חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כספות ביתיות – האם אי אפשר בלעדיהן?

כספות הן המקום שבו אנשים שומרים את היקר להם מכול – חומרי, עסקי, אישי, רגשי. כספות ביתיות מאפשרות לנו להסתיר מה שנכון וראוי שיהיה מוסתר, מה שאוי לו ואוי לנו אם ייוותר גלוי: כסף, תכשיטים, מסמכים חשובים, העתקי חוזים, ואף – אל תגלו לאיש – אקדח....

עלותן של כספות ביתיות מוצדק וכדאי ביחס לתועלתן, אשר יכולה להיאמד ולהימדד כל עוד היא מהווה ערובה ומעניקה הגנה מלאה על כל מה שאצור בה. אגב, ניתן להחיל כל אמירה גם על כספות משרדיות, מאחר שהן ממלאות במשרד את אותה פונקציה שאותה ממלאה הכספת הביתית.

מי מכם שחוששים כי כספות ביתיות יפגמו במראה האסתטי של הבית – הסירו חשש מלבכם. ניתן להצניען בתוך ארון הבגדים או למצוא להן מסתור במקום יצירתי בבית, אשר ודאי לא נכון להמליץ עליו כאן.

יש חשיבות לא רק למנגנון הנעילה של כספות אלא גם לאופן ההתקנה והחיבור שלהן בבית. סביר להניח כי פורץ לא ינסה לעקור את הכספת הביתית ממקומה ולו רק בשל החשש כי מי מדייריו עלול/ עשוי לשהות בו בכל שעה נתונה.

הכספת שתופסת:

כספת חסינת אש עשויה להיות מענה מצוין במקרה של שריפה המכלה רכוש בבית. זה נכון ביתר שאת גם במשרדים, שהם מקומות מועדים לדליקה ואשר החומרים המצויים בהם מועדים לכליה. כספות משרדיות חסינות מפני אש חיוניות ועשויות להתברר כגלגל הצלה קריטי.

השוק מציע מגוון כספות בגדלים ובמחירים שונים. ודאי סביר להניח, כי כספות ביתיות נדרשות בכל בית, מאחר שבכל בית יש חומר חשוב בעל ערך מיוחד לדייריו. הכספת מעניקה ביטחון ושקט.  היא אינה בבחינת מותרות אלא חלק בלתי נפרד מההוצאות הלגיטימיות והמוצדקות. לא אחת אנשים נוכחים להבין את חשיבותן של הכספות  רק לאחר גניבה. או אז רבים חושבים מה היה קורה אילו רכשו כספת כאשר התבלטו, בשעתם, האם היא חיונית.

יש דברים שהורים זכאים להסתיר גם מעין ילדיהם. יש דברים ששמירה עליהם מצדיקה כל מחיר. הכספות נדרשות מטעמים שונים. אפשר לקבוע בוודאות, כי לא דומה מידת ההגנה והביטחון בבתים שיש בהם כספת ביתית לעומת בתים שהיא נעדרת מהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת J.SH תעשיות בטיחות בע"מ, יצרנית הכספות האלקטרוניות הגדולה והמובילה בישראל. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק כספות משרדיות וכספות לבתי מלון בארץ וב- 80 מדינות ברחבי העולם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כספות | כספות ביתיות

מאת: כספות | כספות ביתיותאבטחת הבית09/04/121006 צפיות
כספות, בין אם כספות משרדיות ובין אם כספות ביתיות, הן הדרך האוטומאטית כמעט בה בוחר הציבור לפסוע בכל הנוגע לשמירה והגנה על חפצים שבעליהם מעונין בכך.

מאת: כספות | כספות ביתיותאבטחת הבית21/02/121127 צפיות
כיום התחום של כספות ביתיות נפוץ ביותר. אם בעבר כספות ביתיות היו נחלתן של העשירים בלבד, כיום כמעט בכל בית יש צורך בכספת.

מאת: כספות | כספות ביתיותאבטחת הבית15/02/121301 צפיות
אומנם כספות ביתיות מיועדות לשימוש ביתי, כאשר כספות משרדיות מיועדות לשימוש משרדי, אך המבנה הבסיסי של שתיהן דיי דומה. כספות בנויות ממבנה חלול העשוי ממקשה אחת ממתכת יצוקה שיכולה להיות ברזל או פלדה. לגוף הכספת מחוברת דלת על ידי צילינדרים ומנעול. המנעול של כספות ביתיות כמו כספות משרדיות יכול להיות מנעול אלקטרוני או מנעול מכני.

מאת: כספות | כספות ביתיותאבטחת הבית09/01/121062 צפיות
העידן המודרני כובש אותנו כמעט בכול יום. אנחנו מגלים בכלי המדיה השונים אודות מוצרים מתפתחים ולא ממש אנחנו מספיקים לעקוב אחר כול התפתחות בגלל האצת הטכנולוגיה בעידן המילניום. אז כן, גם כשמדובר בענייננו פה במאמר זה אודות כספות – הטכנולוגיה אפילו דוהרת.

מאת: כספות | כספות ביתיותאבטחת הבית06/12/111009 צפיות
לרוב, משרדים הם עסקים אשר מחזיקים ברשותם ובשטח המשרד עצמו אינספור פריטים חשובים ביותר, חסויים ועוד. לרוב, פריטים אלו הינם מסמכים כמו חוזים, פרטי לקוחות, דו"חות כספיים, שיתופי פעולה מסחריים ועוד. במידה והמסמכים האלו יגיעו לידיים הלא נכונות... אפשר כבר להבין לבד.

מאת: כספות | כספות ביתיותאבטחת הבית16/11/111028 צפיות
כספות ביתיות נועדו לאחסן דברים יקרי ערך לבעלי הבית ובייחוד לבעלי כספות אלו. רמת הבטיחות של כספות ביתיות שונה מבטיחות כספות לבית מלון אך דומה מאוד בסוגיית כספות למשרד.

מאת: כספות | כספות ביתיותאבטחת הבית05/10/111050 צפיות
יצרניות כספות גילו את שוק התיירות ובתי המלון בעשור האחרון וייצור כספות לבית מלון תופס חלק משמעותי מכלל הייצור של חברות רבות. העובדה שמבחינות רבות כספות לבית מלון מצוידות בטכנולוגיה דומה לכספות אחרות הפכה אותם לפריט חובה בחדרים של בתי המלון האיכותיים.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201312 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191534 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica