חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך לחתונה בטבע

מאת: קריאייטיב שיווקיחתונות08/11/20121459 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תסרוקות כלה לאירוע בטבע

כלה שבוחרת לקיים את חופת הקידושין שלה בחיק הטבע מבינה כי עלייה לבחור שמלה, איפור וגם תסרוקות כלה בהתאם. הלחות באוויר דורשת הערכות מתאימה, יש לעדכן את מעצב השיער והמאפרת כי האירוע מתקיים בחיק הטבע ולבקש מהם להציע פתרונות מתאימים. גם כלות שמתהדרות בשיער חלק ויפה באופן טבעי זקוקות לתכשירים קוסמטיים בכדי להעניק לשיער מראה נקי ומסודר למשך הערב כולו. הכלה במהלך האירוע מתמודדת עם לחץ, המון חיבוקים ונשיקות, ריקודים ותאורה חמה של צלמים. תכשירי עיצוב שיער רגילים לא מצליחים לספק לשיער את ההגנה לה הוא זקוק. על כן, יש לבחור מעצב שיער מנוסה בעיצוב תסרוקות כלה. לקראת אירוע בחיק הטבע כדאי יהיה לבחור בתסרוקות אסופות מרושלות, תסרוקות טבעיות שכוללות שימוש בספריי שימנע חשמל סטטי בשיער, תוספות שיער שמעניקות מראה ארוך ועשיר ותסרוקות שמשלבות פרחים, פרפרים או כל אלמנט אחר מעולם הטבע.

איפור עמיד לכלות

פרט לתסרוקת חשוב להקדיש תשומת לב רבה גם לאיפור הפנים וטיפוח הגוף. הכלה מזיעה לא מעט ביום חתונתה ויש לבחור את תכשירי האיפור בהתאם. מאפרים מקצועיים מחזיקים בתיק האיפור שלהם תרסיסים מיוחדים שמייצבים את האיפור והופכים אותו לעמיד למשך שעות ארוכות. כלות שלא נוהגות להשתמש בכמות גדולה של איפור נבהלות למראה שכבות האיפור העבות שמניח המאפר על הפנים. אך כבר לאחר מספר שעות הן מבינות מדוע היה צורך בכל השכבות הללו. בכדי לתחזק את האיפור במהלך האירוע כדאי להחזיק בקרבת מקום פודרה שקופה, סומק, שפתון בצבע טבעי ותכשיר ברק לשפתיים. את איפור העיניים יש לבצע אך ורק באמצעות תכשירים עמידים בפני מים וזיעה.

נאות קדומים חתונה בטבע

כל זוג שחושב על אירוע בחיק הטבע שמח לגלות את נאות קדומים חתונה בחיק הטבע. השמורה מציעה מתחם נהדר לחתונות, הבחירה בו מבטיחה חוויה של פעם בחיים. שמורת נאות קדומים נוחה לגישה מתל אביב ומירושלים, השמורה נמצאת במרחק של 5 דקות נסיעה מנתב"ג. המקום אידאלי בעבור תושבי תל אביב וערי המרכז ותושבי ירושלים. במקרים בהם החתן הוא יליד ירושלים והכלה מגיעה מתל אביב, נאות קדומים תהיה נקודת מפגש נהדרת באמצע הדרך.

תפריט ושתייה בחיק הטבע

הצוות של נאות קדומים חתונה שמח להציע לחתן והכלה גם שירותי קייטרינג ברמה גבוה. התפריט מכיל מנות בשריות לצד מנות צמחוניות או טבעוניות. לאחר ארוחת הטעימות הנהדרת בוחרים החתן והכלה את המנות שירכיבו את התפריט. פרט לאוכל שיוגש במהלך קבלת הפנים וארוחת הערב אפשר יהיה לשלב באירוע גם דוכנים של נקניקיות, המבורגרים, מאפים איטלקיים, בר משקאות וקינוחים. אירועים בחיק הטבע משתלבים נהדר עם תפריט של בשרים צלויים, ירקות שורש וסלטים קלילים. בימים חמים כדאי לשלב גם גלידות ומשקאות צוננים, כאשר בימים החמים מחליפים אותם בסיידר חם עם מקל קינמון, תה צמחים או סחלב עם קינמון ואגוזים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קריאייטים - קריאייטיב שיווקי
שיווק דיגיטלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קריאייטיב שיווקי

מאת: קריאייטיב שיווקיעסקים - כללי12/12/122100 צפיות
סגירת חברה היא צעד לא פשוט שמתחיל בקבלת החלטה קשה. בעבור אלו שהחברה מהווה בעבורם מפעל חיים הצעד כרוך בלא מעט קשיים. סגירת החברה מתבצעת באופן טבעי במקרים בהם בעל החברה כבר מבוגר וברצונות לפרוש

מאת: קריאייטיב שיווקיאופנה12/12/121209 צפיות
חולצות קלילות ויומיומיות עם הדפסים מיוחדים הן פריט מאוד שימושי. בכל ארון בגדים כדאי שיהיו לפחות 5 חולצות שאפשר לשלב אותן עם ג'ינס ולצאת מהבית. כאשר החולצה יפה ומיוחדת תוכל להתלבש בתוך 5 דקות ולקבל מראה מיוחד ומנצח.

מאת: קריאייטיב שיווקימיחשוב ארגוני10/06/121385 צפיות
עד לפני כעשרים שנה, כל חברה נהגה להחזיק ברשותה לפחות מכונת צילום משרדית אחת. מטרת מכונת צילום משרדית קלאסית, כשמה כן היא והיא יועדה לצילום ושכפול מסמכים. עם השנים והתפתחות הטכנולוגיה החלו להכניס החברות למשרדיהן מדפסות. לפני מספר שנים הומצא מכשיר בשם: מכשיר משולב. מכשיר זה כולל פקס, מכונת צילום ומדפסת. נשאלת השאלה, האם למכונת צילום משרדית קיימים עדיין יתרונות על פני מדפסת או שמא היא הלכה וחלפה מן העולם.

מאת: קריאייטיב שיווקיעיצוב פנים10/06/121639 צפיות
החלטתם לעצב את המטבח מחדש? אם כך, וודאי גיליתם כי ענף המטבחים משופע מגוון סגנונות יפיפיים, והקושי בבחירת המטבח הוא עצום. שני סגנונות בולטים ברשתות ובחנויות המוכרות מטבחים הם: המטבח הכפרי והמטבח המודרני. אז כיצד בוחרים את המטבח המתאים ביותר ?

מאת: קריאייטיב שיווקיתחביבים10/05/126057 צפיות
הסריגה הביתית הפכה, בשנים האחרונות, לפופולארית מאד וחוגי סריגה רבים צצים במקומות שונים בארץ ונחשבים מבוקשים במיוחד. אמנות הסריגה נחשבה מאז ומתמיד לאחת האמנויות היפות והמיוחדות ביותר. את פרטיה ויצירותיה של אמנות זו אנו יכולים למצוא בכל מקום וליהנות מצבעוניותן, מרקמן וייחודן שאיננו דומה לעבודות בתחומים אחרים.

מאת: קריאייטיב שיווקיהפקת אירועים10/05/121589 צפיות
יותר ויותר מקומות עבודה החלו להציע לעובדיהם ימי גיבוש חווייתיים, המשלבים, במסגרתם, מגוון פעילויות מהנות ומיוחדות. ימי גיבוש אלה, המאורגנים ומוצעים על ידי חברות שונות, מספקים חוויה קצת שונה ומאפשרים לקחת פסק זמן מהעבודה ומהשגרה, העשויה להיות מלחיצה ועמוסה לעיתים. אם אתם מעוניינים לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש חווייתי ומיוחד, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה. אילו אפשרויות ניתן לשלב במסגרת ימי גיבוש אלה? הנה, התשובה.

מאת: קריאייטיב שיווקימתכונים ואוכל - כללי10/05/121380 צפיות
הודו היא אחת המדינות הצבעוניות והמרתקות ביותר בעולם. וככזו, גם המטבח שלה הוא מיוחד ושונה ממטבחים אחרים. אחד המאפיינים של אוכל הודי הוא השימוש בתבלינים מיוחדים, המוסיפים לו נגיעות חריפות ועקצוץ שקשה להתעלם ממנו. אולם, לאוכל ההודי עוד הרבה מעבר לזה. החריפות שלו איננה המאפיין היחיד והמרכזי שלו. זהו מטבח בעל סממנים רבים ושונים, ההופכים אותו לאחד המטבחים המעניינים מבין מטבחי העולם.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica