חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקיץ בפתח וזה הזמן להכין את עורך עם טיפול להסרת צלקות

מעוניינת לדעת כיצד ניתן להכין את עורך לעונת הקיץ? שוקלת הזרקות,פילינג לפנים או הליכים קוסמטיים אחרים? הנה כמה אפשרויות אשר עשויות להתאיםלתכניות שלך. קיץ נעים!

פילינג עמוק

חומרי מילוי והזרקה

חומרי מילוי משמשים להחלפת החומצה היאלורונית שבעורך. חומצה זו, היאחומר טבעי אשר מיוצר בתוך הגוף ומסייעת לו לשמור על צורתו וחוזקו. ככלשמתבגרים, הגוף מייצר פחות ופחות מחומצה זו ומאפשר לקמטים להיווצר. ניתןלהזריק חומרי מילוי לאזורים אלו וליצור מראה צעיר ומלא חיים.

אזורים פופולאריים במיוחד להזרקות, הם קווי החיוך והשפתיים. התוצאההסופית נראית כשבוע לאחר ההזרקה ומחזיקה בדרך כלל בין 8 ל-12 חודשים.לתוצאות טובות יותר, המנעו מהתעמלות גופנית 24 שעות לאחר ההזרקה וכן –מחשיפה לחום ושמש למשך כשבועיים. ישנם סוגים שונים של חומרי מילוי ולכלצורך וסוג עור ישנו חומר אחר אשר יתאים לו, לכן חשוב להתייעץ לפני ההזרקה.

הזרקת בוטוקס לפנים

הזרקת בוטוקס היא לחלוטין ההזרקה הקוסמטית הפופולרית ביותר לטיפולבקמטים. החומר מוזרק אל השריר בכדי למנוע ממנו לנוע בצורה אשר גורמתלקמטים. ניתן להזריק בוטוקס אל המצח ואזורים נוספים בפנים. את התוצאההסופית ניתן לראות כבר מספר שעות לאחר ההזרקה והיא מחזיקה כ-4 חודשים.

פילינג עמוק

דרך נפלאה נוספת לשיפור מראה העור, היא הפילינג העמוק. הטיפול עשוילהפחית את בולטות הקמטים בפנים, להעלים כתמי גיל וצלקות אקנה קלות. במהלךהעור, נחשף העור החיצוני של הפנים לחומרים אשר ממיסים את השכבה העליונהומעודד את התאים החדשים לשגשוג. לאחר מספר ימים, נראית תופעה של מתיחה קלהבעור הפנים וגוון העור נראה צעיר ורענן מאי פעם.

ההליך מתאים לבעלות עור בהיר בלבד ולא לבעלות עור כהה. תוצאות התהליך עשויות להחזיק שנים ארוכות.

פילינג עמוק

טיפול RF להסרת צלקות

הטיפול מתבצע על ידי מכשיר העובד בשיטת גלי רדיו (RF). המכשיר שולח גלירדיו לעומקו של העור, מבלי לפגוע בחלקו החיצוני וזאת תוך התאמה לכל סוגיהעור. גלים אלו מייצרים חום בשכבת העור העמוקה (דרמיס) ומעודדים את העורלייצר רקמות קולגן וסיבים אלסטיים, הממלאים את הצלקות מחלקו העמוק של העורוכלפי חוץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר יאיר גילוני, מומחה לרפואה אסתטית.

בקרו באתר:

http://yairgilony.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר יאיר גילוני

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים17/12/131117 צפיות
איך נולד רעיון המסת שומן בקור, שנקרא בשפה המקצועית "קריוליפוליזיס"? שני רופאים בכירים בארצות הברית הבחינו שילדים מאבדים שומן באזור הלחיים, לאחר שהם מוצצים שלגונים. בנוסף, השניים מצאו שנשים שרוכבות על סוסים כשהירכיים שלהן חשופים ובמזג אוויר קר, מאבדות שומן בירכיים. מכאן הם הגיעו למסקנה שקירור אזור שומני יכול להביא לאובדן שלו.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר11/11/1310653 צפיות
המכשור החדשני שמאפשר המסת שומן בקור בטיפול אחד בלבד באזורים מסוימים בגוף, הגיע גם לישראל, אחרי שבחודשים האחרונים רשם הצלחה גדולה במדינות אירופה.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר14/08/133555 צפיות
המסת שומן בקור היא בלי ספק השיטה המוצלחת ביותר מבין כל השיטות להיפטרות מהשומן המיותר, מטעמים רבים. לשיטה יתרונות על פני שיטות אחרות, והפעם אתרכז ביתרונות הקשורים להשפעות על הגוף במהלך הטיפול ולאחריו.

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים19/06/131076 צפיות
מיצוק פנים יכול להיעשות בשיטות שונות, אך מטבע הדברים, ההעדפה היא לא לבצע טיפול ממושך ומסובך, אלא לבחור בשיטה קלה ונוחה ככל שניתן, הן למטופלים והן לרופא המטפל. השיטה שאני משתמש בה באופן אישי וגם זוכה לעדנה בעולם, היא מילוי נפח בהזרקת חומר באמצעות מחט הקנולה.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר04/06/133340 צפיות
המסת שומן בגלי קור הפכה לאופציה נוחה במיוחד להוריד את השומנים המיותרים מהגוף, ללא מאמץ רב, ללא כאבים ובעיקר ללא צורך בזמן החלמה. מיהם האנשים שהטיפול מתאים להם?

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים22/05/131673 צפיות
המסת שומן באמצעות גלי קור נקראת קריוליפוליזיס. זהו טיפול חדיש שהפך לפופולרי מאוד בעולם ובעיקר מוצלח ונוח. השיטה הלכה למעשה היא העברת קור מקפיא באזור המטופל. הקור ממיס את תאי השומן ובאמצעות מחזור הדם, מורחקים השומנים מהגוף. הגדולה בשיטה הזו היא העובדה שמיד לאחר הטיפול, אפשר לחזור לפעילות היומיום כרגיל. הנה שלוש עדויות של אנשים שעברו את הטיפול.

מאת: ד"ר יאיר גילוניניתוחים פלסטיים19/05/131057 צפיות
במשך שנים אנשים הסובלים משומן יתר מחפשים פתרונות יצירתיים להיפטר מאותם עודפי שומן. כעת, מתגלה הפיתרון האידיאלי עבורם.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213895 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201540 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201454 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201345 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191635 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181638 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica