חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לא ליפול על צלם חובבן לחתונה שלכם?

מאת: יואב ליסוצילום אירועים19/07/20121143 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה היא אירוע מרגש ומיוחד שישאר בזכרונכם לכל החיים. לכן כל זוג שעומד לקראת החופה, ירצה לתעד את הרגעים הנפלאים בצורה הטובה והמקצועית ביותר. מאחר שבישראל יש אלפי צלמיים ברמה שונה, חשוב לבדוק היטב עם מי אתם הולכים לעבוד. אתם ודאי לא מעוניינים לגלות בתחילת החתונה שהצלם לא יגיע או שאין לו את  כל הציוד הדרוש לקראת האירוע. מה אפשר לעשות על מנת לא ליפול על צלם חובבן באחד הימים הכי נפלאים שלכם?

אתר רשמי

כנסו לאתר הרשמי של הצלם ועברו על הדפים השונים. תוך כדי הגלישה, תוכלו לקבל רושם ראשוני לגבי מקצועיות ורצינות הצלם. כמו כן, באותה הזדמנות תראו חלק קטן מהעבודות הקודמות שלו ואולי גם המלצות מלקוחות קודמים. במילים אחרות, כניסה לאתר הרלוונטי תאפשר לכם לקבל טעימה ראשונה לגבי החברה שתלווה אתכם במהלך היום הכי חשוב בחייכם.

סטודיאו

לצוות צלמים לאירועים בעל ותק וניסיון, חייב להיות סטודיאו פיזי. מעבר לכך, הוא משרת אותם הן למטרות עבודה מקצועית והן לטובת פגישות עם לקוחות. לכן, חברה רצינית תשקיע זמן ומשאבים לטיפוח המקום. כלומר, לא הייתי ממליץ לעבוד עם צוות שעובד בחלל מבולגן ומטונף. לכן, בפעם הבאה שתגיעו לפגישה עם הצלם, שימו לב לפרטים השונים במשרד שלו.

המלצות

בדומה לכל תחום בחיים, גם כאן עדיף לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים באופן אישי. קרי, משפחה, חברים, עמיתים לעבודה או כל אדם אחר שאתם יכולים לסמוך עליו. דרך הרבה פחות טובה, היא להיכנס לפורמים ולנסות למצוא תגובות על הצלם הפוטנציאלי. זאת מאחר שקשה לדעת מי כותב את התגובות האלה (לטוב ולרע).

תיק עבודות

תיק עבודות הוא מעין חלון ראווה של העסק והוכחת המקצועיות של הצלמים. תיק עבודות עבה ומרשים הוא בהחלט מדד מעולה לגבי צלם החתונות העתידי שלכם. מעבר לכך, בעזרת תיק העבודות תוכלו לתאם ציפיות לגבי סגנון ואופי הצילום המועדף עליכם.

תנאי תשלום

לכאורה מדובר על משהו יחסית זניח, אך מפה ניתן ללמוד המון על אופי העסק. רוצה לומר, עסק מצליח שמנוהל נכון לא יבקש מכם מקדמה גדולה מראש, אלא יצפה לקבל את רוב התשלום רק לאחר הפקת כל התוצרים כפי שסוכמו מראש. לעומת זאת, חובבנים יתעקשו על קבלת רוב ואף כל הסכום מראש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יואב ליסו הינו כתב תוכן בנושאי אורח חיים בריא, בריאות, תזונה וזוגיות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואב ליסו

מאת: יואב ליסובידור ופנאי - כללי03/08/121684 צפיות
לעיתים קבוצת נשים רוצה להיפגש לערב בנות מפנק. זה יכול להיות לכבוד אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות, יום הולדת של אחת מהן או סתם כי יש חשק לבלות עם חברות קרובות. ההבדל בין ערב כזה לאחרים, הוא שנושא המפגש יהיה נשי והשיחות בהתאם. קיים מגוון פעילויות שניתן לעשות במפגש כזה. אך אמליץ על כמה נחמדים במיוחד.

מאת: יואב ליסוזוגיות ואהבה31/07/121131 צפיות
יום נישואים הוא יום חג לזוג הנשואי. דהיינו, הוא מעיין יום הולדת של המשפחה. על מנת לארגן יום נישואים נפלא, אמליץ לכם על חמש מתנות מדהימות אשר יהפכו את היום למרתק ובלתי נשכח.

מאת: יואב ליסוזוגיות ואהבה22/06/121409 צפיות
רומנטיקה ותשוקה הן מרכיבים בסיסיים וחיוניים לשימור וטיפוח מערכת היחסים שלכם. לפיכך, עליכם להקדיש להן את החשיבות ואת המשאבים המתאימים. כמובן שישנם שלל אפשרויות לבילוי רומנטי, אך במאמר זה אספר על חמש דרכים המועדפות ביותר עליי.

מאת: יואב ליסובידור ופנאי - כללי13/06/121348 צפיות
אנשים מבוגרים רבים נוטים לחשוב שהם ראו את הכל בחיים ואין משהו שיפתיע אותם ו/או יגרום להם להיות מאושרים במיוחד. החיים יפים בכל גיל והם יכולים להיות נפלאים עוד יותר בפנסיה. הכל עניין של גישה ותפיסת עולם. לאלה שכן מעוניינים לבלות ומחפשים רעיונות נחמדים, אספר על 5 דרכים מצוינות להנעים את זמנכם.

מאת: יואב ליסואימון למערכות יחסים21/05/121483 צפיות
זוגיות בריאה ותקינה מורכבת מהמון דברים לרבות אהבה ורומנטיקה. כלומר, זוגות אשר משקיעים בטיפוח הרגש והתשוקה בינם, מדווחים על קשר נעים, בריא ומתגמל. לעומת זאת, בני זוג שלא משקיעים ביחסים ובאינטימיות, לא מרוצים מהקשר, רבים המון ועצבנים יותר. לפיכך, אם אתם רוצים להמשיך ליהנות מקשר מעולה עם החצי השני שלכם, אתם חייבים לתת תשומת לב מיוחדת לרומנטיקה.

מאת: יואב ליסודייטינג15/05/121280 צפיות
העולם של היום הוא עולם הרבה יותר חומרי ו"עסקי" מאשר בעבר. אנשים היום משקיעים שנים רבות במחייהם על מנת לצבור מקצוע, בהמשך הם צוברים ניסיון מקצועי וגם חלק ניכר מהיום שלהם מוקדש לפיתוח הקריירה. במאמר זה נדבר על הקשר שבין העולם המודרני לקושי למצוא זוגיות, ונראה איך ניסיון עסקי מאפשר להקל במציאת אהבה וזוגיות דרך תחום חדש יחסית – תחום הספיד דייטינג.

מאת: יואב ליסומסיבות רווקים ורווקות25/04/121436 צפיות
מסיבת רווקים היא אירוע מרגש לא רק עבור החתן אלא גם עבור כל חבריו. למען האמת, אם תשאלו גברים רבים, האירוע האמיתי הוא דווקא מסיבת הרווקים – ואילו החתונה היא רק נספח "נשי" יותר. אז אחרי שפתחנו במילים כל כך גדולות לתיאור החשיבות של מסיבת הרווקים, קיימת דילמה קבועה אצל גברים שמתכננים את מסיבת הרווקים. זהו בדיוק נושא מאמר זה – בו נסקור את האופציות המרכזיות שקיימות לכם לקיום מסיבת הרווקים, החל מהאופציות החימניות וכלה באופציות היוקרתיות יותר.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181662 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171411 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171907 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172191 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica