חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מכשירי תמי 4: קלאסיק מול פרימו מול פמילי

מאת: שלום כהןבית חכם12/06/20128149 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת תמי 4, מבית שטראוס מים, הינה החברה המתקדמת ביותר לפתרונות מים לבית ולמשרד. חברת תמי 4 השיקה שלושה מוצרי דגל: תמי 4 פרימו, תמי 4 קלאסיק ותמי 4 פמילי. שלושת הברים מגיעים בעיצוב ייחודי, ובצבעים לפי בחירת הלקוח. הברים של תמי 4 מציעים מגוון אופציות למים: קרים, חמים או פושרים. ולכן אין צורך בשתיית מי הברז שאינם עוברים סינון, ולפעמים אף מעורבבים בכלור. המכשירים של תמי 4 מתחברים ישירות לנקודת המים, ויוצאים מהמכשיר מסוננים, טעימים ובריאים לשתייה. הברים מותקנים בתוך הבית או המשרד, מה שחוסך מאיתנו כל מאמץ ברכישה בקבוקי מים מינרלים. הברים נוחים לשימוש ומופעלים בעזרת כפתורים בלבד, לכן אין סכנה לבזבוז מים. כמו כן הברים של תמי 4 קטנים וקומפקטיים, על כן הם אינם תופסים מקום רב, מה שמקל על הצבתם היכן שרק נרצה.

המסלולים של תמי 4

בין אם בחרנו תמי 4 פרימו, תמי קלאסיק או תמי 4 פמילי ישנם שני סוגי מסלולים אותם מציעה חברת תמי 4. המסלולים מבטיחים ללקוח שקט נפשי, ראש שקט ותמיכה בכל מצב. מסלול ראשון הינו "מסלול שירות  מתמשך". ב"מסלול שירות המתמשך",  זכאי הלקוח באחריות לכל השנה. כמו כן יקבל הלקוח הנחה של 20% על החלפים, והנחה של 10% על מתן שירות. כמו כן מטעם החברה, ישנו משלוח אוטומטי באמצעות שליח של מסנן פחם, אותו יש להחליף פעם בחצי שנה. הלקוח רשאי להפסיק את המסלול בכל עת. מסלול שני, הינו "מסלול שירות הכול כלול". במסלול זה נהנה הלקוח מכל היתרונות. המסלול כולל תחזוקה מלאה של המכשיר במשך 3 שנים. בנוסף לכך חברת תמי 4 מיידעת את הלקוח במסלול זה באופן אוטומטי על הצורך בהחלפת החלפים, ושולחת את החלפים עם שליח עד אל בית הלקוח.

מבחר המוצרים של תמי 4

בנוסף לשלושת המוצרים של תמי 4 לבית: תמי4 פרימו, תמי 4 קלאסיק ותמי 4 פרימו, מחזיקה חברת תמי 4 מגוון של מוצרים המתאימים למקומות שונים. לדוגמה: ישנם את מוצרי, "תמי קור", שהם קולרים בעלי ברז אחד או שניים מפוצלים. מכשירים אלה אולטימטיביים למוסדות ציבוריים, כגון: בתי ספר, מכוני כושר, מוזיאונים ועוד. "תמי קור" מספק מים קרים, צוננים וללא הגבלה. מוצר נוסף של חברת תמי 4 הינו "משקור ברזים". מוצר זה הותאם במיוחד למקומות ציבוריים כגון חדרי אוכל, שהרי הוא מסוגל ומתוכנן לספק כמות רבה של מים וסודה. מוצר נוסף ופופולארי הינו ה"תמי 4 בייסיק". "תמי 4 בייסיק", מיוצר במיוחד למשרדים ובתי עסק, הוא מתחבר ישירות למערכת המים של אותו עסק, ומספק מיד מים צלולים. ישנן שתי גרסאות ל"תמי 4 בייסיק": גרסה אחת למים קרים ללא הגבלה, וגרסה שנייה למים קרים, חמים ורותחים.

ביטול עסקה

בתמי 4, השירותיות גבוהה ביותר, וטובת הלקוח תמיד נמצאת בראש סדר העדיפויות. במידה ואינך מרוצה מהמוצר, ורוצה לבטל את העסקה, אין זו בעיה. ניתן לבטל את העסקה עד 14 יום, מיום קבלת המוצר. את ביטול העסקה ניתן לעשות הן בטלפון, הן בדואר והן על ידי שליחת פקס. במידה וסיבת הביטול הינה פגם או אי התאמה, לא ייגבו מהלקוח דמי ביטול. במידה והסיבה הינה אחרת, ייגבה מהלקוח כ 5% דמי ביטול או 100 שקלים, הנמוך מבין השניים. כמו כן ישנה עסקת טרייד אין, בה אתה יכול להחליף מכשיר שנמצא אצלך במכשיר אחר, ואף חדיש יותר.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191082 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195826 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181654 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica