חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצב תבחרו את חברת הקידום הטובה עבורכם

מאת: עדי עדיקידום אתרים23/07/2012887 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם מעוניינים לקדם את אתרכם בגוגל? רוצים להוביל בתוצאות מנועי החיפוש? אתם יכולים לקרוא מאמרים על קידום אתרים ואתם יכולים לשכור את שרותיה של חברה לקידום אתרים שתקדם את האתר שלכם באופן מקצועי.

עקרונית, לא מומלץ לקדם אתר בצורה חובבנית, קידום לא מקצועי יכול להזיק לאתר שלכם ולמעשה להפיל אותו. לא כדאי לכם לעצבן את גוגל.

אז איך למעשה תבחרו את חברת הקידום הטובה ביותר עבורכם? מה עליכם לבדוק לפני שאתם חותמים על חוזה קידום?


מיקומים בגוגל-

לכל חברה יש את השיטה שלה ואת הדרך שלה לקידום האתרים שלה. יש חברות  ששמות דגש על תוכן איכותי ויש חברות ששמות דגש על החלפת לינקים. אתם לא חייבים להיכנס לפרטים ולתאוריה של כל חברה. פשוט תבדקו תוצאות. תשאלו את חברת הקידום אלו אתרים היא מקדמת ובדקו את המיקומים שלהם בגוגל. קחו בחשבון שיש ביטויים שהם תחרותיים  כמו למשל אתר הכריות או דיאטה ויש ביטוים שהם פחות תחרותיים כמו לדוגמה מדריכת חוג קרמיקה בצפת. ככל שהביטוי הוא יותר כך הוא פחות תחרותי אך יחד עם זאת כמות האנשים שמחפשים אותו יורדת.


אמינות-

כמו בכל תחום אחר, אמינות חשובה מאוד לפני שאתם חותמים על חוזה. בדקו את החברה בגוגל, קראו עליה. אתם יכולים לבקש טלפונים של לקוחות ממליצים ולשאול אותם על החברה.

כיום, התחום של קידום אתרים הוא תחום פרוץ, כל אחד מאיתנו יכול להציג את עצמו כמקדם, אתם לא רוצים ליפול לידיים של חובבנים בני 16. בדקו כמה שנים החברה עובדת, כמה זמן היא עובדת בקידום ומה היא עושה מלבד קידום. ( בדרך כלל חברות שעוסקות בקידום אתרים עוסקות גם ב בניית אתרים ). התרחקו מחברות שעוסקות גם בקידום, גם ב מיתוג , גם בעיצוב גרפי ובעוד תחומים.


בדקו את חבילת הקידום הניתנת לכם-

במסגרת ההתקשרות שלכם עם חברת הקידום בדקו מה החברה מציעה לכם. האם היא שולחת לכם דוחות מידי פעם? האם ניתן לכם דו"ח אנליטי של האתרים, כמות הכניסות והמונחים שחופשו?

על חברת הקידום להיות קשובה לשאלות שלכם ולפניות שלכם. לא זו בלבד, על חברת הקידום לשתף אתכם במיקומים ובמהלכים שנעשו החודש , לדוגמה - כמות המאמרים שנכתבה עבורכם החודש.


קידום אתרים הוא לא עסק לחובבנים ולרמאים. קידום לא איכותי עלול לפגוע באתם שלכם ובסופו של דבר גם בעסק שלכם, ערכו בדיקה מקיפה ואל תחששו  לשאול שאלות אשר עולות על דעתכם .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עדי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי עדי

מאת: עדי עדיהריון ולידה11/06/121617 צפיות
לאחרונה אנחנו רואים יותר ויותר בהורים בגיל מבוגר יחסית. אם בעבר אישה יכלה להרות עד גיל מסוים שכן תקופת הפוריות שלה הייתה מוגבלת, היום באמצעות חידושי הטכנולוגיה אישה יכולה להיעזר בתרומת ביצית ולהרות גם בגיל מבוגר יותר. תקופת הפוריות התארכה ואנחנו מוצאים יותר ויותר נשים שמעונינות להגשים את החלום ולהפוך לאמא גם בגיל מאוחר יותר.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213412 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211703 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica