חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רצפות עץ

מאת: כמיסה מחסן עציםשיפוצים21/05/2012800 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רצפות עץ או בשמם הידוע יותר פרקטים הפכו לאחד מסימני ההיכר לבנייה החדשה, המודרנית והצעירה של ימינו. את רצפות עץ אנחנו פוגשים בעיקר בחדרי הילדים, שם המגע עם העץ נעים, חמים ורך יותר מאשר אבן הגרניט הקיימת ביתר חלקי הבית. התגברות הביקוש רצפות עץ הפך את התחום לאחד הפופולאריים ביותר בבנייה של ימינו, ולכן שוק הפרקטים הלך והתרחב בשנים האחרונות ומגוון רחב של סוגים, מידות, איכויות וכמובן עיצובים מוצעים כיום לקהל הרחב ולבעלי עסקים המבקשים לתת לעסק שלהם צורה מסוגננת ומעוצבת.

רצפות עץ סינתטיים

שוק רצפות עץ מחולק כיום לשלושה סוגים עיקריים: הפרקטים הסינתטיים, השכבתיים או אלו המאסיביים המורכבים מעץ מלא ומכונים פרקטים גושניים. הסוג הסינתטי של רצפות עץ הוא זה המכונה גם "דמוי פרקט" והוא בנוי ממספר שכבות אותם מצמידים אחת מעל השנייה עד שמקבלים את צורת הפרקט. סוג זה נחשב לזול בשוק הפרקטים, עמיד וגם קל יחסית להרכבה. יחד עם זאת, חשוב לזכור רצפות עץ אלו רגישות מאד למים, אורך חייהם קצר יחסית לאור השחיקה הנעשית בהם, וכן הפרקט אינו אקוסטי ובולם רעשים לאור התקנתו.

רצפות עץ שכבתיים

סוג פרקט זה מכונה כך לאור העובדה שמדובר במספר שכבות מעץ המודבקות זו על גבי זו. ההדבקה נעשית ישירות על מרצפות הקרמיקה או הבטון, מה שנותן את מידת האקוסטיקה המרבית וגם אינה ניתנת לתזוזה רבה לאור שינויי לחץ וטמפרטורה. כמו כן, הפרקט השכבתי נשמר לאורך שנים, וכך גם האסתטיות שבו הנשמרת אף היא. יחד עם זאת, חשוב לציין רצפות עץ העשויות באופן שכבתי רגישות מאד לשריטות, וכן ניתנות למעיכה על ידי הזזת רהיטים ממקום למקום.

רצפות עץ מאסיביים

סוג פרקט זה נחשב לאחד האיכותיים ביותר, כשהוא עשוי כולו מעץ מלא, וניתן לרכוש אותו במספר גוונים תוך שימונו בלכה או שמן המיועד לעצים. שיטות ההתקנה דומות לאלו של הפרקט השכבתי, ויתרונותיו ברורים כשבראש וראשונה, לאחר התקנתו ניתן בהחלט לומר שמדובר יהיה בפרקט היכול להחזיק לכל החיים. עמידותו גבוהה ביותר אך מי שרוצה לחדשו, אין כל בעיה לעשות זאת. אולם, לאור איכותו הגבוהה של רצפות עץ אלו יש לזכור שמדובר בפרקט יקר אשר גם עלות התקנתו ואחזקתו גבוהה מהפרקטים האחרים.

הוספת רצפת עץ לבית או לגינה – פרקט, הינה תוספת עיצוב מרהיבה. ניתן לומר כי ברוב המקרים רצפתפרקט, משתלבת עם כל עיצוב של חדר. בנוסף, הוספת רצפת פרקט לגינה מהווה תוספת יוקרתית ביותר.השילוב של עץ לעיצוב בגינה או הבית מהווה ללא ספק תוספת לעיצוב ומעניק יוקרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תודה רבה,

כמיסה מחסן עצים

כפר יעב"ץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כמיסה מחסן עצים

מאת: כמיסה מחסן עציםעיצוב פנים16/05/12922 צפיות
בשנים האחרונות הפכו דקים לאחד מפתרונות העיצוב המושלמים לבית ולמרחבים הציבוריים השונים. רואים אותם כמעט בכל מקום, החל מחדרי ילדים, מרפסות מסוגננות וכלה במתחמים ענקיים העשויים כולם מעץ ועליהם פרושים בתי עסק, מסעדות ובתי קפה.

מאת: כמיסה מחסן עציםעיצוב גינות15/05/121320 צפיות
טיפוח הגינה כבר מזמן הפך להיות אמנות של ממש, כשבשנים האחרונות החלו להוסיף לגינה מרכיבים עתיקים אשר בעבר היו בשימוש יומיומי וכיום נעשים אביזרים יוקרתיים לעיצוב הבית וטיפוחו. אדני רכבת הם המילה הבאה והמבטיחה בעיצוב חצר הגינה

מאת: כמיסה מחסן עציםגינון13/05/12776 צפיות
קבלו את המראה הפסטורלי המושלם: בית קטן עם גג רעפים, השלג נערם בחלקו על הגג וארובת האח מזדקרת ממנו – כן, זהו לא חלום אלא מציאות המוכרת היטב לחובבי הצימרים ולקוחה ממדינות צפון אירופה הקרות, שם גגות רעפים הם אחד מהכיסויים היותר שגרתיים לבתים פרטים וגם לבניינים גבוהים.

מאת: כמיסה מחסן עציםריהוט 08/05/12896 צפיות
הן מעוצבות, חדשניות מסוגננות ובו בזמן הן מספקות צל מקרני השמש הלוהטות בקיץ והגנה ממטחי הגשם הכבדים בחורף- והן כולן עשויות מעץ או אלומיניום – אלו הן הפרגולות אשר הפכו בשנים האחרונות לאחד מאביזרי החובה לכל בית שיש בו גינה או מרפסת שמש.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223301 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica