חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטיילינג אישי

מאת: רותם גנץאופנה08/06/20121052 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כרטיס הביקור שלנו הוא המראה שלנו, הרושם הראשוני שמתקבל ממישהו, נקבע כמעט תמיד על פי המראה שלו- הלבוש, האיפור, התסרוקת וכו'. בחברה המערבית במיוחד, חלק ניכר מהרושם אותו אנו יוצרים נובע מהמראה שלנו וביוד משום כך חובה לדעת לעצב אותו בהתאם. בדיוק לשם כך נוצר התחום של סטיילינג אישי. סטיילינג אישי הוא בעצם התאמה אישית של סגנון הלבוש לכל אדם. אין שני בני אדם זהים ולכן לכל אחד ישנו סגנון המתאים במיוחד אליו, זיהוי הסגנון הזה זהו בדיוק התפקיד של סטיילינג אישי.

אז מה בעצם עושים שם? במסגרת פגישה עם הסטייליסטית תקבלו הדרכה שתלמד אתכם כיצד לבנות נכון את המלתחה שלכם וכיצד ליצור הופעה מרשימה באמצעות תסרוקת נכונה ואביזרים נוספים. כיום, תחום הסטיילינג האישי הוא נפוץ מאוד והוא כבר ממש לא רק לנשים עשירות בלבד. במסגרת סטייליניג אישי ניתן להתאים את ההופעה הרצויה לגברים ונשים צעירים ומבוגרים כאחד. רוב רובו של ייעוץ הסטיילינג מתמקד בארון הבגדים, החל מבחירת הצבעים הנכונים ועד להתאמת סוג הבד והגזרה הנכונה. במסגרת ההדרכה תלמדו גם כיצד להכיר את עצמכם באופן אמיתי, תבינו איך רואה אתכם הסביבה שלכם ובזכות כך תוכלו לשלוט בכך.

רגע, זה באמת כל כך חשוב? כן! המראה שלנו קובע דברים רבים בחיינו, הוא יכול לקבוע האם נתקבל לעבודה, האם נמצא בת זוג, איך יתייחסו אלינו בבנק ועוד ועוד.. מראה מוזנח ולא מושקע עלול לגרום לרושם רע מאדם מסוים וכמו כן מראה מושקע ומאובזר שעוצב בצורה לא נכונה יכול להביא לגיחוך ולזלול. לכן, חשוב מאוד ללמוד כיצד לבנות את המלתחה בצורה המתאימה לנו באופן אישי, ואין כמו סטייליניג אישי כדי ללמוד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם גנץ

מאת: רותם גנץרהיטים01/09/12840 צפיות
ארונות קודש

מאת: רותם גנץרהיטים01/09/12870 צפיות
חדרי ילדים ונוער

מאת: רותם גנץרהיטים08/08/12955 צפיות
קניית מזנון - איך עושים זאת?

מאת: רותם גנץתוכנה01/08/124437 צפיות
רותם גנץ הינו יזם בתחום בניית האתרים המתמחה בהגנת סייבר בבניית אתרי אינטרנט. רותם מנהל את פעילות הפיתוח הטכנולוגי בסטארטאפ DoMedia אשר מציע פתרונות הגנה מתקדמים לבוני אתרי אינטרנט. כמו כן, רותם מתכלל את הפיתוח העסקי בחברת ״תפוח פתרונות אינרטנט״ התל-אביבית אשר מתמחה בהתאמת תכנות לבניית אתרים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים.

מאת: רותם גנץרהיטים09/07/12995 צפיות
חדרי שינה

מאת: רותם גנץאופנה09/07/121073 צפיות
סטיילינג לאנשי ונשות עסקים

מאת: רותם גנץאופנה04/07/121130 צפיות
סטיילינג אישי

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162056 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica