חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורות בגיל מאוחר

מאת: עדי עדיהריון ולידה11/06/20121615 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחרונה אנחנו נתקלים יותר ויותר בהורות מאוחרת - הורות בעשור ה- 4 לחיים ומעלה.

בהתחלה ניתן היה לחשוב שמדובר בטרנד חולף בלבד, אולם נראה כי "הטרנד" הזה לא עומד לחלוף בקרוב...

אם בעבר אישה יכלה להרות עד גיל מסוים  שכן תקופת הפוריות שלה הייתה מוגבלת, היום באמצעות חידושי הטכנולוגיה אישה יכולה להיעזר בתרומת ביצית ( ו\או תרומת זרע ) ולהרות גם בגיל מבוגר יותר.


בארץ, חלק מקופות החולים מעניקות זכאות  לתרומת ביצית עד גיל 53  בתנאי שמדובר בילד ראשון או שני בלבד. העובדה שבישראל מאפשרים לנשים מעל גיל 50 לקבל תרומת ביצית הופכת את ישראל למעצמה של טיפולי פוריות.


התופעה של הורות מאוחרת נפוצה בקרב נשים שהקדישו את חייהן לקריירה או שלא מצאו בן זוג מתאים להקים עימו משפחה. אבל לא רק, ישנן נשים שנישאו בשנית ומעוניינות ללדת עוד ילד או לחילופין אמהות לילדים גדולים שמעוניינות בעוד ילד כשהן בגיל מבוגר יותר.


להורות מאוחרת ישנם יתרונות וחסרונות, כמו להורות בגיל צעיר. כחברה, עדיין לא התמודדנו עם מצב בו אחוז מסויים מההורים הם הורים בגיל מאוחר, כמובן שיש דילמות מוסריות ואתיות לדבר. מחד גיסא, יש לקבוע קריטריונים ברורים לגיל של האישה ומצבה הבריאותי והנפשי, מאידך גיסא, יש לאפשר לנשים המעוניינות בילד בגיל מבוגר - להנות מהקדמה ומטיפולי הפוריות שהמדינה מעמידה לרשותן.


מה שבטוח, אישה אשר מחליטה  לעבור טיפולי פוריות בגיל מאוחר צריכה להכנס לתהליך כשהיא שלמה עם ההחלטה, יש כאלה, לצורך דוגמה, שתעדיפנה הורות משותפת עם גבר שמעוניין להפוך לאב- כל אחת והשיקולים שלה וההעדפות שלה.

מדובר בתהליך לא פשוט וגם הורות בגיל מאוחר - לא פשוטה בכלל. יחד עם זאת, נשים שהביאו ילד בגיל מאוחר העידו שזו ההחלטה הטובה ביותר שהן החליטו בחייהן , שהאמהות זה הדבר שהן חיכו לו כל החיים ושהן ממליצות לכל אישה שרוצה בילד בגיל מאוחר.




 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עדי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי עדי

מאת: עדי עדיקידום אתרים23/07/12887 צפיות
בשעה טובה החלטתם לקדם את אתרכם בגוגל. אתם יכולים לקדם באופן עצמאי אולם קידום מקצועי יכול לגרום לאתר שלכם נזקים רבים. במידה ואין לכם את הידע הנדרש לקידום אתרים כדאי שתשקלו את שרותיה של חברת קידום אתרים. אז איך למעשה תבחרו את החברה המתאימה לכם?

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204649 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610919 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611102 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611480 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167494 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167478 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155946 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica