חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסדרים את הזוגיות

קשר בריא בין בני זוג הוא הדבר הכי חשוב לחיים טובים . אם מגיעים למשבר בזוגיות הרי שכדאי לאחות את השברים במערכת היחסים לפני שסוגרים את הבאסטה.

זוגות צעירים וותיקים רבים שואלים את עצמם האם ניסו כל דרך אפשרית להצלת נישואיהם? האם זה נגמר, או אולי עוד אפשר לכונן מחדש משהו טוב בתוך הקשר אשר התערער? טיפול זוגי יכול להוות מסגרת תומכת ויעילה לאיתור הבעיות ביחסים הזוגיים. אימון או ייעוץ זוגי נותן לבני הזוג דרכים לעזור להם בהתמודדות הסדקים שנוצרו ביחסים הזוגיים.

מאות סיבות עשויות לעורר משברים במערכת היחסים, החל בבגידה או סוג אחר של מעילה באמון ועד מצבים של אלימות. אך פירוק החבילה אינו התשובה היחידה כי אם האחרונה. לפני שמחליטים להתגרש, תמיד קיימת האפשרות ללכת למטפל שיכול לעזור ולהשיב את הזוגיות למסלולה.

יש כאלה שמעדיפים לעשות צעד אחר לדוגמה פנייה לחברת חקירות פתרון נורא בעייתי אך לעתים זה יכול אפילו לעזור. פנייה אל חוקרים פרטיים חייבת להיות פתרון במקרים קייצונים וכדאי לשקול פתרונות אחרים לפני שתעשו את הצעד הזה.

חשוב מאוד לזכור שייעוץ זוגי הוא לא פיתרון של קסם ושזה לא אומר שכל בעיה במערכת היחסים הזוגית אפשר להעלים בטיפול. בטיפול זוגי יש לעשות מאמץ בהכוונה של איש מקצוע, המכוונת לגשר על פערים. ובכל מקרה, הייעוץ הזוגי לא מסוגל להביא מזור לזוגות אשר פשוט אינם מתאימים זה לזה, דבר שעשוי להתגלות אחרי ניהול שנים רבות של זוגיות.

עם זאת חשוב לזכור שאם אינכם מאושרים ומסופקים מהקשר הזוגי שלכם, אינ נקיטת צעדים לשיפור מצבכם עלולים אתם להידרדר למצב שבו שהיחסים ידרדרו מאוד, והבסיס לטיפול כלשהו כבר לא יהיה בנמצא. אך אילו תחליטו לפרק את הזוגיות במהלך הטיפול, יעוץ זוגי עשוי לפחות לסייע לכם להגיע לפרידה טובה ככל האפשר, גם זה הישג לא קטן.

אם חסר לכם מידע על חוקר פרטי בצפון שובו אלינו בעוד מספר ימים ותזכו להזדמנות לקרוא במאמרים הבאים או בקרו למדריך שלנו ותיהנו מ המון מידע, טיפים והמלצות ועוד.

 



תגיות המאמר: חברת חקירות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון בן איש

מאת: רון בן איששיפוצים10/06/121340 צפיות
מבטיח איכות ברמה גבוהה, בזמן תהליך התכנון מבחר החומרים והעיצובים כמעט בלתי מוגבל, אבל זוהי הוצאה גדולה בהרבה.

מאת: רון בן אישקייטרינג10/06/121277 צפיות
המוזמנים באירוע, ולכן כשבוחרים קייטרינג ביתי, מלבד הטעם הטוב על כמה דברים נוספים יש לחשוב.

מאת: רון בן איששיפוצים10/06/121731 צפיות
נוספים, בעלי תכונות ועלויות שונות, המאפשרים לכל בעל בית להזמין את החומר שתואם את טעמו האישי.

מאת: רון בן אישהדברה10/06/121250 צפיות
למיניהם מהווים מטרד ואינם נעימים לעין, ריבוי מזיקים כגון ג'וקים ופרעושים, למשל, מזיק לבריאות.

מאת: רון בן איששיפוצים10/06/121363 צפיות
הנכון עבורם. עם זאת, יש להיכנס לתהליך בעיניים פקוחות וזאת בשביל להימנע מבעיות במהלך השיפוץ.

מאת: רון בן אישבריאות ילדים10/06/121288 צפיות
היא לא להפוך ולהיות למין גירסה תאומות של כוכבי הקולנוע, פשוט בגלל הרצון לתקן את המראה שהטבע נתן להם.

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128530 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215165 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204677 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201170 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201462 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173102 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173405 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica