חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגשי אירוח לכל אירוע כמעט

מגשי אירוח

חג השבועות אותו חגגנו לפני מספר ימים היווההזדמנות נהדרת להכיר ו/או להזכר בשירות שאולי לא נראה לכם כאופציה קולינרית אטרקטיבית במיוחד, אולם הוא הופך פופולרי יותר ויותר - מגשי אירוח.

מגשי אירוח איכותיים וטעימים משמשים ככיבוד לאורך כל השנה - בימי חול ובימי מועד, הם מתאימים לאירועים פרטיים בבית ( ימי הולדת, מסיבות רווקות וכו')ולאירועים עסקייםבמקומות העבודה השונים (ישיבות צוות, כנסים, HAPPY HOUR וכו').

אוכל הוא שחקן משמעותי בכל מפגש חברתי ויכול להשתנות בהתאם לאופי המפגש והשעה בו הוא מתקיים - בהתאם לאלו ולפרמטרים נוספים מחליטים המארחים האם להגיש כיבוד חלבי או כיבוד בשרי, צמחוני או אולי טבעוני. לא משנה איזה תפריט ייבחר, המטרה היא להנעים את שהות האורחים ולספק להם חוויה חברתית וקולינרית מהנה במיוחד.

על מנת להשיג את המטרות שצוינו לעיל, מומלץ להזמין קייטרינג מקצועי וטעים שיהיה אחראי על תחום האוכל (כפי שציינו, הבחירה יכולה להיעשות בין קייטרינג חלבי ,בשרי ועוד).אולם לעיתים יש צורך בפתרון אחר - אם מעוניינים באווירה שאינה רשמית מדי; אם מעדיפים כיבוד קל על פני ארוחה בת שלוש מנות - מגשי אירוח הם אלטרנטיבה מושלמת לכך.

יתרון בולט נוסף של המגשים היא העובדה כי אין צורך במלצרים ואנשי צוות נוספים ל"הפעיל אותם" - ההתעסקות בהם מסתכמת בהנחתם על השולחן המיועד לכך, והוספת חדשים במידה ואלו הראשונים הסתיימו. הם אינם מצריכים עבודה מיותרת - זוהי נקודה משמעותית שמומלץ לקחת בחשבון כאשר מתכננים אירוע חברתי כלשהו, שכן בחירת מגשי אירוח, עשויה להוזיל את העלויות הכרוכות בו.

מגשי אירוח מציעים כיבוד, המשתנה ממגש אחד למשנהו - ישנם מגשים מתוקים ולעומתם יש מגשים מלוחים וכל אחד מהאורחים מוזמן לגשת ולבחור את המנות הטעימות לו במיוחד.

על מגשי אירוח מתוקים תוכלו למצוא עוגיות ועוגות חתוכות, כוסיות עם קינוחים אישיים, פירות טריים ו/או יבשים המוגשים בצורה דקורטיבית ועוד. על מגשים מלוחים, לעומת זאת, תגלו מבחר גבינות (רכות וקשות), ירקות מקולפים וחתוכים לצד מטבלים שונים, סנדוויצ'ונים, קישים אישיים ועוד.

יש מגשי אירוח המתאימים לארוחה חלבית ויש גם כאלו המתאימים לבשרית, יש מגשי אירוח המתאימים לשומרי כשרות ויש אחרים שלא.

עסקים המציעים מגשי אירוח שמים דגש על האסטתיקה של המוצר שלהם- המגשים תמיד יראו מושכים ומעוררי תיאבון, המנות תהיינה צבעוניות, טריות ונעימות לעין. הם אינם מצריכים שימוש במזלג ו/או בסכין, ובדרך כלל הם מוגשים מלווים במפיות, בצלוחיות, במזלגונים ובכפיות.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר הקייטרינג הגדול בישראל cate.co.il מרכז בתוכו מגוון גדול של נותני שירות בתחום ההסעדה - חברות קייטרינג, שפים פרטיים, דוכני מזון ועוד לכל סוגי האירועים, בכל היקף ובכל מקום בארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתר הקייטרינג הגדול בישראל cate.co.il

מסיבת סוף השנה היא הזדמנות לעוד חגיגה. ומה עושה את החגיגה שמחה יותר מאשר אוכל משובח המצטרף אליה?

הדלקת נר היא אירוע חגיגי ומשמח. אין כמו מגשי אירוח באווירת החג, לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לטעים ומרשים במיוחד

בעוד כשבוע מציינים נר ראשון של חנוכה. אין כמו מגשי אירוח באווירת החג להדלקת נר מרשימה במיוחד. מתאים לאירוע פרטי ועסקי כאחד

כיום הפכו אירועי הבר/ת מצווה להפקות בפני עצמן. איך מחליטים מה האוכל שיוגש בהם? להלן מס' נקודות למחשבה שיעזרו לכם בבחירה

חנוכה בפתח ואין כמו מגשי אירוח באווירת החג, להרגיש מהי חגיגה אמיתית.

כיום חגיגת בר/ת מצווה היא הפקה בפני עצמה. כיצד בוחרים את האוכל שישאיר רושם על כל האורחים? במאמר שלפניכם מספר נקודות שכדאי לזכור

קייטרינג חלבי הוא פתרון נפלא לכל אותם אירועים המתקיימים בחודשים החמים של הקיץ. אוכל טעים ואלגנטי יהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213653 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214054 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205517 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810503 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183353 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173513 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica