חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בנגב - הצעות, המלצות וחוויות נגביות

מאת: seowebצימרים21/09/20091263 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפתעה! גם לנגב יש מה להציע - הנגב נותן אלטרנטיבה מרעננת לחיי השגרה הלוחצים. סוף שבוע בנגב הוא ההזמנות לברוח מהשאון של העיר אל השקט הפראי של המדבר. כל זאת בצימרים ייחודים, שאפשר למצוא רק שם.

כשחושבים על סוף שבוע בצימר, חושבים על הגליל ועל נופים כפריים. האומנם כך הדבר? גם למדבר יש נופים חלומיים, הרים אינסופיים ואדומים ונוף קורץ ומפתה.

הנגב מציע צימרים עם קונספטים מיוחדים, אוכל מעולה, הרפתקאות, אטרקציות, אירוח לזוגות או למשפחות והכול באווירה מדברית קסומה. שלא תבינו לא נכון, הגליל יכול להיות מקום חופשה נפלאה, אבל אם רוצים חזרה לטבע במיוחד בעונת הסתיו אין מקום יותר אותנטי מהנגב.

בתקופת החגים, צימרים בנגב יכולים להיות החופשה האולטימטיבית. הצימרים בנגב מציעים לא רק שקט ושלווה וחיבוק מדברי חם ואוהב, אלא גם צימרים מיוחדים עם רעיון מאחוריהם. הצמרים הבאים יעזרו לכם לחזור לטבע ולחוות חוויה ידידותית לסביבה שתעשיר אתכם.

שיר אהבה בדואי – חאן בארותיים

באמצע המדבר האינסופי נמצאות בקתות חמר שמדמות חאן בדואי. בין הבקתות מתוח מאהל שבו אפשר להתרפק על כוס תה. ואם זה לא מספיק מרגיע תלויים ערסלים בין הבקתות שקוראים לאורחים לשכב ולנשום את אוויר המדבר הנקי.

בחאן בארותיים, לא רחוק מניצנה, אפשר למצוא בקתות למשפחות או לזוגות שמחפשים רומנטיקה וקצת ריגוש כשכל בקתה מרוחקת זו מזו בשביל פרטיות. בחאן בארותיים אפשר לקחת חלק ממגוון אטרקציות משגעות כמו טיולי ג'יפים, טיולי אופניים, מסלולי הליכה וטיולים מודרכים. לא פחות חשוב יש בחאן בארותיים ערבי הווי. חאן בארותיים הוא השילוב המושלם בין צימר עם קריצה אקולוגית לבין מאהל בדואי.

צימר בוס – חוויה ייחודית בלב המדבר


על ראש גבעה בעזוז, נמצא מתחם הצימרים המיוחד ביותר שיש בישראל (תבדקו בספר 1001 הצימרים המיוחדים בעולם).

חדרי האירוח הם אוטובוס, אוטובוס כפול ואוטובוס של שדה התעופה. על אף המבנים הלא קונבנציונאליים, מדובר בחדר נוח ומרווח, עם מטבחון מאובזר, עם מיזוג אוויר ומרפסת עם פינת ישיבה בחוץ.

כל זאת נותן אווירה שטותית וכיפית שמתאימה לצעירים ולצעירים בנפשם. במיוחד לאור העובדה שתא הנהג נשאר על כנו, כך שאפשר לשחק ב"כאילו". כמו כן, אפשר ורצוי להתפנק ולהזמין טיפול ספא לחדר.

חזרה לשורשים בחולות מקמן

בלב שמורת טבע המוקפת דיונות ניצב חולות מקמן. בחולות מקמן מבינים את החשיבות של הקשר בין האדם לסביבתו ולכן הצימרים הם אקולוגיים. הצימרים הם בקתות בוץ שנבנו בעבודת כפיים עם דגש אדריכלות ושילוב המבנים עם הנוף.

בואו לקרוא על: תיירות אקולוגית

בחולות מקמן אפשר להשתכשך בבריכות ספא עם מים תרמיים חמים, וליהנות מאירוח בדואי שרק במדבר אפשר לקבל. ללא ספק, חולות מקמן הוא התשובה למי שמחפש שקט. אם איבדם את השלווה, זה המקום למצוא אותה.

הנגב נותן את התשובה הטבעית לסוף שבוע מחוץ לעיר. על מנת לחזור לעצמנו ולהשיג את השקט שנאבד במהלך היום יום, צריך לרדת לפחות למשך סוף שבוע בנגב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018560 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101959 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102475 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101776 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101743 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102187 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102190 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172099 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171450 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171489 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171508 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161565 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161596 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica