חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שכיחותם הגבוהה של ניתוחים פלסטיים

מאת: איציק אסוליןנשים - כללי04/06/20121344 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שכיחותם הגבוהה של ניתוחים פלסטיים

בשנים האחרונות ובמיוחד בעידן של ימינו ישנה עלייה ניכרת בפופולאריות ובביקוש של הטיפולים והניתוחים הפלסטיים בקרב הציבור כולו.

התודעה העצמית הגבוהה והאמצעים הטכנולוגיים הרבים שעומדים לרשות המטופלים שלא היו קיימים בעבר, הובילו לכך שאנשים רבים שואפים לעצור את גלגלי הזמן ולעשות שינוי מרענן במראה שיגרום להם להיראות ולהרגיש הרבה יותר טוב. "מה שלא עושה הטבע עושה הצבע" זהו פתגם ישן ומסורתי שאומר שעם קצת חומרי איפור ניתן להפוך ליפות יותר. עכשיו זה הזמן של הניתוחים הפלסטיים שבאמצעותם ניתן לעשות שינוי הרבה יותר גדול ולהתערב במה שהטבע נתן. זה הזמן בו כולם רוצים לשנות את המראה וליהנות מאיכות חיים טובה יותר.

בין הניתוחים הפלסטיים הרבים ניתן למצוא ניתוחים אסתטיים שמטרתם לשנות צורה של איבר או חלק מסוים בגופנו כמו ניתוח אף , שאיבת שומן ועוד.

וכן ניתוחים הגורמים למראה צעיר יותר כמו ניתוח פנים, הגדלת חזה , מתיחת פנים, ניתוחי עפעפיים ועוד.

הניתוחים שמטרתם לשמר את המראה הצעיר יותר שכיחים, באופן טבעי, בקרב מבוגרים יותר מעל גיל 40 המעוניינים לעצור את פגעי הזמן, בעוד יתר הניתוחים לשינוי איבר מסוים בגופנו שכיחים ומבוקשים הן בקרב קהל המטופלים הצעיר והן בקרב המבוגרים שבו כמו ניתוחי אף הפופולאריים וניתוח הצמדת אוזניים למראה אסתטי ויפה יותר.

מהלך רפואי של ניתוח פלסטי

רוב הניתוחים הפלסטיים מאופיינים במהלך רפואי קל, וזאת בהשוואה למה שהיה נהוג בעבר. כיום, כמעט כל

מנתח פלסטי מלווה את המטופל יחד עם הצוות שלו לאורך כל הניתוח ובמהלך האשפוז, במידה והוא נדרש.

מהלך הניתוח עובר בדרך כלל ללא סיבוכים מיוחדים או סיכונים מיותרים  והחזרה לחיי השגרה מהירה וכוללת תוצאות טבעיות למדי לשביעות רצונו של המנותח.

מה שמאפשר את מהלכו התקין של כל ניתוח הוא כמובן החידושים והאמצעים הטכנולוגיים הרבים שעומדים לרשות המנתחים.

בימינו, קיימות טכניקות טיפול וניתוח חדשניות ושונות אשר מאפשרות לא רק ניתוח יעיל יותר אלא כמובן גם מהיר. קחו לדוגמא את טיפולי הבוטוקס הפופולאריים מאוד לאחרונה  המקנים תחושה של מהלך פשוט ויעיל ללא כל סיכון ואשר נערך בפיקוח רפואי מלא במכון מורשה ומסודר.

שכיחותם הגבוהה של הניתוחים הפלסטיים נובעים גם מהתמחותם הרבה לאורך השנים של המנתחים הפלסטיים שהולכים והופכים לבעלי שם נודע בתחום. עם ההתמקצעות והניתוחים הרבים הם הופכים לשם דבר בתחום ועל כן, רבים פונים אליהם מאחר ואין תחושה טובה יותר מלהיות בידיים טובות ואמינות שתבאנה לך את התוצאות הרצויות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אסולין

מאת: איציק אסוליןבריאות השן14/03/13948 צפיות
תקשורת טובה עם רופא השיניים הוא הצעד הראשון בדרך לטיפול מוצלח ללא חרדה דנטאלית, לכן חשוב לחפש רופא שיניים העונה על כל הפרמטרים שציינו. בנוסף, לרופאים עומדים מספר אמצעים המסייעים בהפחתת הלחץ והמתח אצל המטופלים העומדים בפני כל סוגי טיפולי השיניים.

מאת: איציק אסוליןתרבות דיגיטלית06/03/131161 צפיות
באמצעות תוכנות מיוחדת לקונסולה ניתן להפוך אותה לסטרימר אשר באמצעותו ניתן להציג תמונות, לנגן קבצי מוסיקה, קבצי וידאו ואפילו ווידאו שצילמתם בעצמכם. הג'ויסטיק הוא אלחוטי ובאמצעות חיישנים ניתן לשחק באמצעות תנועה פיסית ולא רק עם הלחצנים. לג'ויסטיק יש מנגנוני רטט ולשלט סוללת ליתיום שיתרונה הגדול בכך שהיא נטענת. עוד מאפיין ייחודי לקונסולה זו היא תוספת מערכתית הנקראת MOVE אשר מקנה לשחקן תחושה כמעט אמיתית וחלק בלתי נפרד מהממשיות של החוויה. השחקנים באמצעות תנועות אמיתיות מתקדמים במשחק ונהנים מחוויה בלתי רגילה ממש כזו הדומה למציאות.

מאת: איציק אסוליןניתוחים פלסטיים04/11/121011 צפיות
אם בניתוחי אף ראינו גם גורם רפואי וגם גורם אסתטי הרי שניתוח מתיחת פנים למשל מתבצע רק מבחינה אסתטית ולכן נערך למבוגרים לרוב מעל גיל 40 מפני שהשינויים בעור הפנים נגרמו מהשנים שחלפו ומהגנטיקה שהשפיעה. מטרת מתיחת פנים היא להצעיר את מראה הפנים ולגרום לכך שעור הפנים יראה מתוח וחלק וכמובן כך יראה גם צעיר.

מאת: איציק אסוליןנישואין31/10/121022 צפיות
בגני אירועים תחת כיפת השמיים יש לא רק נוף מרהיב אלא גם קיימות מערכות הגברה ותאורה משוכללות, המקומות מעוצבים בסטייל רב, ומצוידים ברחבת ריקודים רחבת ידיים. בגלל השפע הקיים התחרות בשוק הולכת וגוברת על כל לקוח. כאשר אתם בעלי השמחה הולכים לתכנן אירוע ולבחור את המקום בו ייערך, חשוב לבחור במספר מקומות של גני אירועים כדי להבין פחות או יותר את הלך הדברים והעלויות שם.

מאת: איציק אסוליןנישואין12/09/121055 צפיות
כל אירוע חתונה מאופיין בהוצאות כספיות כבדות גם אם לא מדובר באירוע של 500 מוזמנים ומעלה ולכן כדאי להיערך בהתאם על מנת שהאירוע יהיה מוצלח אך גם לא יקר במיוחד ויאפשר לכם נקודת פתיחה טובה לחיים החדשים ללא כל חובות מיותרים.

מאת: איציק אסוליןצרכנות27/08/121211 צפיות
אין זה סוד שישראל אינה מן המדינות הגשומות ביותר בעולם, אלא להפך. היא מאופיינת בכמות דלה של גשמים. יחד עם זאת, תופעת הרטיבות קיימת במלוא הדרה בבתי אב רבים ישנים ואף חדשים אשר בהם לא הותקנה מערכת איטום כראוי. חשוב לדעת שמערכות איטום במבנים נחלקות לשתיים: מערכת איטום הנקראת חיובית ומערכת איטום הנקראת שלילית.

מאת: איציק אסוליןחתונות23/08/12990 צפיות
כאשר בוחרים חברה המתמחה בהפקת אירועים וחתונות בטבע, יש לבחור בחברה מומלצת גדולה ומקצועית בתחום אירועים בטבע. בעריכת אירועים בטבע אין להתפשר היות והחברה האחראית על כל הציוד והשירות היא זו שתקבע, באופן ניכר, ובמקצועיותה את הצלחת האירוע.

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179284 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711363 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610917 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152273 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151875 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151806 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151981 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica