חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לכבסן המתחיל

כהורים, כביסה הינה חלק בלתי נפרד מחיינו, בין אם הילדים כבר גדולים ולוקחים חלק בתהליך, ובין אם הנטל כולו נופל עלינו. גם אלו בינינו המשאירים את העבודה לעוזרת, מגלים כי התעסקות עם הכביסה ("אמא!! איפה הגרב השנייה??!!?") הינה בלתי נמנעת. אם עד כה יכולנו למסור את הבגדים למכבסה העירונית או להשאיר אותם אצל אמא, הרי שכעת אין מנוס מכביסות, וכל המרבה הרי זה משובח.

לכל מי שמכיר את התהליך הנפלא בו הבגדים מסתובבים במכונה 3 שעות ויוצאים נקיים, וגם לאלה שלא, קיבצנו עבורכם את המדריך המלא שיוכל לתת לכם רק טכנאי מכונות כביסה מיומן ובעל ניסיון של שנים רבות. ואם כבר מזמינים טכנאי מכונות כביסה, רצוי לקבל ממנו תדרוך לגבי המכונה הספציפית.

פתקיות – לא צריך להיות טכנאי מכונות כביסה כדי לדעת שאת ההוראות לכיבוס בגדים שונים, בין אם מדובר בכותנה או בבד סינטטי, בסאטן או בכל בד אחר, ניתן למצוא על הפתקית הקטנה המצורפת לכל בגד. היצמדות להוראות המסומנות יבטיח את שלמות הכביסה, ולכן רצוי לא לזלזל בהן. אלו בינינו שזהו להם המפגש הראשון עם השפה הציורית יוכלו למצוא הסברים שונים ברחבי האינטרנט לכל אחד מהסמלים.

הפרד וכבס – כדי לשמור על שלמותם של הבגדים, ישנן מספר חלוקות בסיסיות אותן מכיר כל כבסן מקצועי. הפרדה בין בדים עדינים לבדים קשים יותר, הפרדה בין מצעים ומגבות לבגדי לבוש, וכמובן, הפרדה בין צבעים כהים לבהירים, תבטיח שמירה על שלמות הבגדים.

מיון – כדי להימנע ממצב בו ניאלץ להזמין טכנאי מכונות כביסה בלחץ של זמן ובלא שיקולי מחיר הגונים, רצוי למיין מראש את הבגדים, ובזמן המיון לסגור את כל הרוכסנים ולרוקן את הכיסים מניירות ומזכרות שונות.

כפתורים – כל טכנאי מכונות כביסה יוכל לומר לכם כי המכונה התקלקלה בגלל כפתור או רוכסן, אבזם או פריט בולט אחר. דאגו להפוך את הבגדים בעלי הכפתורים הבולטים וכן לוודא כי לא נותרו פריטים קשיחים בכיסים עצמם.

יעילות – רצוי לא להשאיר בגדים בסל הכבסים המלוכלכים ו/או בתוף הכביסה בגדים רטובים זמן רב. הראשונים יקשו על הניקוי לאחר זמן מה, ואילו בגדים רטובים עלולים להעלות ריח רע. לכן, חשוב לכבס בזמן ולתלות בזמן.

כמו כן, כדי להימנע מהזמנה של טכנאי למכונת הכביסה שלכם בתדירות גבוהה, טוב תעשו אם תבדקו מדי מספר כביסות את איכותה של גומיית הפתח, וכמו כן להקפיד לייבשה בתום פעולת המכונה. יש להימנע מהעמסת יתר של מכונת הכביסה, וכן לנקות את הפילטר המצוי בתחתית אחת למספר חודשים.


 



תגיות המאמר: טכנאי מכונות כביסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Imatra Hackson

מאת: Imatra Hacksonשיפוצים02/08/121151 צפיות
במקום לשבור את הראש על אנשי מקצוע מאינספור תחומים, לרוץ ולתזז בין נותני השירות, להתמקח על מחירים ולהתעכב על איחורים בלוחות זמנים, חברות מקצועיות מציעות שירותים מקיפים של שיפוציץ בית פרטי או שיפוץ משרד

מאת: Imatra Hacksonריהוט 28/05/12847 צפיות
תרבות הקפה הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות ונכנסת אל תוך הסלון הפרטי ואל המטבח, מעוצבת מתמיד. אם עד כה, היינו צריכים להתלבש במיוחד לבית הקפה או אפילו אם הרשינו לעצמנו לצאת בטריינינג, הרי שעכשיו אפשר ליהנות בבית מקפה איכותי על כסאות בר ושולחן הדומה בדיור לשולחן בבר השכונתי.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222817 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223130 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211569 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211760 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica