חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת קייטרינג לבר מצווה

שמחה, התרגשות ולחץ הם רק חלק מהתחושות אשר עולות ביום הגדול של בנכם או בתכם שהגיעו למצוות. אחרי לא מעט התלבטויות בין שפע האפשרויות הקיימות בשוק, בתום תקופת הכנות ארוכה והשקעה לא מבוטלת, סוף סוף  הגיעה מסיבת בר/ת המצווה.

כיום ניתן לראות הורים וילדים המתכננים הפקות ענק לציון האירוע – אין אמא או אבא שאינם רוצים שבנם או בתם ירגישו ביום החגיגי על גג העולם ובמקביל גם כל המוזמנים לאירוע יגלו התלהבות רבה

אטרקציות ופעילויות קיימות בלי סוף  – להקת נגנים, רקדניות בתלבושות צבעוניות, קליפ משפחתי מושקע ועוד. מתווספים לכך עיצוב המקום והמוסיקה שתושמע בו. אך נראה שכמו בהפקות "בעולם המבוגרים", מה שמותיר את הרושם המשמעותי ביותר, הוא האוכל שהוגש לאורחים.

אם כך, מהו התפריט המומלץ לאירוע מסוג זה? האם קיימת העדפה מסוימת?

לא קיימת העדפה חד משמעית לגבי סוג הקייטרינג, בשרי או חלבי. אם האוכל המוגש יהיה טעים, איכותי וטרי, סביר להניח שהאורחים יאכלו אותו בהתלהבות. עם זאת כדאח לזכור כי  לסוגי התפריטים השונים ישנם יתרונות אך קיימים גם חסרונות מסויימים.

קייטרינג בשרי

אנשים, אשר הוזמנו לאירוע לאחר יום עבודה , יצפו בדרך כלל לקבל ארוחת ערב עשירה, על בסיס בשר. אם נתחי הבשר שיוצעו יוכנו במקום, הרי שהריחות שיאפפו את המקום יעוררו את מיצי הקיבה של כל הנוכחים ויכניסו את כולם לאווירה. כמובן שחשוב שאיכות הבשר תהייה גבוהה ומומלץ גם על אפשרויות בחירה בין מנות שונות.
סביר מאד שגם בני הנוער, חבריהם של חתן/כלת הבר מצווה, ייהנו מתפריט כזה, אם כי כדאי לזכור  שיתכן ויעדיפו את המנות האהודות עליהן – דוגמת נקניקיות בתוספת חרדל/קטשופ והמבורגר בלחמנייה.

קייטרינג בשרי מתאים מאד לעונות היבשות אולם בעונת הגשמים, יכולה להיווצר בעיה אם המקום בו מצוין האירוע אינו ערוך לכך.
פרט חשוב נוסף שכדאי לזכור הוא כי אירוע בו מוזמנים משתתפים רבים, דוגמת בר/ת מצווה, עדיף שיגיש אוכל כשר. אם מנות התפריט הן בשריות הרי שלא תתאפשר הגשת קינוחים חלביים בסיומו של האירוע.

קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי בבר מצווה הופך את כל החגיגה לאלגנטית ויוקרתית. אינספור חומרי גלם המצויים כיום בשוק, מאפשרים לבנות מגוון תפריטים טעימים מאד (בסגנון איטלקי, יווני, ועוד) וכל זה בהתאם למסגרת התקציב הקיים. באירוע חלבי ניתן ל"השתולל" בפינת הקינוחים וזו תוכל להיות גולת הכותרת.

גם בחירת תפריט כזה מחייבת מחשבה – יש  אנשים שמבחינתם אוכל ללא בשר, טעים ככל שיהיה, לא נחשב אוכל (אלו האנשים שבסוף אירוע יגידו שלא היה מה לאכול) – כדאי שתקדישו מחשבה לגבי אופי וסגנון האורחים שלכם, והאם הם מאלו שתיארנו זה עתה. כמו כן,
פרט חשוב נוסף לגבי אירועים הנערכים בקיץ, בעיקר בגני אירועים או בשטח - חייב להיות ארגון מתאים שידאג לכך שהאוכל החלבי המוגש, לא יונח זמן רב מדי בחוץ לפני שהאורחים יאכלו אותו.
ודבר אחרון, אך לא פחות חשוב, כיום נתקלים ביותר ויותר אנשים אשר פיתחו רגישות לחלב ולמוצריו – חשוב לתת מענה (פרווה או צמחוני) גם לאורחים אלו.

תכנון מוקדם והתייחסות לנקודות שצוינו במאמר, יעזרו לכם לארגן לבנכם או לבתכם וגם לכם (ובל נשכח את האורחים שלכם) אירוע בלתי נשכח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר הקייטרינג הגדול בישראל cate.co.il מרכז בתוכו מגוון גדול של נותני שירות בתחום ההסעדה - חברות קייטרינג, שפים פרטיים, דוכני מזון ועוד לכל סוגי האירועים, בכל היקף ובכל מקום בארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתר הקייטרינג הגדול בישראל cate.co.il

מסיבת סוף השנה היא הזדמנות לעוד חגיגה. ומה עושה את החגיגה שמחה יותר מאשר אוכל משובח המצטרף אליה?

הדלקת נר היא אירוע חגיגי ומשמח. אין כמו מגשי אירוח באווירת החג, לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לטעים ומרשים במיוחד

בעוד כשבוע מציינים נר ראשון של חנוכה. אין כמו מגשי אירוח באווירת החג להדלקת נר מרשימה במיוחד. מתאים לאירוע פרטי ועסקי כאחד

חנוכה בפתח ואין כמו מגשי אירוח באווירת החג, להרגיש מהי חגיגה אמיתית.

כיום חגיגת בר/ת מצווה היא הפקה בפני עצמה. כיצד בוחרים את האוכל שישאיר רושם על כל האורחים? במאמר שלפניכם מספר נקודות שכדאי לזכור

קייטרינג חלבי הוא פתרון נפלא לכל אותם אירועים המתקיימים בחודשים החמים של הקיץ. אוכל טעים ואלגנטי יהפוך את האירוע שלכם להצלחה.

מגשי אירוח מתגלים כאופציה מהנה וטעימה במיוחד, לאירועים שונים - אירוח משפחתי בבית, אירוע עסקי במקום העבודה, אירוע יוקרתי ועוד.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195850 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181630 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182068 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182705 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172313 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172668 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica