חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רקדני ברייקדאנס בהופעה אישית

מאת: ארתור איפראימובתחביבים23/05/20121300 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעמים רבות יצא לנו לראות רקדנים מסוגים שונים אשר רוקדים על רחבת הריקודים בשמחה ובהתלהבות. ישנם סגנונות רבים של ריקוד: החל מריקודים סלוניים הנרקדים בזוגות, ריקודים עם, ריקודי שורות וכלה בריקודים במעגל הנרקדים בצורה חופשית. אחד הסגנונות החדשים יחסית הינו סגנון הברייקדאנס. רקדני ברייקדאנס הינם רקדנים המשלבים בריקוד תנועות חדות ומקוטעות לצד תנועות ארוכות וזורמות. בנוסף ישנם מספר תרגילים אקרובטיים, המבוססים על תרגילי אקרובטיקה הנפוצים באמנות הלחימה קפוארה. השילוב של התנועות השונות והתרגילים המגוונים ביחד, לצד מוזיקה קצבית מז'אנר ההיפ הופ, יוצרים ריקוד מעניין, המושך את תשומת לב הסובבים אותו ומוסיף עניין רב לכל אירוע.

רקדני ברייקדאנס בהופעה אישית

העניין הרב שיוצר הריקוד והייחודיות שלו, גרמו לכך שריקודי הברייקדאנס יתפסו מקום הולך וגובר והביקוש לריקודים אלו עלה. רבים בוחרים לשכור רקדני ברייקדאנס בהופעה אישית לאירועים שהם עורכים. רקדני ברייקדאנס בהופעהה אישית מופיעים באירועים משפחתיים, כגון חתונות, בר מצוות ועוד. בנוסף, רקדני ברייקדאנס מוזמנים פעמים רבות להופיע כמופעי רחוב בירידי קניות שונים, במקומות תיירותיים וכדומה. כל המשתתפים באירועים אלו מתקהלים סביב הרקדנים, מוחאים כפיים לקצב המוזיקה וחווים הנאה רבה ממופע ייחודי זה.

רקדני ברייקדאנס בהופעה אישית - לא רק מופע

דבר נוסף שניתן לעשות באמצעות רקדני ברייקדאנס בהופעה אישית הינן סדנאות לימוד חוויתיות. את הסדנאות האלו מתחילים במופע של רקדני הברייקדאנס, כך שכל המשתתפים יוכלו להכיר בצורה שווה את הריקוד עצמו ולהתרשם ממנו כיאות. לאחר מכן רקדני הברייקדאנס מלמדים את המשתתפים מספר צעדים ותנועות בסיסיות וכולם רוקדים אותם ביחד. בהמשך לומדים תנועות מתקדמות יותר, ולסיום אף עורכים ריקוד ברייקדאנס מסורתי אמיתי, בו כולם עומדים במעגל מסביב לאחד הרקדנים אשר רוקד ומפליא לעשות בתנועותיו. סדנאות אלו של רקדני ברייקדאנס בהופעה אישית מתאימות לכל גיל ולכל אדם. העיקר שיהיה צעיר ברוחו ויהיה מעוניין ללמוד ולהתנסות בתחום חדש אך אנרגטי וכיפי במיוחד. ניתן אף לשלב זאת כאטרקציה במסיבות ימי הולדת או בר מצוות ובת מצוות, וכמובן כיום כיף לגיבוש הצוות בעבודה. רקדני ברייקדאנס בהופעה אישית יעשו מגוון של פעילויות, ריקודים ומופעים, על פי בקשותיך, רצונותיך ודרישותיך האישיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ארתור איפראימוב
מנהל אורבן פרוג'קט - הופעות ולימודי ברייקדאנס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארתור איפראימוב

מאת: ארתור איפראימובהפקות אירועים19/11/12714 צפיות
החלטתם לתת לילדה לעשות ריקוד בת מצווה מדליק במהלך האירוע המרגש שמצפה לה ולכם ? אין כל צל של ספק, כי הריקוד הכי מרשים והכי כייפי לילדה שלכם הוא ריקוד היפ הופ מדליק ביותר. אבל איך לומדים ריקוד היפ הופ לבת מצווה בזמן הקצר שיש ללמוד אותו ולהתכונן אליו ?

מאת: ארתור איפראימובתחביבים20/06/121246 צפיות
ברייקדאנס הוא ריקוד שמקורו בריקודי רחוב משנות ה-70, בדומה לקפואירה, שגם הוא ריקוד רחוב, בסגנון מלחמתי. ברייקדאנס הוא ריקוד שמאפיין את תרבות ההיפ-הופ. השם ברייקדאנס מגיע מכך שבעבר היו רוקדים את הריקוד הזה בהפסקות שבין חלקים של שירים בסגנון רגאיי, פאנק ודיסקו. בין חלק לחלק של השירים היה מושמע מקצב בלבד, והוא היווה את הבסיס לריקודי ברייקדאנס. לרקדן ברייקדאנס נהוג לקרוא "בי-בוי".

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161859 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162890 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162288 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152458 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica