חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חווית מצנח רחיפה

מאת: אופיר בן צורתחביבים19/05/20121153 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חווית מצנח רחיפה

מצנח רחיפה זוהי אטרקציה המאפשרת לנוסעים לחזות בנופים מרהיבים ועוצרי נשימה, ביחד עם חווית הפעלת מצנח הרחיפה שהיא למעשה פעולה פשוטה ומהנה, בנוסף לאלה בחווית מצנח רחיפה האנדרנלין תופס תפקיד מרכזי בשעת הטיסה, ועקב זאת הרגשות מתגברים ומכאן שהחוויה הופכת ליותר מהנה.

איך זה עובד?


ההמראה במנצח הרחיפה מתבצעת באופן ממש דומה למטוס לכל דבר, על מנת להמריא הנוסעים צריכים לרוץ קדימה בכדי לתת למצנח דחף, וכנמצאים באוויר לאחר ההמראה הכנף ממשיכה לטוס כאשר היא נעזרת במשקל גופו של הטייס שעלייה, הכנף  שואפת תמיד כלפי מטה משום כוח המשיכה, דבר המאפשר למצנח הרחיפה התקדמות קדימה.

איך להצטייד לטיסה במצנח רחיפה!

על הנוסע מומלץ להצטייד בכמה דברים שנחוצים בכדי ליהנות במידה האפשרית מהחוויה במצנח הרחיפה וישנם מספר דברים והחשובים מבניהם הם- שתייה, מכנסיים ארוכים, נעליים סגורות, והפחות חשובים אך מומלצים הם מלווה על מנת שיהיה מישהו שיוכל לצלם אותך מלמטה, וכמובן מומלץ מאוד להביא מצלמה בכדי לתעד את החוויה ממצנח הרחיפה.

הדרכים לביצוע הרחיפה

ישנם מקרים בהם הטייס מבצע הנפה הפוכה, שבמילים אחרות זוהי הנפה כאשר פניו של הטייס מופנות אל הכנף, למעשה מניף הטייס את הכנף וברגע שהכנף מעל לראשו הוא והנוסע מסתובבים ביחד, במצב הזה גם הנוסע וגם הטייס צריכים להאיץ (בריצה) עד וכאשר נוצר ניתוק מן הקרקע, בהרבה מקרים נדרשים פחות מ 4 צעדים בכדי ליצור ניתוק מהקרקע  ולהתחיל ברחיפה.

הנחיתה והפעולות המתבקשות

תרם הנחיתה הטייס אומר לנוסע להכין עצמו לנחיתת מצנח הרחיפה, כאשר הנוסע למעשה יצטרך לדחוף את גופו החוצה מתוך מושב הרתמה, ולמעשה להיות במצב בו הוא תלוי רק ברצועות הרגליים שלו, קיימת דרך מאוד יעילה לבצע את זה והיא למעשה לעמוד כאילו ולהתרומם מתוך הרתמה של מצנח הרחיפה.


אחרי כן הטייס יבצע סיבוב עם מצנח הרחיפה אל מול הרוח (וזאת בכדי להאט את המצנח) במקרים רבים הנחיתה עם מצנח הרחיפה היא רכה ולא נצרך אפילו לא צעד אחד, אך ישנם מקרים בהם יתכן שידרשו צעד או שניים ולכן על הנוסע להיות מוכן ועומד בשעת הנחיתה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121406 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121303 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121491 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/122004 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122697 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121905 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121332 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161864 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162892 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162473 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162283 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162290 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152460 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152478 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica