חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירה של חדרי שינה

מאת: jobaefריהוט 23/05/2012861 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בעבר בחירת חדרי שינה הייתה משימה פשוטה שכן היצע המיטות והארונות לחדר זה היה דל, כיום הצרכן עומד בפני היצע עשיר של מיטות זוגיות, שידות, ארונות ועוד, דבר אשר הופך את מלאכת הבחירה למורכבת ומאתגרת. בחירת חדרי שינה חייבת להישען על מספר פרמטרים בסיסיים וזאת על מנת לא לעשות טעויות אשר יגרמו למפח נפש, בזבוז זמן והוצאה מיותרת. מדריך זה יעזור לכל צרכן לבחור בתבונה את חדר השינה שלו.

תכנון נכון של חדרי שינה

תכנון נכון של חדר השינה שלכם הוא הדבר הראשון והחשוב ביותר אותו צריך לבצע. תכנון נכון יוביל אתכם לבחירת הריהוט המתאים ביותר למידות חלל החדר ולקו הסגנוני שלכם. היצע חדרי השינה גורם לא פעם ל"הסתנוורות" ובחירה מוטעית של חדרי שינה המעוצבים בצורה מיוחדת ומרשימה אך לוקים בכל הקשור לפונקציונאליות. כל חדר שינה חייב לשלב פונקציונאליות וויזואליות דבר אשר יגרום לכם להרגיש בנוח בחדר וכן לבצע את כל הפעולות הבסיסיות הדרושות לכם. בעת תכנון החדר נדרשות מספר פעולות בסיסיות: קביעת תקציב לרכישת חדרי שינה, מידות החלל וקבלת החלטה באשר לקו הסגנוני של הריהוט אותו תבחרו. יש לקחת בחשבון כי כל הפריטים בחדר השינה חייבים להיות בהרמוניה אחד עם השני ולכן חשוב לבחור בפריטים בעלי קו סגנוני אחיד. בנוסף, אם מדובר בחלל קטן מומלץ לבחור ברהיטים ואף לצבוע את הקירות בצבעים בהירים, אשר יעניקו אשליה של חלל גדול יותר.

מיטות חדרי שינה

המיטה הזוגית בחדרי שינה היא הפריט החשוב והמשמעותי ביותר בחדר. המיטה תופסת אחוזים ניכרים של חלל החדר והעיצוב שלה הוא זה אשר קובע לעיתים את הקו הסגנוני של כל החדר. מיטת מגיעות בגדלים שונים ולכן חשוב מאוד למדוד את מידות חלל חדר השינה וכן להגיע להכרעה באשר לאזור בחדר (ומידותיו) בו הנכם מעוניינים למקם את המיטה. הגודל הסטנדרטי של מיטות חדר שינה הן 190 על 140 או 200 על 160. ישנם סוגים שונים של מיטות, כמו למשל מיטות מעגולות, מיטות מלבניות, מיטות נמוכות, מיטות שהמסגרת שלהן חבויה ואינה נראית לעין וכן סגנונות עיצוב שונים של מיטות, כמו למשל מיטות בסגנון איטלקי, סגנון רטרו משולב, קווים חלקים סגנון היי-טק, סגנון כפרי, סגנון עתיק ועוד. המיטות עשויות מחומרי גלם שונים וחשוב לוודא כי מדובר בחומרי גלם איכותיים אשר יגלו עמידות לאורך שנים. בנוסף, חשוב מאוד לשים לב לחלקים השונים של המיטה:

·         הבסיס- מיטה חייבת להיות בעל בסיס חזק אשר יאפשר אוורור ואידוי של הלחות אשר נוצרת מדי תקופה. נכון להיום, ישנם סוגים רבים של בסיסים (עץ משולב, רשת, גומי, קפיצים) וכל אחד יכול לבחור את הבסיס המתאים לו.

·         מסגרת- המסגרת של המיטה והחומר גלם ממנה היא עשויה הם אלו אשר אחראים על הנראות שלה, דהיינו, על הפן הסגנוני. כיום, מוצעות מיטות בגימורים שונים (חריטה, מעוגל, קווים ישרים ועוד), מסוגים שונים של עצים ומיטות מפורזלות במגוון עיצובים.

·         ראש- גם כאן עולם העיצובים מאפשר לכל צרכן לבחור את העיצוב המתאים לו. ישנם ראשים המאפשרים אחסון בדמות שידה, ראשים אשר יכולים לשמש כמדף. חשוב לוודא כי ההישענות על ראש המיטה נוחה.

לסיכום, בחירת חדרי שינה חייבת לערב תקציב מוגדר מראש, פונקציונאליות, חומרי גלם איכותיים ועיצוב. כל אלו יעניקו לחדר את אותה אווירה בה אתם מעוניינים ויספקו את הנוחות הנדרשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

AEF-אתר הרהיטים הגדול במדינה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת jobaef

מאת: jobaefריהוט 23/05/12929 צפיות
לוקחים בחשבון אילו רהיטים ישמשו את הילד בעתיד וכיצד הוא יהיה מעוניין שהחדר שלו יהיו מעוצב. בנוסף, ישנם שיקולים הדורשים ידע מקצועי, כמו למשל ניצול נכון של שטחי אחסון, חלקי ריהוט מודולאריים ועוד

מאת: jobaefריהוט 23/05/12919 צפיות
בכל בית קיימים חדרים המיועדים לרחצה, האביזרים והרהיטים השונים אשר ייבחרו וישתייכו לחדרים אלו חייבים להתאים ספציפית לחדר האמבטיה שכן חדר האמבטיה מאופיין ברטיבות, לחות, חלל קטן וחפצים רבים על כן אחד מהרהיטים המיועדים לאחסון אשר יבחרו לחדר האמבטיה הם ארונות אמבטיה.

מאת: jobaefריהוט 23/05/121400 צפיות
רכישת בית חדש דורש עיצוב וקנייה של מגוון רהיטים לסלון, פינת האוכל, המטבח וחדר השינה, הוצאה אשר מסתכמת לעיתים בסכומי כסף לא מבוטלים. נכון להיום קיימות שתי אפשרויות בפני צרכנים המעוניינים לרכוש אביזרים ופרטי ריהוט לחללים השונים של הבית.

מאת: jobaefריהוט 23/05/12882 צפיות
קיים היצע גדול מאוד של פינות אוכל העשויות ממגוון חומרי גלם ומעוצבות במגוון סגנונות, דבר המאפשר לכל צרכן לאתר ולרכוש לביתו את אותה פינת אוכל אשר תשתלב בצורה הרמונית עם העיצוב הכולל בביתו (ריהוט, צבעים, סגנון ועוד) ותתאים לתקציב אותו הגדיר מראש.

מאת: jobaefריהוט 08/05/121424 צפיות
אם אתם סבורים כי גודלו הקטן של חלל חדר הילדים קטן ובעייתי ולכן לא תהיה שום אפשרות להכניס אליו ארון, שידה וכל ריהוט אחר אשר ישמש אתכם לאחסון, אנו שמחים לבשר לכם כי הדבר אפשרי שכן כיום ישנם מגוון פתרונות אחסון משלימים אשר מותאמים לכל חדר

מאת: jobaefאדריכלות פנים08/05/121079 צפיות
הרכבת חדרי ילדים אשר ישמשו אותם לאורך זמן הינה משימה לא פשוטה. שימת הלב צריכה להיות על היכולת להרכיב את חדר הילד מחדש מדי מספר שנים וזאת על מנת שיתאים לצרכיו המשתנים של הילד.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201795 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica