חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות מקוריות בהולדת תינוק חדש

מאת: ליאור נחשוןקניות 28/05/2012854 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות מקוריות הן מתנות אשר מלהיבות ומרגשות, הן לא תמיד מה שמקבל המתנה באמת צריך אלא יותר קשורות לפינוקים הנאות אושר ומתן תשומת לב. כאשר נותנים מתנה חשוב לגרום למקבל המתנה לחוש שהתאמתם את המתנה במיוחד בשבילו ובצורה מחמיאה ומאדירה, בנוגע אל מתנות מקוריות אין חשש מקצת בנית אגו ומטיפוח הביטחון העצמי של מקבל המתנה לכך מתנות מסוג זה נועדו. כאשר נולד תינוק הבית מתמלא מתנות ממתנות שונות, עשרות זרים של פרחים, שוקולדים, בגדי תינוקות, צעצועים, ועוד. רוב האנשים מביאים להורים הטריים את אותן מתנות בדיוק. אבל אתם יכולים להיות מיוחדים. במקרה זה יש כמה מתנות מקוריות שאף אחד אחר לא יביא. מתנות כאלה שלכם לא ישכחו במהרה.

מתנות מקוריות בשילוב תמונות של הרך הנולד

כאשר מקבלי המתנה היא אם גאה ואב גאה לתינוק, איך מתנה יפה יותר מספר מודפס וכרוך של תמונות שצילמתם את ההורים והתינוק בבית החולים כאשר ליוויתם אותם בתהליך הלידה או החזרה הביתה - עוד חליפות סוודרים ופרחים הם יקבלו מכולם - המתנה שלכם תיכנס ללא ספק לפנתיאון של מתנות מקוריות, עוד מתנה כזאת הם לא יקבלו מאיש. ואם אתה רוצה לפנק את אשתך בתקופה מסוימת בחייכם, אם זה הריון או שנתו הראשונה של ילד צלמו אותה ואותו לאורך התקופה ותנו לה ספר של תמונותיה מתקופה זאת, ספר כזה ירגש וילהיב ללא ספק - ויהפוך מתנה שתחשב ללא ספק כשייכת לסקציה של מתנות מקוריות שהיא קיבלה.

מתנות מקוריות לאם הטריה

כולם מביאים מתנות לתינוק החדש, מתנות אישיות לאם הטריה הן משהו שמקבלים פחות, אל תשכחו את האימהות שצפויים להן לילות רבים ללא שינה, טיפול ודאגה וכמויות עצומות של אהבה ונתינה. זכרו להביא גם מתנות אישיות לאימהות, מוצרי טיפוח, שובר לטיפול בספא, בושם מרענן, תנו גם לאימהות לחוש מפונקות ומוערכות כי צפויה להן השקעה עצומה ותקופה מלאת אושר אך גם מאתגרת. יש גם מתנות מעשיות וחכמות שמאוד עוזרות לזוג הצעיר כמו אפילו שוברים לטייק אווי בתקופה הראשונה שאין זמן אפילו לבשל, מכשיר להקשבה לתינוק לבטיחותו בלילה, ציוד לאמבטיה ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתנות מקוריות | מתנה מקורית

picapic.co.il

039517621

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור נחשון

מאת: ליאור נחשוןצרכנות31/01/13830 צפיות
מי מאיתנו לא חיפש ומחפש להיות זה שתמיד מביא את המתנות המיוחדות ומפתיע בגדול? ולחילופין, מי לא רוצה להיות מופתע ולקבל לאירוע שלו ובשאר החגיגות המשמחות האחרות מתנות מיוחדות. מתנות שהשקיעו עליהן מחשבה

מאת: ליאור נחשוןצרכנות31/01/13800 צפיות
איך לבחור מתנות מקוריות ואת התמנות שישולבו בה?

מאת: ליאור נחשוןצרכנות29/01/13834 צפיות
אם לבחור מתנות רגילות זה לא תמיד פשוט, הרי שבחירת מתנות רומנטיות היא קשה פי כמה. איך להיות רומנטיים ולא קיצ'יים, איך להראות רגשי אהבה אך לשמור גם על מעט חוש הומור במתנה? כול אחד זקוק לכמה רעיונות נחמדים של מתנות רומנטיות קטנות ולא יומרניות. הקסם של מתנות רומנטיות הוא לאו דווקא הערך הכספי שלהן אלא המסר שהן מעבירות למקבל המתנה. מתנות שמראות חיבה קרבה ורגש. מה שחשוב בנתינת מתנות רומנטיות הוא הרעיון שעומד בבסיס המתנה ולאו דווקא עלותה בכסף זה נכון ומתאים אם גם אתם בשלב במערכת יחסים בו אתם עסוקים בלפ

מאת: ליאור נחשוןצרכנות29/01/13814 צפיות
חגיגת יום הנישואין הינה חגיגה של יום הולדת ושל הרבה שמחה – רק שהיא שייכת לשני אנשים. את יום הנישואין בדרך כלל נהוג שמציינים שני בני הזוג וגם כל המשפחה ביחד חוגגת. כמו בכל מסיבה ויום מאושר, גם ביום חג זה מתחילות לרוץ מחשבות. כמו מה נביא להם, מה נקנה לזוג, איזו מתנה.

מאת: ליאור נחשוןצרכנות26/08/12884 צפיות
אם אתם מעוניינים להעניק מתנה לחבר או חברה קרובים או שאתם מעוניינים לפנק את עצמכם במתנה ייחודית שתשמור את הקרובים שלכם קרוב מאוד אליכם, כיסויים לגאלקסי עם תמונה הם הפתרון המושלם עבורם, הפתרון אשר יעניק לכם את המענה הטוב ביותר לכך.

מאת: ליאור נחשוןצרכנות26/08/12892 צפיות
כחלק מעבודת התארגנות לחגים אין ספק כי חלק חשוב במיוחד הוא החלק של מתנות לחגים. המתנות יכולות להיות מוענקות לבן או בת הזוג, למשפחה אצלם מתארחים בחג או לאנשים קרובים אחרים, לכן, לפני החגים רבים מתלבטים ולא יודעים באיזו מתנה לבחור וכיצד להתאים את המתנה בצורה הטובה ביותר לזה שמקבל אותה

מאת: ליאור נחשוןקניות 26/08/12824 צפיות
אנשים רבים אשר עומדים במצב בו הם מחפשים מתנות מקוריות וייחודיות לאנשים אותם הם אוהבים לא יודעים כלל במה לבחור וכיצד לבחור מתנה מקורית וייחודית בצורה הטובה ביותר. אמנם, כיום יש מגוון עצום של מתנות כאלה ואחרות אך לעיתים רבות המגוון הרחב רק מבלבל ופעמים רבות אנשים נמצאים במצב בו אין להם מושג במה לבחור וכיצד לפנק את האדם האהוב עליהם בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213729 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205184 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186792 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161591 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica