חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי הקבלה ומדוע עלינו ללמוד אותה בדור שלנו?

מאת: העולמות של אוריןיהדות17/06/20121112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ומכאן שהקבלה למעשה היא פרשנות לספר התורה.

ומדוע קוראים לה קבלה ? – משום שהחוכמה התקבלה מזמנים קודמים.

הקבלה משלבת בתוכה את כל מה שכתוב בתורה ולמעשה מדברת על פנימיות האדם. ולמעשה, כל התורה נכתבה עלינו בני האדם.

מדוע היום כל יהודי חייב ללמוד את הקבלה ואין זה מסוכן כפי שחושבים כולם ?

מאז שהאדם הראשון נברא ועל ציר הזמן גדל הרצון לקבל – לקבל כבוד, לקבל כסף, לקבל לעצמו. במילים אחרות – האגו גדל למימדים שאפשר לומר שהם "מגיפה" או מחלת גדילת האגו.

הקבלה הינה התרופה למחלה שנקראת אגו. מכיוון שהאגו מפריע לנו לדעת ולראות שהכול למעשה בתוכנו. וברגע שנתקן את עצמנו הכול בחוץ יתוקן.

משום כך על  כל יהודי להתפתח רוחנית. יהודי אינו יכול להתפתח רוחנית מבלי ללמוד קבלה.

את "התרופה" למחלת האגואיזם יש לעצור במניעתה וזוהי הקבלה.התיקון עצמו הוא שינוי היחס בין אדם לחברו.  על כל אחד מאיתנו לתקן את היחס שלח אל האחר. מכיוון שאיני יכול לתקן את האחר ובוודאי לא את עצמי (כי כך נבראתי על ידי הבורא ) אנו משנים את היחס שלנו כלפי האחר. כאשר כולנו נהייה מתוקנים –  כלומר עם ישראל יעשה תיקון על עצמו ובכך נקיים את המצווה ואהבת לרעך כמוך" .

הקבלה היא תפיסת עולם שטוענת שכל מה שנמצא מחוצה לי נמצא גם בתוכי ובני האדם ,למרות השוני ביניהם, הם למעשה אחד. והקבלה היא שפה להבנת התהליך והשינוי שעלינו לעבור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורין אסף - קארמה תרפיסטית - תקשור, ריפוי בשיחזור גלגולים ובין הגלגולים

  מייל לתגובות : orinasaf@bezeqint.net

אתר הבית : www.orinasaf.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת העולמות של אורין

מאת: העולמות של אוריןספרות17/06/121109 צפיות
לכל אחד מאיתנו ישנו חלום אשר טרם הוצאנו אותו לפועל. על סופר מתחיל לעבור דרך ארוכה וגם ההוצאה הכספית הינה גבוהה ביותר. אם סופר מתחיל חושב שהוא יהיה מיליונר מעצם הוצאת הספר שעליו שקד מספר חודשים ואולי שנים – טעות בידו. סופר מתחיל אשר באמת רוצה להוציא את ספרו לאור ייפרד מסכום כסף לא מבוטל שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים

מאת: העולמות של אוריןגלגול נשמות17/06/128607 צפיות
שיחזור גלגולים או כפי שמכנים אותה ריגרסיה, הינה שיטת טיפול בדמיון מודרך בו ניתן לטפל בפחדים, פוביות, בעיות במשפחה ועוד... אנו בני האדם נחלקים לנשמה וגוף. הגוף הינו גשמי ואילו הנשמה היא רוחנית. מכאן שיש ניגוד מוחלט בין הנשמה לגוף. הגוף "סוחב" אותנו מטה לגשמיות (אגו, כסף, כבוד ועוד.. ) ואילו הנשמה מבקשת רוחניות (להתפתח וללמוד, לשנות דרכינו ולהיות אדם טוב יותר). ניגודים אלו יוצרים לא מעט בעיות.

מאת: העולמות של אוריןתקשור וטלפתיה09/02/121661 צפיות
אז מהו בעצם תקשור ? האם להאמין למה שנאמר לנו בעת תקשור ? ובכלל, מהו בכלל תקשור ? האם קיים כזה דבר ?! אז מהו תקשור ?! שורש המילה - ק.ש.ר קשר עם העולמות העליונים. בתיקשור ניתן לקבל תשובות לכל אותן דברים אשר מטרידים אותנו בחיי היומיום: זוגיות, פרנסה, עסקים, לאיזה כיוון לפנות ?! בריאות, ועוד.. רבים טוענים שאין כזה דבר. שזוהי המצאת המאה, שבני אדם מתקשרים, אינם אלא רק בעלי דימיון מוגזם. אז להאמין או לא ???

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102899 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195581 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195648 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195664 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195621 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195646 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195640 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica