חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומנות הסריגה

מאת: קריאייטיב שיווקיתחביבים10/05/20126055 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה כוללת במסגרתה הסריגה

את הסריגה ניתן לבצע בשתי דרכים. הדרך הראשונה היא סריגה באמצעות שתי מסרגות, ואילו השנייה היא בעזרת מסרגה אחת. הסריגה, המתבצעת בשתי מסרגות, הינה כזו המיועדת לסריגת אלמנטים רחבים ושטוחים, כמו סוודרים, צעיפים, שטיחונים וכדומה. הסריגה במסגרה אחת מתאימה לאלמנטים בעלי נפח. לצורך הסריגה אין צורך במגוון של כלים שונים. צריך מסרגה (או שתיים) וחוטים מכמה סוגים. בחנויות לממכר צמר ניתן למצוא מגוון בלתי רגיל של חוטי צמר מסוגים וצבעים שונים, המתאימים לסוג הסריגה ולתוצאה, שאותה מעוניינים לקבל.

הסריגה כיום

בעוד שבעבר נועדה הסריגה כדי ליצור בגד שימושי, שישרת אותנו או את בני ביתנו לאורך שנים, הרי שכיום הסריגה הפכה גם לאמצעי ליצירת פריטי אמנות וקישוטים שונים. ניתן למצוא מבחר בלתי רגיל של דוגמאות לסריגה וכן גם שילובים מעניינים ומיוחדים בין הסריגה לאלמנטים נוספים. בנוסף, בעוד שאת הסריגה בעבר ביצעו נשים מבוגרות, הרי שכיום ישנן לא מעט נשים צעירות וגם גברים, שנחשפו לכך והחלו לקחת חלק באמנות הסריגה המקסימה.

אתרי האינטרנט השונים וחנויות הצמר הרבות, כל אלה, חושפים אותנו לתחום המיוחד הזה ולאפשרויות הרבות שבו. אתרי האינטרנט מציעים לנו שיטות סריגה שונות, דרכים מעניינות לשלב את הצמר עם חומרים נוספים וגם חושפים אותנו למידת הפופולאריות של אמנות זו, כפי שבאה לידי ביטוי גם בבתי האופנה הגדולים, המשלבים בדגמיהם פריטי צמר מיוחדים במינם.

היכן ניתן ללמוד סריגה

אם אתם מעוניינים ללמוד סריגה, תשמחו ודאי לגלות שישנם לא מעט חוגי סריגה בכל רחבי הארץ. ישנם בתי ספר מקצועיים לתפירה, המציעים גם הם חוגי סריגה ברמות שונות ובעלויות שונות. ישנן חנויות צמר, ובעיקר בערים הגדולות, המציעות גם הן סדנאות קצרות לסריגה. וכמובן, ישנם חוגים מקצועיים, אותם מעבירות נשים, בעלות ניסיון רב בסריגה. חוגים אלה מתאימים למתחילים, ללא ניסיון, וכן גם למתקדמים, המעוניינים ללמוד שיטות סריגה שונות.

יתרונות הסריגה

אחד היתרונות של הסריגה היא העובדה שמדובר בפעולה אותה ניתן לבצע בכל מקום. היא איננה דורשת חלל מיוחד. אפשר לסרוג במהלך הנסיעה ברכבת, בהמתנה לאוטובוס, בסניף הדואר או בקופת החולים ובכל מקום, בו מוצאים כמה דקות פנויות, אותן ניתן להקדיש למלאכה זו. בנוסף, בשל שיטת העבודה, ניתן לבצע תיקונים ולפרום את המוצר, במידה ונעשו טעויות או התקבלה תוצאה שאיננה משביעת רצון. זוהי אחת המלאכות היצירתיות ביותר, המשלבות אלמנטים עיצוביים שונים וגם רוגע, שקט והרבה שלווה. היום ישנם אפילו ימי גיבוש בנושא סריגה.

 



תגיות המאמר: סריגה, חוטי צמר, צמר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קריאייטים - קריאייטיב שיווקי
שיווק דיגיטלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קריאייטיב שיווקי

מאת: קריאייטיב שיווקיעסקים - כללי12/12/122100 צפיות
סגירת חברה היא צעד לא פשוט שמתחיל בקבלת החלטה קשה. בעבור אלו שהחברה מהווה בעבורם מפעל חיים הצעד כרוך בלא מעט קשיים. סגירת החברה מתבצעת באופן טבעי במקרים בהם בעל החברה כבר מבוגר וברצונות לפרוש

מאת: קריאייטיב שיווקיאופנה12/12/121209 צפיות
חולצות קלילות ויומיומיות עם הדפסים מיוחדים הן פריט מאוד שימושי. בכל ארון בגדים כדאי שיהיו לפחות 5 חולצות שאפשר לשלב אותן עם ג'ינס ולצאת מהבית. כאשר החולצה יפה ומיוחדת תוכל להתלבש בתוך 5 דקות ולקבל מראה מיוחד ומנצח.

מאת: קריאייטיב שיווקיחתונות08/11/121459 צפיות
כל זוג שחושב על אירוע בחיק הטבע שמח לגלות את נאות קדומים חתונה בחיק הטבע. השמורה מציעה מתחם נהדר לחתונות, הבחירה בו מבטיחה חוויה של פעם בחיים

מאת: קריאייטיב שיווקימיחשוב ארגוני10/06/121385 צפיות
עד לפני כעשרים שנה, כל חברה נהגה להחזיק ברשותה לפחות מכונת צילום משרדית אחת. מטרת מכונת צילום משרדית קלאסית, כשמה כן היא והיא יועדה לצילום ושכפול מסמכים. עם השנים והתפתחות הטכנולוגיה החלו להכניס החברות למשרדיהן מדפסות. לפני מספר שנים הומצא מכשיר בשם: מכשיר משולב. מכשיר זה כולל פקס, מכונת צילום ומדפסת. נשאלת השאלה, האם למכונת צילום משרדית קיימים עדיין יתרונות על פני מדפסת או שמא היא הלכה וחלפה מן העולם.

מאת: קריאייטיב שיווקיעיצוב פנים10/06/121639 צפיות
החלטתם לעצב את המטבח מחדש? אם כך, וודאי גיליתם כי ענף המטבחים משופע מגוון סגנונות יפיפיים, והקושי בבחירת המטבח הוא עצום. שני סגנונות בולטים ברשתות ובחנויות המוכרות מטבחים הם: המטבח הכפרי והמטבח המודרני. אז כיצד בוחרים את המטבח המתאים ביותר ?

מאת: קריאייטיב שיווקיהפקת אירועים10/05/121589 צפיות
יותר ויותר מקומות עבודה החלו להציע לעובדיהם ימי גיבוש חווייתיים, המשלבים, במסגרתם, מגוון פעילויות מהנות ומיוחדות. ימי גיבוש אלה, המאורגנים ומוצעים על ידי חברות שונות, מספקים חוויה קצת שונה ומאפשרים לקחת פסק זמן מהעבודה ומהשגרה, העשויה להיות מלחיצה ועמוסה לעיתים. אם אתם מעוניינים לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש חווייתי ומיוחד, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה. אילו אפשרויות ניתן לשלב במסגרת ימי גיבוש אלה? הנה, התשובה.

מאת: קריאייטיב שיווקימתכונים ואוכל - כללי10/05/121380 צפיות
הודו היא אחת המדינות הצבעוניות והמרתקות ביותר בעולם. וככזו, גם המטבח שלה הוא מיוחד ושונה ממטבחים אחרים. אחד המאפיינים של אוכל הודי הוא השימוש בתבלינים מיוחדים, המוסיפים לו נגיעות חריפות ועקצוץ שקשה להתעלם ממנו. אולם, לאוכל ההודי עוד הרבה מעבר לזה. החריפות שלו איננה המאפיין היחיד והמרכזי שלו. זהו מטבח בעל סממנים רבים ושונים, ההופכים אותו לאחד המטבחים המעניינים מבין מטבחי העולם.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161859 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162890 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162288 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152458 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica