חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 מתנות מדהימות לקראת יום הנישואים

מאת: יואב ליסוזוגיות ואהבה31/07/20121131 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום נישואים הוא יום חג לזוג הנשואי. דהיינו, הוא מעיין יום הולדת של המשפחה. הרי ביום החופה, נולדה משפחה חדשה בישראל והייתה חגיגה גדולה לכבוד זה. לכן, מדי שנה נהוג לציין את המועד ולעשות משהו שמח לכבוד זה. מעבר לכך, זאת הזדמנות מצוינת להראות לחצי השני שלכם עד כמה אתם אוהבים ומעריצים אותה. על מנת לארגן יום נישואים נפלא, אמליץ לכם על חמש מתנות מדהימות אשר יהפכו את היום למרתק ובלתי נשכח.

שף פרטי בטבע

ארגנו לה הפתעה נעימה אשר תכלול שף פרטי בטבע. זה יכול להיות בכל מקום שרק תרצו, לרבות חוף ים, נהר, יער, פארק ועוד. שף פרטי לא רק יכין לכם מטעמים מדהימים, אלא יעניק לכם חוויה רומנטית מהאגדות. במהלך הערב, תהנו ממופע מרהיב המשלב אש, מוזיקה וחומרי גלם מעניינים. כמו כן, תלמדו בצורה חוויתית על המנות השונות ותקבלו מתכונים מעולים לשימוש ביתי. במילים אחרות, בילוי מענג ובלתי רגיל.

סדנת צחוק

סדנת צחוק מאפשר לזוגות הן להעביר את הזמן בצורה כיפית והן ללמוד לצחוק ולהשתחרר. הפעילות מבוססת על עקרונות יוגה צחוק ומועברת על ידי מדריכים אשר הוסמכו לכך. במהלך המפגש תכירו טכניקות קלות ופשוטות להפעלת מנגנון הצחוק. משמע, תבצעו נשימות יוגה ותרגילים פיזיים אשר לא ישאירו לגוף שלכם שום סיכוי, אלא לפרוץ בצחוק אמיתי לאורך זמן ממושך.

סדנת מגע

סדנאות מגע הן המצאה נהדרת שתורמת המון לקשר הזוגי. אורך הפעילות כשעתיים ובמהלכם תקלו סקירה תיאורטית לגבי מגע וכמובן תעשו ותקבלו מסאג'. העיסוי מבוצע בארבע ידיים (חצי מהזמן לבן זוג והחצי השני לבת זוג). זוגות אשר השתתפו בפעילות דיווחו על הנאה ושיפור ניכר ביחסים בינם לאחר הסדנה.

סדנת שוקולד

שוקולד נחשב באופן רשמי למאכל האוהבים. לפיכך, סדנאות שוקולד נהנות מפופולריות ענקית בקרב הזוגות. במהלך סדנת שוקולד, תכירו עולם חדש ומלא בהפתעות נעימות, תטעמו ממגוון שוקולד בלגי איכותי, תכינו מטעמים (פרלינים, טראפלס, פונדו ועוד) ומשקאות על בסיס קקאו. כמו כן, תקבלו המון טיפים לטיפוח הזוגיות.

טיול לאורך הים

טיול רכיבה על סוסים לאורך הים, עם עצירה קצרה לארוחת גבינות ויין, יכול להיות רעיון מושלם ליום הנישואים שלכם. רוב הזוגות מעדיפים לצאת בשעות השקיעה וכך ליהנות מנוף עוצר נשימה. יש לציין שהרכיבה מתבצעת על סוסים מאולפים, כך שאין צורך בניסיון קודם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יואב ליסו הינו כתב תוכן בנושאי אורח חיים בריא, בריאות, תזונה וזוגיות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואב ליסו

מאת: יואב ליסובידור ופנאי - כללי03/08/121684 צפיות
לעיתים קבוצת נשים רוצה להיפגש לערב בנות מפנק. זה יכול להיות לכבוד אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות, יום הולדת של אחת מהן או סתם כי יש חשק לבלות עם חברות קרובות. ההבדל בין ערב כזה לאחרים, הוא שנושא המפגש יהיה נשי והשיחות בהתאם. קיים מגוון פעילויות שניתן לעשות במפגש כזה. אך אמליץ על כמה נחמדים במיוחד.

מאת: יואב ליסוצילום אירועים19/07/121144 צפיות
חתונה היא אירוע מרגש ומיוחד שישאר בזכרונכם לכל החיים. לכן כל זוג שעומד לקראת החופה, ירצה לתעד את הרגעים הנפלאים בצורה הטובה והמקצועית ביותר. מאחר שבישראל יש אלפי צלמיים ברמה שונה, חשוב לבדוק היטב עם מי אתם הולכים לעבוד. אתם ודאי לא מעוניינים לגלות בתחילת החתונה שהצלם לא יגיע או שאין לו את כל הציוד הדרוש לקראת האירוע. מה אפשר לעשות על מנת לא ליפול על צלם חובבן באחד הימים הכי נפלאים שלכם?

מאת: יואב ליסוזוגיות ואהבה22/06/121409 צפיות
רומנטיקה ותשוקה הן מרכיבים בסיסיים וחיוניים לשימור וטיפוח מערכת היחסים שלכם. לפיכך, עליכם להקדיש להן את החשיבות ואת המשאבים המתאימים. כמובן שישנם שלל אפשרויות לבילוי רומנטי, אך במאמר זה אספר על חמש דרכים המועדפות ביותר עליי.

מאת: יואב ליסובידור ופנאי - כללי13/06/121348 צפיות
אנשים מבוגרים רבים נוטים לחשוב שהם ראו את הכל בחיים ואין משהו שיפתיע אותם ו/או יגרום להם להיות מאושרים במיוחד. החיים יפים בכל גיל והם יכולים להיות נפלאים עוד יותר בפנסיה. הכל עניין של גישה ותפיסת עולם. לאלה שכן מעוניינים לבלות ומחפשים רעיונות נחמדים, אספר על 5 דרכים מצוינות להנעים את זמנכם.

מאת: יואב ליסואימון למערכות יחסים21/05/121483 צפיות
זוגיות בריאה ותקינה מורכבת מהמון דברים לרבות אהבה ורומנטיקה. כלומר, זוגות אשר משקיעים בטיפוח הרגש והתשוקה בינם, מדווחים על קשר נעים, בריא ומתגמל. לעומת זאת, בני זוג שלא משקיעים ביחסים ובאינטימיות, לא מרוצים מהקשר, רבים המון ועצבנים יותר. לפיכך, אם אתם רוצים להמשיך ליהנות מקשר מעולה עם החצי השני שלכם, אתם חייבים לתת תשומת לב מיוחדת לרומנטיקה.

מאת: יואב ליסודייטינג15/05/121280 צפיות
העולם של היום הוא עולם הרבה יותר חומרי ו"עסקי" מאשר בעבר. אנשים היום משקיעים שנים רבות במחייהם על מנת לצבור מקצוע, בהמשך הם צוברים ניסיון מקצועי וגם חלק ניכר מהיום שלהם מוקדש לפיתוח הקריירה. במאמר זה נדבר על הקשר שבין העולם המודרני לקושי למצוא זוגיות, ונראה איך ניסיון עסקי מאפשר להקל במציאת אהבה וזוגיות דרך תחום חדש יחסית – תחום הספיד דייטינג.

מאת: יואב ליסומסיבות רווקים ורווקות25/04/121436 צפיות
מסיבת רווקים היא אירוע מרגש לא רק עבור החתן אלא גם עבור כל חבריו. למען האמת, אם תשאלו גברים רבים, האירוע האמיתי הוא דווקא מסיבת הרווקים – ואילו החתונה היא רק נספח "נשי" יותר. אז אחרי שפתחנו במילים כל כך גדולות לתיאור החשיבות של מסיבת הרווקים, קיימת דילמה קבועה אצל גברים שמתכננים את מסיבת הרווקים. זהו בדיוק נושא מאמר זה – בו נסקור את האופציות המרכזיות שקיימות לכם לקיום מסיבת הרווקים, החל מהאופציות החימניות וכלה באופציות היוקרתיות יותר.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206356 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204883 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204669 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192798 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182744 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica