חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לצאת לקפה מבלי לצאת מהבית

מאת: Imatra Hacksonריהוט 28/05/2012843 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המטחנה האחרונה שהוא הביא מברלין, שולחן הבר המגניב שראית בדרך הביתה, בראנץ' אצל השכנים בשבת או סתם ביום חול... אין ספק כי תרבות הקפה בישראל מפותחת מאד וזה מכבר הפכה להווי שלם בפני עצמו, תרבות בעלת מאפיינים ייחודיים. כוס הקפה האהובה ושיטת ההכנה הייחודית, מיקום הישיבה המדויק והאחיזה המועדפת.

בית קפה בבית

אין ספק, אם כן, כי כסאות בר הפכו בשנים האחרונות לטרנד הלוקח חלק מרכזי בכל בית, בין אם מדובר בבר מעוצב ומרחף, אליו צמודים כסאות בר מוגבהים ומותאמים בעיצובם, בין אם מדובר בשולחן פינתי או מתקפל, העיצובים השונים והמגוונים של כסאות הבר המשווקים כיום מאפשרים יצירת בית קפה ביתי מעוצב ואופנתי בו אפשר לארח את החברים והשכנים, קולגות והמשפחה, ואפילו לקיים ערבי הווי, לא פחות.

ערב הווי מהנה

בתרבות המודרנית, בה הגבולות מיטשטשים, כאשר הלילה יכול להיות יום ולהפך, העבודה היא מקור ההנאה והחברים הם הקולגות, ניתן לראות כי אפילו המועדונים ובתי הקפה עושים את צעדיהם הראשונים... בתוך ביתנו. במקום להשכים קום ולצעוד אל בית הקפה המקומי, או להתלבש בערב במיוחד כדי ללגום כוסית, רבים ממקמים את כסאות הבר מעוצבים לצד שולחן קפה או בר בעל מראה תואם, ויוצרים ערב הווי עם החברים מבלי לצאת מהבית.

כמי שבתי הקפה והמועדונים הפכו לחלק בלתי נפרד מחייהם, רבים משלבים בבית פינה הכוללת שולחן וכסאות בר, עוד בשלבי תכנון הבית הראשוניים, בין המטבח לסלון, ומאפשר את חווית שתיית הקפה 'על הדרך'. לא כישיבה ממושכת לצד שולחן האכילה או התרפקות על ספת הסלון אלא ישיבה לא מחוייבת וצעירה, המזכירה ליושבים את חווית השתייה בבר המקומי.

מגוון רחב של כסאות בר

המגוון הרחב של כסאות בר המשווקים כיום מציע אפשרויות עיצוב אינסופיות העשויות חומרים רבים כגון  עור או פלסטיק, במבוק ומתכת, ושפע רב של חומרי גלם המעמיד בפנינו אינספור אפשרויות עיצוב וגיוון בביתנו הפרטי, יצירה של עולם ומלואו במרחק פסיעות ספורות מהמיטה. הצבעים הפופולאריים ביותר כיום הם לבן וכסף ואף הצבע האדום. ניתן למצוא כסאות בר נוספים בצבעים מגוונים כגון פנינה או ורוד, כתום או שחור, לחובבי הצבע והעניין שבינינו.

אין ספק כי תרבות הקפה מביאה עימה אינספור חידושים מרתקים לתוך ביתנו והימצאותם של כסאות בר בפינת הקפה מהווה רענון מודרני המחייה את הסלון והמטבח, מגוון את את המראה המוכר מכל בית ומעניק אופציות רבות ליצירת רגעי עונג לא מבוטלים בבקרים או בערבים קרירים


 



תגיות המאמר: כסאות בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Imatra Hackson

מאת: Imatra Hacksonשיפוצים02/08/121147 צפיות
במקום לשבור את הראש על אנשי מקצוע מאינספור תחומים, לרוץ ולתזז בין נותני השירות, להתמקח על מחירים ולהתעכב על איחורים בלוחות זמנים, חברות מקצועיות מציעות שירותים מקיפים של שיפוציץ בית פרטי או שיפוץ משרד

מאת: Imatra Hacksonבניין ואחזקה - כללי01/06/121536 צפיות
רבים מאיתנו מסבים נזק למכונת הכביסה מתוך היעדר הבנה בנוגע לתחזוקה הבסיסית, התאמה של פרמטרים שונים וכינונה הנכון. במאמר הבא מובאים טיפים קטנים לתפעול נכון של מכונת הכביסה לשמירה עליה לאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica