן יש צורך לחשוב בקפידה על כל אות ומילה בגוף השלט.

עיצוב לכל שלט
אחרי התוכן, צריך לקחת בחשבון גם את העיצוב של השלט עצמו. אם מדובר בחברה גדולה ומוכרת עם קו שיווקי ופרסומי מתוכנן וקבוע, העיצוב יהיה אחיד וזהה בכל סוגי השלטים (פונטים גודל וסוג, צבעים וכד').

ההמלצה היא פשוט להתאים את השלט לרוח ולאופי העסק, ולתדמית שאתם מעוניינים ליצור עבור בית העסק שלכם.
אם אתם בשלב הבנייה והשיפוץ מומלץ לחבר בין המעצב פנים או הדריכל, המעצב הגרפי של חברת השילוט וכמובן אתם ולהגות ביחד את העיצוב של השילוט.

לסיום, חשוב לזכור: איכות וסוג הבחירה של השלט תלויים בשיקול הדעת שהפעלתם לגבי כל אחד מהסעיפים שהועלו במדריך זה.

שתהיה בחירה מוצלחת.

 



תגיות המאמר: שלטים, שילוט, שילוט פנים


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פולקובסקי

מאת: פולקובסקיעסקים - כללי04/10/12993 צפיות
תחום האנרגיה הסולארית אשר שוטף את העולם וכמובן גם את ארצנו תופס תאוצה גם בעולם השילוט לסוגיו.

מאת: פולקובסקיתעשייה21/08/12966 צפיות
היום שלט הוא כבר לא חתיכת פלסטיק או פח שעליה מודגש שם בית העסק, תעשיית השילוט הפכה לעולם שלם של טכנולוגיות עתירות ידע.

מאת: פולקובסקיבניין ואחזקה - כללי13/05/121018 צפיות
אנו עדים לאחרונה במודעות אשר הולכת וגדלה בקרב הצרכנים בנושא צריכת החשמל, גם בכל מה שקשור לעלויות החשמל אשר הולכות וגדלות עם הזמן, וגם כמובן בסוגיה האקולוגית, ומחפשים פתרונות ירוקים לסביבה יותר.

מאת: פולקובסקישיפוצים07/05/121147 צפיות
כמעט כל בית עסק משקיע בצורה זו או אחרת בפרסום בפלטפורמות שונות יש בתי עסק אשר משקיעים סכומי עתק על מדיות חיצוניות, ושניתן למצוא אותם כמעט בכל פורטל נחשב, אבל שתרצו למצוא אותם בפועל יהיה לכם קשה לאתר אותם

מאת: פולקובסקיתעשייה07/05/121091 צפיות
רבים נוטים לא להתייחס לסוגיית השילוט של העסק, או שמייחסים לו חשיבות נמוכה מאוד, אך זו טעות גדולה, אשר יכולה לעלות ביוקר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202577 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192392 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181566 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172029 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171994 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152235 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152174 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica