חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת קרציות בגינה

מאת: דניאל טולדנוהדברה10/06/20121012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש מזיקים בבית?

כל אדם נתקל ברגע המלחיץ הבא, נכנסים בחושך לחדר המקלחת ורואים מקקים מאיימים. יצורים לא קרואים הם מטרד אמיתי, ולא רק בגלל הפחד, לעיתים הם מעבירים מחלות. אז מה ניתן לעשות אם יש זוחלים בבית?

הפתרון הטוב ביותר - הדברת קרציות!

יש סיבה לסבול אם אפשר בקלות להיפטר מהבעיה? שירותי הדברה מקצועיים מסוגלים לפתור את הבעיה, לטהר את האזור והכי חשוב למנוע את חזרת הפולשים. לעיתים קרובות לא תהיה סיבה לערוך שירות ההדברה שוב. באיזו סיטואציה מזמינים חברת הדברה מקצועית?

סילוק יונים

היונים עושות רעש? במקרה של יונים או ציפורים אחרות, לא צריך לשים חומרי הדברה רעילים. יש שיטות רבות שמרחיקות מהמקום את היונים בלי לגרום לנזק. מה למשל? רשתות מיוחדות וחפצים נוצצים.

להיפטר מהמכרסמים

מישהו מכרסם את חוטי החשמל? ישנן דרכים רבות לטיפול בבעיה של עכברושים; המדבירים יכולים להציב מספר מלכודות, לפזר בבית כל מיני חומרים מדבירים או להיות חכמים יותר ולפזר חומר מיוחד בעל ריח שמסלק את בעל החיים בלי להרגו.

חרקים ומקקים

כמעט כולנו שונאים חרקים - הם מלכלכים, מזיקים לבריאות ובעלי מראה מחלחל. מדביר מוצלח יכול להיפטר מהתיקנים ללא בעיה בעזרת הדברה נקודתית וטיפול מונע.

דבורים וצרעות

קיני צרעות בתוך הבית שלנו זו בעיה שמסכנת אותנו. עקיצת צרעה יכולה לכאוב מאוד, ורצוי להימנע מן העניין. חברות הדברה יודעות כיצד להיפטר מקן הצרעות אחת ולתמיד.

מה כדאי לדעת על הדברת פשפשים לפני התחלת ההדברה?

במקרה בו יש מפגע בסביבת ביתכם, אתם חייבים לפנות למדביר. חשוב לבדוק בטרם עת שמדובר על מדביר מוסמך עם רישיון מתאים בשביל עבודת ההדברה, ושלא מדובר בחומרים רעילים שפוגעים בסביבה ובחיות מחמד.

לקבלת מידע חשוב על הדברה ירוקה, הכנסו לאתר שלנו ותמצאו הצעות מטובי אנשי המקצוע בתחום.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טולי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו

מאת: דניאל טולדנואחסון אתרים19/07/121269 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם פורטל אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, הכנסתם אליו תוכן מושקע והשקעתם בו מחשבה, זמן וכסף - הגיע הזמן לדבר על אחסון האתר. כל פורטל או אתר, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן ע"פ שרת חיצוני. שרת זהו מחשב חזק מאוד שלא כמחשב פרטי באמצעותו ניתן לגבות מספר רב מאוד של קבצי מידע למתעניינים, כנסו לאתר.

מאת: דניאל טולדנוצילום אירועים19/07/121203 צפיות
כולנו צריכים מדי פעם שירות צילום איכותי; לאירועים מיוחדים, לצרכים עסקיים, כחלק מתחביב מסוים או כצורך בסיסי. אין זה משנה אם זה בתמונה או קליפ, כל בני האדם אוהבים לתעד דברים חשובים. רוצים לדעת יותר על צלמי אירועים? מתי צריך שירות צילום מקצועי?

מאת: דניאל טולדנובניין ואחזקה - כללי19/07/121232 צפיות
בשביל רבים מאיתנו המעבר הוא שלב מרגש בכל פעם מחדש. זהו זמן שנותן הזדמנות לבצע שינוי וסדר בחיים, למיין, לסדר קצת ולמצוא מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלה מקצועית שתארוז ותוביל לנו את כל החפצים , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר נוח וזריז במידת היכולת האפשרית.

מאת: דניאל טולדנוייעוץ עסקי19/07/121230 צפיות
לא נשאר לך כסף לחו"ל? במידה ואתם מרגישים בודאות שהחיים "המיוחדים" שלכם לא ממש זורמים להיכן שרציתם ויותר מזה, אתם חשים מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים משכורת סבירה, רצוי מאוד שתשקלו את הצורך בקבלת ליווי בתחום הכלכלי.

מאת: דניאל טולדנואירועים עסקיים18/07/121147 צפיות
פעם בשנה לפחות אחד מחבריי דוחף לערוך בריתה וכולם צריכים לעצור את החיים עבורו או למשל שהבוס שלך נזכר לערוך יום גיבוש נוסף. אין ספק, כשזה אדם קרוב אבוא בשמחה, אך בכל מקרה - הארנק שלי מתרוקן, הלו"ז מצטופף ולא תמיד יהיה אירוע מוצלח. ועדיין קיימות פעמים שהאירוע דווקא מוצלח. אם אתם צריכים, לקרוא על מקומות לאירועים וכנסים המשיכו לאתר.

מאת: דניאל טולדנונדל"ן18/07/121255 צפיות
איך קונים נכס ומרוויחים? לצערנו, כיום הנושא של רכישת דירה חדשה התהפך לחלוטין והפך מדבר טריוויאלי לפנטזיה ובהתאם לכך, כולנו צריכים לנסות להבין ולמצוא את כל הדרכים הבדוקות והמומלצות כדי לקנות בית במחיר שפוי ומעבר לזה, לרכוש בית בעל פוטנציאל שיאפשר לנו תשואה גבוהה במועד מכירותו.

מאת: דניאל טולדנוצילום18/07/121191 צפיות
כל אחד צריך במקרים מסוימים שרות צילום מקצועי; לאירועים מיוחדים, בשביל משהו עסקי, לתחביבים או פשוט כשירות חיוני. ממש לא משנה לנו אם מודפס או מוקרן, כל בני האדם מתעדים רגעים חשובים. מחפשים בנרות עריכת וידאו? מתי צריך שרותי צילום?

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181368 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181267 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica