חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח מוצר רפואי ופיתוח פטנטים רפואיים

פיתוח מוצר רפואי ופיתוח פטנטים רפואיים הנו תחום בהם ניתן לראות שמוגשות בקשות פטנטים רבות, פיתוח מוצר רפואי מלווה פעמים רבות ברישום פטנטים רפואיים.

פיתוח פטנטים רפואיים מצריך ידע הן בתחומי ההנדסה השונים והן בתחום הרפואי, מניסיוננו בעבודה עם רופאים, אחיות ובעלי מקצוע מתחומי הרפואה אין הם יודעים פעמים רבות כיצד ליישם את המצאתם, אומנם הם יודעים מה התוצאה הרצויה להם, אך לא תמיד יודעים הם איך ליישם טכנית את המצאתם.

בכדי לקבל פטנטים רשומים צריך להציג די פרטים טכניים לעורך הפטנטים בכדי שינסח ויערוך בקשה לפטנט. לכן במקרים רבים, תחילה בטרם עריכת בקשת הפטנט, צוות טכני מבצע תכנון קונספט עקרוני, השרטוטים שהם תוצר תכנון הקונספט מועברים לעורך פטנטים לניסוח בקשת הפטנט, כמו כן בשלב הבא הצוות הטכני מתכנן ומייצר דגם לבדיקת ההיתכנות על מנת לבדוק אם אכן ההמצאה אכן פועלת וניתנת לשימוש באופן יעיל.

מניסיון של פיתוח עשרות מוצרים רפואיים ופטנטים רפואיים חשוב להבין את תחום ההמצאה, פיתוח מוצר רפואי וקבלת פטנט רשום רפואי בין השאר מאפשרים ליזם לגייס הון והשקעות.

חברות הון סיכון וחברות להשקעות וכמו כן חברות בתחום הרפואה מחפשות המצאות רפואיות, כאשר ממציא פונה עם פטנט ודגם קל יותר למשקיע להיכנס למיזם, כמו כן ממציא יקבל החזר נאה על השקעתו שלעיתים אינה גדולה ביחס התקבול עבור ההכנסות מההמצאה.

בין ההמצאות שפיתחנו במעבדה ובבית המלאכה אפשר למנות פיתוח מוצרים בתחומי רפואה שונים, עם המצאות שמצריכות ידע ויכולת פיתוח במכאניקה, פלסטיקה, פיקוד ובקרה, מחשוב ואלקטרוניקה קרי מכשור וציוד רפואי או המצאות הנוגעות לתחום הכימיה, ביולוגיה וביוטכנולוגיה. המצאות רפואיות בתחומים השונים זוכות להשקעות גדולות יחסית, אך ממציאים רבים זקוקים למימון הראשוני בכדי שיוכלו להציג את המצאותיהם בפני משקיעים, גם לכך יש אופציות אפשריות על ידי שימוש בקרנות ומענקים שונים ליזם או לממציא.

בפיתוח מוצר רפואי לעיתים נדרש מחקר ולא רק פיתוח, ניסויים ומחקר ניתן לבצע פעמים רבות על ידי בניית דגם לבדיקת ההיתכנות. חשוב שיהיה שיתוף פעולה פורה בין הממציא, צוות הפיתוח ועורכי הפטנטים כדי להטיב עם היזמות העסקית, בניית אסטרטגיה מתאימה לכל פרויקט ומיזם יכולה בשלב מאוחר יותר להשתלם ליזם על ידי הכנסות ותמורות שיקבל מהמצאתו.

חברתנו משלבת פעמים רבות בעבודה הטכנית אנשי פיתוח מתחומים שונים, רבות הן ההמצאות הרפואיות שזקוקות לצוות טכני שמבין ויודע לפתח במספר תחומים טכניים במקביל, קרי פיתוח תוכנה ופיתוח המכשיר עצמו מבחינה מכאנית, או פיתוח מוצר המשלב מתכות פלסטיקה. למשל פיתחנו מוצר לניתוח מפרצת במוח או פיתוח לתחום הדיאליזה או רפואת שיניים, כל אלו פעמים רבות הצריכו ידע בפיתוח רב תחומי הן טכנית והן שילוב של עורך פטנטים שיגן על תוצרי הפיתוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אב טיפוס פטנטים והמצאות

מאת: אב טיפוס פטנטים והמצאותפטנטים10/06/127239 צפיות
האם ניתן לרשום פטנט זמני בישראל ? לעיתים פונים אלינו ממציאים שרוצים להגיש בקשה לרישום פטנט זמני בישראל, השאלה הראשונה האם ניתן להגיש פטנטים זמניים?

מאת: אב טיפוס פטנטים והמצאותפטנטים13/05/125976 צפיות
האם בחיפוש פטנטים ניתן לקבל תמיד תשובה חד משמעית שנמצאו פטנטים ושלא ניתן לקבל פטנט רשום? האם ניתן לומר שחיפוש פטנטים הסתיים? שאלות אלו עולות על ידי ממציאים רבים.

מאת: אב טיפוס פטנטים והמצאותפטנטים06/05/121609 צפיות
האם ניתן לרשום פטנט עולמי ?

מאת: אב טיפוס פטנטים והמצאותפטנטים21/04/121244 צפיות
עלויות רישום פטנטים משתנות לפי הנושא של ההמצאה, העלות מושפעת ממורכבות או פשטות ניסוח הבקשה לפטנט והשרטוטים המצורפים לה, כמו כן תלוי בתחום ובמידע המצוי בידי הממציא.

מאת: אב טיפוס פטנטים והמצאותפטנטים21/04/121087 צפיות
ייצור פטנטים ורישום פטנטים הנם מושגים המשתלבים האחד בשני, ייצור פטנטים אינו יכול להיכנס תחת המושג ייצור פטנטים אם טרם תחילת הייצור לא התקבל פטנט רשום.

מאת: אב טיפוס פטנטים והמצאותיזמות עסקית27/02/121092 צפיות
השלבים בתהליך פיתוח מוצרים

מאת: אב טיפוס פטנטים והמצאותיזמות עסקית07/09/111126 צפיות
התלבטויות של אנשים שונים בנושאים שונים ויומיומיים מביאים להעלאת רעיון או רעיונות לצורך פתרון בעיות ו/או קידום נושאים שונים.

מאמרים נוספים בנושא פטנטים

מאת: Daniel.Bפטנטים26/03/171484 צפיות
רישום פטנטים מבוצע אצל רשם פטנטים של מדינה מסוימת. ניתן לרשום המצאה חדשנית כפטנט אבל קבלת פטנט על אפליקציה מסובכת יותר מקבלת אישורים על המצאות אחרות. בארה"ב מקובל יותר לאשר פטנטים על אפליקציות, אך לא כן באירופה. רישום פטנט בישראל הוא בדומה לנהוג באירופה אם כי בשנים האחרונות מאושרים באופן יחסי יותר פטנטים על אפליקציות.

מאת: Daniel.Bפטנטים26/03/171670 צפיות
פטנט הוא זכות שניתנת לממציא לבלעדיות על המצאתו. זוהי זכות מוגבלת בזמן שמתקבלת לאחר הגשת בקשה לרישום הפטנט ושמוגבלת גם למדינה שבה הוגשה הבקשה, אם כי ישנן אמנות בין-לאומיות המקלות על רישום הפטנט גם במדינות החברות באמנה.

מאת: רוני הכהןפטנטים01/08/161833 צפיות
איך עוברים על פני הדברים ההכרחיים על מנת שזה יהיה עורך מקצועי לפי כל אמות המידה הסטנדרטיות במדינת ישראל?

מאת: ראובן ברמןפטנטים28/08/152386 צפיות
אם זו ההיכרות הראשונה שלך עם תחום הפטנטים, אלה עשר הנקודות שכדאי לדעת.

מאת: ראובן ברמןפטנטים16/07/151732 צפיות
המאמר מתאר את הפרקים של בקשת פטנט, כפי שהתגבש בעולם במשך השנים

מאת: ראובן ברמןפטנטים14/07/151840 צפיות
עורך הפטנטים ראובן ברמן מחברת אדיסון עורכי פטנטים מדבר על האפשרויות העומדות בפני המוסדות הפיננסיים למנוע מגורם בלתי מורשה לחגוג על חשבון הלקוחות שלהם

מאת: רוני הכהןפטנטים19/11/142188 צפיות
פטנט חדש לבית הוא הזדמנות לשפר את איכות החיים, אם יש לכם רעיון טוב זה הזמן לקדם את התהליך, פיתוח פטנטים הוא תחום בו כל אחד יכול להצליח בעזרת ליווי מקצועי תומך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica