חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגיע פסח ואתם מחפשים מתנות לעובדים - כיצד תעשו זאת בקלות ובצורה אופטימלית

מאת: פרסום 10מיתוג13/06/2012995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אביב מגיע ואיתו פסח וכל העובדים מצפים בקוצר רוח לקבל את המתנה המיוחלת מהמעסיק.

מתנות לחגים הן אינן בגדר חוק, אך הן הפכו לא מכבר לקריטריון מהותי אשר כל מעסיק מחויב למלא אחריו בהסכם שלא נכתב מול העובד.

אם גם אתם נוהגים להעניק לעובדים מתנות לחגים באופן כללי, או מתנות לעובדים לפסח באופן ספציפי, הרי שתשמחו לדעת מהי הדרך הנכונה ביותר לבצע את הרכישה, כך שלא תקצו למטרה משאבים רבים מידי, אך עדיין תצליחו להגיע אל המטרה ולמלא אחריה.

בכדי לא לבזבז אנרגיות מיותרות ובכדי שלא תרכשו מתנות לעובדים לא פרודוקטיביות, נסו להתנהל בהתאם להמלצות הבאות וכך תצליחו להשיג את מבוקשכם.

הקריטריונים לבחירת מתנה אופטימאלית

הכירו את מה שיש לשוק להציע לכם – בעידן הנוכחי מגוון המתנות שניתן להעניק לעובדים הוא רב ולעיתים הבחירה אינה פשוטה ועל זה נאמר: "מרוב עצים לא רואים את היער".
פעמים רבות אתם יכולים להתרשם ממוצר ולרכוש אותו ורק כעבור זמן תגלו כי ישנו מוצר נכון יותר שלא הספקתם לראות בזמן (לפני הרכישה אותה ביצעתם).

על מנת להימנע מסיטואציה זו, עוד לפני שאתם ניגשים לרכוש מתנות לחגים, הכירו את מגוון המתנות הקיימות בקטלוגים השונים ורק לאחר שיש בידיכם רשימה מספיק גדולה, בחרו מתוכה את אותן מתנות לחגים, אותן אתם רוצים להעניק לעובדים. פנו אלינו לקבלת רשימת מתנות מומלצות מנציגינו.

הכירו את האפשרויות בשוק – ריבוי החברות המציעות לכם המעסיקים מתנות לעובדים, מאפשר לכם למצוא מתנות מסוגים שונים. עוד לפני שאתם ניגשים לרכוש את המוצרים שישמשו אתכם כמתנות לעובדים, בצעו סקר שוק ובחרו את החברה שמציעה לכם עלויות משתלמות. הקפידו לבחור חברה אמינה אשר עומדת בזמנים ומספקת מבחר ייחודי של מתנות עם הרגשה אישית – כך לא תיאלצו למצוא עצמכם שבוע לפני החג עם ספק שמאחר במשלוח ועם עובדים לא מרוצים.

בחנו את האיכויות – אחד הפרמטרים שיהפכו את רכישות המתנות שלכם לאופטימאליות, הוא איכות המוצר. מי מכם אשר יעניק מתנות לעובדים לפסח לא איכותיות, אשר לא יחזיקו מעמד, יגרום לעובדים להתאכזב מההשקעה שלכם כמעסיקים וסביר להניח שאכזבה זו תלך איתם כל יום לעבודה, והם לא יהיו פרודוקטיביים או לויאליים דיים. אנו ממליצים לבחון אפשרות לשדרג את רכיבי המארז וכך לאפשר למתנות להיות איכותיות יותר, בעלות זניחה יחסית.

עמידה בזמני אספקה – תקופת החגים היא התקופה הלחוצה ביותר אצל כל העוסקים בתחום המתנות, כאשר הדבר המאכזב ביותר הוא לא לקבל את מתנות החג בזמן, או לגלות שקיימים חוסרים, מתנות פגומות וכד'. על מנת להימנע מעוגמת הנפש, יש לוודא שהמוצרים מוזמנים מחברה אמינה בעלת צוות מיומן וגדול שמסוגל לבצע ביקורת איכות ולעמוד בזמני אספקה מהירים.

כיצד לחסוך זמן

בחירת מתנות לחגים עתידה "לגזול" מכם זמן רב, אך לא אם אתם עושים זאת בצורה הנכונה.

בשלב ראשון היכנסו אל רשת האינטרנט של החברה, דרכה אתם רוצים לרכוש מתנות לעובדים בחגים והביטו במוצרים אותם היא מציעה על גבי הרשת. מרבית מהחברות אשר מכבדות את עצמן, מפרסמות את המוצרים אותן הן מציעות על גבי הרשת, כך שאתם יכולים לראות כל מוצר, עוד לפני שאתם ניגשים אל החברה.

סוכני מכירות – אם אין אתם רוצים לצאת ממקום עבודתכם ולאבד שעות עבודה, אתם יכולים לבדוק עם בעלי החברה האם לחברה יש חדר תצוגה עם מארזים לבחירה וכן האם הם מחזיקים סוכני מכירות אשר יכולים להגיע עד אליכם.

פנו אלינו לקבלת הצעה למבחר מתנות המומלצות במיוחד עבורכם ולקבלת קטלוג המתנות לחג זה

אנו מתחייבים לספק לכם את המתנות שתזמינו בזמני אספקה מהירים ביותר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרסום 10 - מוצרי קידום מכירות, מוצרי פרסום ומתנות לעובדים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרסום 10

מאת: פרסום 10מיתוג24/10/12829 צפיות
הענקת מתנות לחגים מהווה הזדמנות עסקית מצוינת לחיזוק הקשר בין הלקוח לארגון, ליצירת שיתופי פעולה, לשיפור תדמית החברה ולהעלאת רווחיותה. על מנת למנף את ההזדמנות המבורכת הזו, חשוב להשקיע יותר זמן ומחשבה בבחירת מתנות ללקוחות. ריכזנו עבורכם מספר טיפים, שיהפכו את חווית הרכישה לקלילה, נעימה וכמובן, פרודוקטיבית יותר..

מאת: פרסום 10עסקים - כללי22/09/12890 צפיות
בשנים האחרונות פלאי הטכנולוגיה מאפשרים לכם לבצע רכישות באינטרנט באופן מקוון (בין היתר גם רכישת מוצרי קידום מכירות) אם בעבר הייתם צריכים לכתת רגליים בין חנויות, המשווקות מוצרי פרסום, כדי לרכוש מתנות לתערוכות, הרי שכיום, תוכלו לבצע את הרכישה בלחיצת כפתור ובמינימום מאמץ.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176198 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162191 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica