חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 רעיונות לבילוי לגיל הזהב

אנשים מבוגרים רבים נוטים לחשוב שהם ראו את הכל בחיים ואין משהו שיפתיע אותם ו/או יגרום להם להיות מאושרים במיוחד. החיים יפים בכל גיל והם יכולים להיות נפלאים עוד יותר בפנסיה. הכל עניין של גישה ותפיסת עולם. לאלה שכן מעוניינים לבלות ומחפשים רעיונות נחמדים, אספר על 5 דרכים מצוינות להנעים את זמנכם.

סדנת צחוק

סדנאות צחוק היא פעילות חברתית אשר התפתחה באופן משמעותי בשנים האחרונות. למעשה, בכל רחבי המדינה ניתן למצוא סדנאות צחוק לקהל הרחב. מדובר בפעילות חברתית מהנה, מצחיקה ונעימה לכל גיל, דת ומין. במהלך המפגשים תוכלו להכיר אנשים חדשים, ללמוד טכניקות עתיקות אך פרקטיות לצחוק עמוק, אמיתי ובריא. מנחה הסדנה ויראה לכם כיצד בעזרת נשימות יוגה, תרגילים פיזיים קלים ושובבות ילדותית, אפשר לצחוק בכל מקום ובכל זמן.

סדנת שוקולד

חלקכם בטח תגידו שאסור לכם לאכול מתוק. אמנם, אכן סדנאות שוקולד כוללות שוקולד, אך אתם לא חייבים לאכול אותו או לאכול כמות מתונה של שוקולד מריר איכותי. במהלך הפעילות תלמדו להכין צורות, מאכלים ומשקאות שונים על בסיס קקאו. כאמור, אם אסור לכם לאכול מתוק, תוכלו לארוז את יצירות האמנות שלכם ולתת אותם במתנה לנכדים (הם בטוח ישמחו). לחילופין, אתם יכולים לבחור מראש בסדנה משולבת עם הנכדים וכך להעביר זמן איכות איתם.

ריקוד

ריקוד היא פעילות מהנה בכל גיל. אתם לא חייבים ואף לא צריכים לרקוד את הריקודים המודרניים ביותר ולשמוע את המוזיקה הרועשת של ימינו. במילים אחרות, אתם יכולים להשתתף בריקודי עם או בשלל ריקודים זוגיים כגון סלסה, ריקודים סלוניים, טנגו ועוד. הרי בזמן הריקוד אתם עושים פעילות ספורטיבית, פוגשים אנשים חדשים ומבטאים את עצמכם.

צימר

צימרים רבים מתמחים באירוח לגיל הזהב. מקומות אלה יהיו מבודדים מצעירים אשר עושים המון רעש. כמו כן, בעלי הצימרים התאימו את עצמם לצרכי הדור השלישי ומציעים מגוון אטרקציות בנוסף לצימר. לדוגמה, תוכלו לקבל מסאג' מפנק בצמוד למקום החופשה, טיול רגלי קצר ונוח או טיול רכוב על סוסים רגועים.

מוזיאונים

בישראל קיימים מאות מוזיאונים בנושאים שונים המתאימים לכל סוגי קהל. כלומר, אם אתם חובבים היסטוריה, תוכלו לעבור במספר מוזיאונים העוסרים בהיסטוריה. לחילופין, אם אתם חובבים מדע, אתם יכולים לבקר במוזיאונים מובילים הקשורים למדע. למשעה, למרות שיש לנו מדינה קטנה יחסית, יש לנו מבחר נאה של מוזיאונים שרק מחכים למבקרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יואב ליסו הינו כתב תוכן בנושאי אורח חיים בריא, בריאות, תזונה וזוגיות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואב ליסו

מאת: יואב ליסובידור ופנאי - כללי03/08/121685 צפיות
לעיתים קבוצת נשים רוצה להיפגש לערב בנות מפנק. זה יכול להיות לכבוד אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות, יום הולדת של אחת מהן או סתם כי יש חשק לבלות עם חברות קרובות. ההבדל בין ערב כזה לאחרים, הוא שנושא המפגש יהיה נשי והשיחות בהתאם. קיים מגוון פעילויות שניתן לעשות במפגש כזה. אך אמליץ על כמה נחמדים במיוחד.

מאת: יואב ליסוזוגיות ואהבה31/07/121133 צפיות
יום נישואים הוא יום חג לזוג הנשואי. דהיינו, הוא מעיין יום הולדת של המשפחה. על מנת לארגן יום נישואים נפלא, אמליץ לכם על חמש מתנות מדהימות אשר יהפכו את היום למרתק ובלתי נשכח.

מאת: יואב ליסוצילום אירועים19/07/121146 צפיות
חתונה היא אירוע מרגש ומיוחד שישאר בזכרונכם לכל החיים. לכן כל זוג שעומד לקראת החופה, ירצה לתעד את הרגעים הנפלאים בצורה הטובה והמקצועית ביותר. מאחר שבישראל יש אלפי צלמיים ברמה שונה, חשוב לבדוק היטב עם מי אתם הולכים לעבוד. אתם ודאי לא מעוניינים לגלות בתחילת החתונה שהצלם לא יגיע או שאין לו את כל הציוד הדרוש לקראת האירוע. מה אפשר לעשות על מנת לא ליפול על צלם חובבן באחד הימים הכי נפלאים שלכם?

מאת: יואב ליסוזוגיות ואהבה22/06/121411 צפיות
רומנטיקה ותשוקה הן מרכיבים בסיסיים וחיוניים לשימור וטיפוח מערכת היחסים שלכם. לפיכך, עליכם להקדיש להן את החשיבות ואת המשאבים המתאימים. כמובן שישנם שלל אפשרויות לבילוי רומנטי, אך במאמר זה אספר על חמש דרכים המועדפות ביותר עליי.

מאת: יואב ליסואימון למערכות יחסים21/05/121483 צפיות
זוגיות בריאה ותקינה מורכבת מהמון דברים לרבות אהבה ורומנטיקה. כלומר, זוגות אשר משקיעים בטיפוח הרגש והתשוקה בינם, מדווחים על קשר נעים, בריא ומתגמל. לעומת זאת, בני זוג שלא משקיעים ביחסים ובאינטימיות, לא מרוצים מהקשר, רבים המון ועצבנים יותר. לפיכך, אם אתם רוצים להמשיך ליהנות מקשר מעולה עם החצי השני שלכם, אתם חייבים לתת תשומת לב מיוחדת לרומנטיקה.

מאת: יואב ליסודייטינג15/05/121281 צפיות
העולם של היום הוא עולם הרבה יותר חומרי ו"עסקי" מאשר בעבר. אנשים היום משקיעים שנים רבות במחייהם על מנת לצבור מקצוע, בהמשך הם צוברים ניסיון מקצועי וגם חלק ניכר מהיום שלהם מוקדש לפיתוח הקריירה. במאמר זה נדבר על הקשר שבין העולם המודרני לקושי למצוא זוגיות, ונראה איך ניסיון עסקי מאפשר להקל במציאת אהבה וזוגיות דרך תחום חדש יחסית – תחום הספיד דייטינג.

מאת: יואב ליסומסיבות רווקים ורווקות25/04/121436 צפיות
מסיבת רווקים היא אירוע מרגש לא רק עבור החתן אלא גם עבור כל חבריו. למען האמת, אם תשאלו גברים רבים, האירוע האמיתי הוא דווקא מסיבת הרווקים – ואילו החתונה היא רק נספח "נשי" יותר. אז אחרי שפתחנו במילים כל כך גדולות לתיאור החשיבות של מסיבת הרווקים, קיימת דילמה קבועה אצל גברים שמתכננים את מסיבת הרווקים. זהו בדיוק נושא מאמר זה – בו נסקור את האופציות המרכזיות שקיימות לכם לקיום מסיבת הרווקים, החל מהאופציות החימניות וכלה באופציות היוקרתיות יותר.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181613 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165794 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161984 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161998 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161925 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162060 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162754 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica