חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבח כפרי או מטבח מודרני

החלטתם לעצב את המטבח מחדש? אם כך, וודאי גיליתם כי ענף המטבחים משופע מגוון סגנונות יפיפיים, והקושי בבחירת המטבח הוא עצום. שני סגנונות בולטים ברשתות ובחנויות המוכרות מטבחים הם: המטבח הכפרי והמטבח המודרני. אז כיצד בוחרים את המטבח המתאים ביותר ?

מאפייני המטבח הכפרי

המטבח הכפרי עשוי ברוב המקרים עץ אגוז או אלון או לחלופין מפורמייקה דמויית עץ. הדוגמא על ארונות המטבח הינה בדרך כלל הדוגמא הטבעית של העץ הלא הן הטבעות ולעיתים קיימות גם חריטות מעוצבות. ידיות הארונות הן עגולות ברוב המקרים וכמעט תמיד עשויות מאותו עץ ממנו עשויות דלתות הארונות. כמו כן, מאופיין המטבח הכפרי במדפים רבים, גם בתוך הארונות וגם על הקירות. כאשר המדפים על הקירות מיועדים בעיקר לתבלינים ולמוצרי יסוד. ברוב המקרים לא תמצאו במטבח הכפרי מדפים משוכללים נשלפים בסיבוב וכדוגמתם אלא מבנה בסיסי ושמרני.

מאפייני המטבח המודרני

המטבח המודרני מאופיין בעיצוב נקי, ארונות מרובעים חלקים ללא חריטות ופרזולים. ברוב המקרים ידיות ארונות המטבח מוארכות ועשויות מתכת. כל דלת ארון שתפתח תשלוף עימה מדפים כסופים ופתרונות אחסנה מיוחדים. המקרר והתנור נוטים להיות בגוון מתכת ברוב המטבחים המודרניים, אך גם שחור ולבן באים בחשבון. למעשה, המטבח המודרני דוגל בשילוב של יופי ואסתטיקה לבין פונקציונאליות. פונקציונאלית לעיתים מתבטאת במטבח המודרני על ידי הוספת אי באמצע המטבח כמשטח עבודה. כך אין צורך ללכלך את השיש על בסיס קבוע ואת כל המאכלים ניתן להכין עליו.

משתנים עיקריים אליהם יש להתייחס בבחירת המטבח

  • עיצוב הבית הכללי- המטבח הינו אחד החלליםהגדולים והמרכזיים ביותר בבית ולכן הוא חייב להתאים לקו העיצובי של שארהחללים בבית. אם הבית מעוצב בסגנון כפרי על המטבח להיות מעוצב באותו הסגנוןוכך תתקבל תחושה של המשכיות בכל הבית.
  • פונקציונאליות- הדבר החשוב ביותר במטבחהינו רמת הפונקציונאליות. חשוב שיהיו מספיק פתרונות אחסנה ושיהיה נוח לבצע בואת כל פעולות הבישול.

כיצד תבחרו את העיצוב המתאים לכם ?

לאחר שהחלטתם האם העיצוב האהוב עליכם הוא כפרי או לחלופין עיצוב מודרני מומלץ להיכנס לאתרים של חברות מטבחים גדולות ולבחון את העיצובים השונים. לאחר שהיו ממוקדים יותר לגבי העיצוב הרצוי, גשו לחנויות הללו על מנת לראות את המטבחים בפועל. זכרו כי בכל מטבח שאתם רואים בתצוגה ניתן לעשות כמעט כל שינוי על פי בקשתכם.

ומה לגבי המחיר ?

מחיר מטבחים יכולים לנוע בין 10,000 לבין 150,000 ₪. חשוב לבצע סקר מחירים נרחב לפני הקנייה ואף לבצע משא ומתן עם נציג החנות מכיוון שניתן להוריד את המחיר בצורה משמעותית בעיקר במטבחים היקרים יותר.

לסיכום, בחירת סגנון המטבח, כפרי או מודרני תלויה באישיות שלכם ובאופן בו אתם הייתם רוצים לראות את אזור הבישול שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קריאייטים - קריאייטיב שיווקי
שיווק דיגיטלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קריאייטיב שיווקי

מאת: קריאייטיב שיווקיעסקים - כללי12/12/122099 צפיות
סגירת חברה היא צעד לא פשוט שמתחיל בקבלת החלטה קשה. בעבור אלו שהחברה מהווה בעבורם מפעל חיים הצעד כרוך בלא מעט קשיים. סגירת החברה מתבצעת באופן טבעי במקרים בהם בעל החברה כבר מבוגר וברצונות לפרוש

מאת: קריאייטיב שיווקיאופנה12/12/121208 צפיות
חולצות קלילות ויומיומיות עם הדפסים מיוחדים הן פריט מאוד שימושי. בכל ארון בגדים כדאי שיהיו לפחות 5 חולצות שאפשר לשלב אותן עם ג'ינס ולצאת מהבית. כאשר החולצה יפה ומיוחדת תוכל להתלבש בתוך 5 דקות ולקבל מראה מיוחד ומנצח.

מאת: קריאייטיב שיווקיחתונות08/11/121459 צפיות
כל זוג שחושב על אירוע בחיק הטבע שמח לגלות את נאות קדומים חתונה בחיק הטבע. השמורה מציעה מתחם נהדר לחתונות, הבחירה בו מבטיחה חוויה של פעם בחיים

מאת: קריאייטיב שיווקימיחשוב ארגוני10/06/121383 צפיות
עד לפני כעשרים שנה, כל חברה נהגה להחזיק ברשותה לפחות מכונת צילום משרדית אחת. מטרת מכונת צילום משרדית קלאסית, כשמה כן היא והיא יועדה לצילום ושכפול מסמכים. עם השנים והתפתחות הטכנולוגיה החלו להכניס החברות למשרדיהן מדפסות. לפני מספר שנים הומצא מכשיר בשם: מכשיר משולב. מכשיר זה כולל פקס, מכונת צילום ומדפסת. נשאלת השאלה, האם למכונת צילום משרדית קיימים עדיין יתרונות על פני מדפסת או שמא היא הלכה וחלפה מן העולם.

מאת: קריאייטיב שיווקיתחביבים10/05/126025 צפיות
הסריגה הביתית הפכה, בשנים האחרונות, לפופולארית מאד וחוגי סריגה רבים צצים במקומות שונים בארץ ונחשבים מבוקשים במיוחד. אמנות הסריגה נחשבה מאז ומתמיד לאחת האמנויות היפות והמיוחדות ביותר. את פרטיה ויצירותיה של אמנות זו אנו יכולים למצוא בכל מקום וליהנות מצבעוניותן, מרקמן וייחודן שאיננו דומה לעבודות בתחומים אחרים.

מאת: קריאייטיב שיווקיהפקת אירועים10/05/121588 צפיות
יותר ויותר מקומות עבודה החלו להציע לעובדיהם ימי גיבוש חווייתיים, המשלבים, במסגרתם, מגוון פעילויות מהנות ומיוחדות. ימי גיבוש אלה, המאורגנים ומוצעים על ידי חברות שונות, מספקים חוויה קצת שונה ומאפשרים לקחת פסק זמן מהעבודה ומהשגרה, העשויה להיות מלחיצה ועמוסה לעיתים. אם אתם מעוניינים לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש חווייתי ומיוחד, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה. אילו אפשרויות ניתן לשלב במסגרת ימי גיבוש אלה? הנה, התשובה.

מאת: קריאייטיב שיווקימתכונים ואוכל - כללי10/05/121378 צפיות
הודו היא אחת המדינות הצבעוניות והמרתקות ביותר בעולם. וככזו, גם המטבח שלה הוא מיוחד ושונה ממטבחים אחרים. אחד המאפיינים של אוכל הודי הוא השימוש בתבלינים מיוחדים, המוסיפים לו נגיעות חריפות ועקצוץ שקשה להתעלם ממנו. אולם, לאוכל ההודי עוד הרבה מעבר לזה. החריפות שלו איננה המאפיין היחיד והמרכזי שלו. זהו מטבח בעל סממנים רבים ושונים, ההופכים אותו לאחד המטבחים המעניינים מבין מטבחי העולם.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222450 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222695 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202729 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202243 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202221 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica