חפש מאמרים:
שלום אורח
21.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולים לגוף ולזוגיות– פיזיותרפיה וטיפול זוגי

אנשים רבים במהלך חייהם זקוקים לטיפולים שיעזרו להם לשקם את המצב הנפשי והפיזי שנפגע מסיבות שונות. טיפולי פיזיותרפיה ידועים כטיפולים שיכולים לסייע מאוד בטיפול בכאבים פיזיים לעומת טיפול זוגי אצל פסיכולוגים שעוזר לאנשים לשקם את המצב הנפשי שלהם שאולי הוביל לבעיות במערכת היחסים עם בן או בת הזוג.

טיפולי פיזיותרפיה
פיזיותרפיה הוא תחום שבא כתמיכה וכעזר לרפואה הקונבנציונלית ומטרתו הוא לשקם את המצב הגופני של אנשים אשר סובלים מטראומות בעקבות סיבות שונות. במהלך טיפול פיזיותרפיה, תפקידו של המטפל הוא לנסות ולהביא את המטופל לתפקוד הטוב ביותר. כיום נהוג להשתמש בטיפולי פיזיותרפיה על מנת לעזור לאנשים הסובלים מפציעות שונות בעקבות תאונת דרכים שהיו מעורבים בה וכמו כן ספורטאים שנפגעו במהלך האימונים או בתחרויות. טיפולי פיזיותרפיה יכולים לסייע להיפתר מכאבים ואף מבעיות נשימה. מי שעוסק בתחום של פיזיותרפיה חייב להיות בעל תעודת הסמכה מטעם משרד הבריאות וזאת לאחר שלמדו את המקצוע. התחום של פיזיותרפיה התפצח עם השנים וכיום נהוג ליישם שיטות של עיסוי, חימום וקירור של אזורים רגישים, גירויים חשמליים, טיפולי תרגול וכוח של שרירים ועוד על מנת לסייע לאנשים להתגבר על טראומות שחוו בחיים והשאירו אותם עם מוגבלות מסוג כזה או אחר.

טיפול זוגי אצל פסיכולוגים
פסיכולוגים הם אנשים אשר אמורים לטפל במקרים אשר קשורים לבריאות הנפש. פסיכולוגים נדרשים כאשר אדם כלשהו אינו מסוגל לתקשר עם הסביבה שלו וזקוק לאוזן קשבת ואובייקטיבית על מנת לנסות ולפתור בעיות עימן הוא מתקשה להתמודד. כאשר זוג אינו מצליח לנהל מערכת יחסים תקינה הוא יכול להגיע אל פסיכולוג על מנת לנסות ולעבור טיפול זוגי שיפתור את הבעיות ביניהם. טיפול זוגי אמור לאפשר לזוג לזהות את הבעיות ביניהם ואת המקור שלהם ולפתוח את ערוצי התקשורת על מנת שאותן בעיות לא יחזרו על עצמן ובעיות חדשות לא יצוצו. תפקידם של פסיכולוגים במסגרת טיפול זוגי הוא לאפשר לזוג להגיע למסקנות בכוחות עצמם כשהם נותנים להם את הכלים הנכונים ומייעצים בעת הצורך. ההבנות והמסקנות אליהן הזוג יגיע (בין אם זה "לפרק את החבילה" או לבנות מחדש את מערכת היחסים) צריכים להיות שלהם בלבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםעסקים - כללי12/05/141191 צפיות
שוק המנעולנים הינו מגוון מאוד - הוא מכיל מנעולנים מקצועיים, מוסמכים ומלאי ניסיון אך גם מנעולנים חסרי ניסיון אשר עלולים לגרום לנזקים ולבזבוז כספים. מנעולן טוב יהיה בעל מקצוע שסיים קורס מנעולנות, עבר הכשרות, הסמכות, קיבל אישור מטעם משטרת ישראל (כך שאין לו עבר פלילי), וצבר ניסיון. כאשר מחפשים מנעולן, חשוב לפנות אל מנעולן באזור קרוב. מנעולן אשר מספק שירותים בעיר אחרת או במקום רחוק יותר, עשוי לגבות מחיר גבוה יותר מהמחיר הסטנדרטי.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםרפואה סינית22/05/131308 צפיות
רפואה סינית מהווה תחליף לרפואה המערבית שכולם מכירים. הטיפול ברפואה הסינית הוא שילוב של מזרח ומערב, ולכן מטופלים יכולים ליהנות משני העולמות. מעבר לשיפור במצבם של המטופלים רפואה סינית תורמת גם לשמירת מצב הרוח של המטופלים. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא כיצד טיפול ברפואה הסינית מסייע הן לסטודנטים הלומדים את התחום והן למטופלים.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/131448 צפיות
גסטרוסקופיה נחשבת לאחת הבדיקות השכיחות ביותר ברפואה המבוצעת לצורך אבחון וטיפול במחלות של מערכת העיכול העליונה. מטרת הבדיקה היא הסתכלות רחבה באיברי מערכת העיכול העליונה. בנוסף לצפייה בפרטים של מערכת העיכול ניתן לבדוק גידולים , לשלוף גופים זרים. מה כוללת הכנה לבדיקת גסטרואנטרולוגיה- המידע במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםאדריכלות פנים19/05/131231 צפיות
בעת בניית בית יש להיעזר בבעלי מקצוע מומחים בתחום הבנייה והעיצוב. עיצוב בית יפה מתחיל במחשבה תחילה. כיום ניתן למצוא מגוון דרכים שונות לעצב את הבית ולהשאיר רושם על אורחים ובני משפחה. מיהם בעלי המקצוע שיסייעו לכם לעצב את הבית- כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131227 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131126 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםביטוח דירה09/05/132946 צפיות
לעתים אנשים מחליטים לשפץ את הדירה שלהם שיפוץ מקיף או חלקי.עבודות שיפוצים יכולות להיות רחבות ולכלול החלפה של המטבח הישן בחדש, שבירת קירות , בניית מחיצות. ההחלטה לשפץ את הבית היא החלטה שמתקבלת בכובד ראש כתוצאה מהרצון לחלק את שטח הדירה בצורה טובה יותר. שיפוץ הבית מחייב אתכם להודיע לחברת הביטוח שלכם על הצורך בביטוח דירה על מנת להגן עליכם מפני נזקים של רטיבות.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223486 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213926 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201834 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201626 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201883 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201580 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/192063 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica