חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב חדרי ילדים בגילאים שונים

מאת: jobaefאדריכלות פנים08/05/20121079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדרי ילדים הם החדרים היחידים בבית אשר עיצובם משתנה בהתאם לגילו של הילד. לכן, הרכישה של חדרי ילדים תמיד צריכה להיעשות לאחר הבנת צרכיו של הילד והתחשבות בגילו. בנוסף, כל הורה צריך להיות מודע לעובדה כי עלות הריהוט ושאר האביזרים לחדרי הילדים אינו זול ולכן חשוב לבחור חדרי ילדים דינאמיים או כאלו אשר כוללים מערכות מודולאריות הניתנות לפירוק, הרכבה ועיצוב מחדש אשר יוכלו לשרת את הילד לאורך שנים.

חדרי ילדים "חיים ונושמים"

הרכבת חדרי ילדים אשר ישמשו אותם לאורך זמן הינה משימה לא פשוטה. שימת הלב צריכה להיות על היכולת להרכיב את חדר הילד מחדש מדי מספר שנים וזאת על מנת שיתאים לצרכיו המשתנים של הילד. המטרה היא שחדר הילדים ישתנה ויתעצב עם הילד ולכן חשוב לתכנן בקפידה את הריהוט הנדרש מראש לתקופת הגיל הרך, הילדות והנעורים. הורים רבים אינם מאמינים כי תכנון זה אפשרי, במאמר זה נסביר כיצד ניתן לבצע משימה מורכבת זאת ולבחור את חדרי הילדים בצורה השכלתנית והנכונה ביותר.

חדרי ילדים בתקופת הגיל הרך

בגיל הרך הילד אינו יכול להחליט מהו החדר המתאים לו ביותר, אך אתם כהורים יכולים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. כיום מוצעים סוגים שונים של חדרי ילדים במגוון סגנונות, צבעים ודגמים. הורים רבים עושים את הטעות ורוכשים חדרי ילדים או ריהוט לחדרי ילדים בצורת מכונית או דמות מצוירת מאחת מסדרות הילדים בה נוהג הילד לצפות. אם אתם מעוניינים לרכוש חדר ילדים נוסף תוך שנה שנתיים בחירה זו יכולה לשמח את הילד רבות שכן היא מתאימה לגילו, אך אם אתם מעוניינים שחדר הילדים ישמש את הילד גם בגילאי היסודי חשוב שתיקחו בחשבון שקרוב לוודאי שילד בכיתה ד' או ה' לא יהיה מעוניין להזמין את חבריו לחדר שבו המיטה היא בצורת ארנב או מכונית במבה. ההמלצה היא להתאים את עיצוב החדר לגיל הילד על ידי תמונות, צעצועים וגופי תאורה אשר ניתן להחליף עם הגיל, אך לרכוש מיטה, שידה ופתרונות אחסון שונים מחומרי גלם איכותיים הצבועים בצבע סולידי (חום, קרם, לבן) אשר יוכלו לשמש את הילד גם בגיל בית הספר היסודי וחטיבת הביניים.

חדרי ילדים בתקופת הילדות

כאן ההמלצה היא לקבוע את התקציב העומד לרשותכם לרכישת חדרי ילדים, לעשות רשימה של כל הריהוט,

פתרונות האחסון ואביזרים שונים החיוניים לחדר הילד ולשתף את הילד בתהליך בחירת חדרו. יש להגדיר לילד מראש אילו פריטים אתם מתכוונים לרכוש, שכן החלטתו צריכה להיות אך ורק לגבי ההיבט העיצובי של החדר. ריהוט החובה בחדרי ילדים בתקופת בית הספר היסודי וחטיבת הביניים הם: שולחנות כתיבה, מיטות נוער או מיטות רגילות, ארון קטן ומגוון פתרונות אחסון אשר ישתלבו בצורה הרמונית עם סגנון העיצוב של שאר הפריטים בחדר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AEF-אתר הרהיטים הגדול במדינה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת jobaef

מאת: jobaefריהוט 23/05/12929 צפיות
לוקחים בחשבון אילו רהיטים ישמשו את הילד בעתיד וכיצד הוא יהיה מעוניין שהחדר שלו יהיו מעוצב. בנוסף, ישנם שיקולים הדורשים ידע מקצועי, כמו למשל ניצול נכון של שטחי אחסון, חלקי ריהוט מודולאריים ועוד

מאת: jobaefריהוט 23/05/12920 צפיות
בכל בית קיימים חדרים המיועדים לרחצה, האביזרים והרהיטים השונים אשר ייבחרו וישתייכו לחדרים אלו חייבים להתאים ספציפית לחדר האמבטיה שכן חדר האמבטיה מאופיין ברטיבות, לחות, חלל קטן וחפצים רבים על כן אחד מהרהיטים המיועדים לאחסון אשר יבחרו לחדר האמבטיה הם ארונות אמבטיה.

מאת: jobaefריהוט 23/05/12862 צפיות
תכנון נכון של חדר השינה שלכם הוא הדבר הראשון והחשוב ביותר אותו צריך לבצע. תכנון נכון יוביל אתכם לבחירת הריהוט המתאים ביותר למידות חלל החדר ולקו הסגנוני שלכם.

מאת: jobaefריהוט 23/05/121400 צפיות
רכישת בית חדש דורש עיצוב וקנייה של מגוון רהיטים לסלון, פינת האוכל, המטבח וחדר השינה, הוצאה אשר מסתכמת לעיתים בסכומי כסף לא מבוטלים. נכון להיום קיימות שתי אפשרויות בפני צרכנים המעוניינים לרכוש אביזרים ופרטי ריהוט לחללים השונים של הבית.

מאת: jobaefריהוט 23/05/12883 צפיות
קיים היצע גדול מאוד של פינות אוכל העשויות ממגוון חומרי גלם ומעוצבות במגוון סגנונות, דבר המאפשר לכל צרכן לאתר ולרכוש לביתו את אותה פינת אוכל אשר תשתלב בצורה הרמונית עם העיצוב הכולל בביתו (ריהוט, צבעים, סגנון ועוד) ותתאים לתקציב אותו הגדיר מראש.

מאת: jobaefריהוט 08/05/121425 צפיות
אם אתם סבורים כי גודלו הקטן של חלל חדר הילדים קטן ובעייתי ולכן לא תהיה שום אפשרות להכניס אליו ארון, שידה וכל ריהוט אחר אשר ישמש אתכם לאחסון, אנו שמחים לבשר לכם כי הדבר אפשרי שכן כיום ישנם מגוון פתרונות אחסון משלימים אשר מותאמים לכל חדר

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181672 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164605 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica