חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיחזור גלגולים ומה שביניהם

בשיחזור גלגולים  ניתן בהחלט ללמוד על בעיות אשר הגוף סוחב עימו מגלגול לגלגול.

השיחזור מתבצע בדמיון מודרך. תחילה ישנה שיחת הכרות עם הבעיה על מנת להכנס לשיחזור עם השאלה הנכונה.

לא תמיד ניתן לקבל תשובה לשאלה כבר מהשיחזור הראשון. לעיתים אנו מקבלים תשובות לשאלות ובעיות אשר לא העלינו כלל.

שואלים אותי האם כל אחד יכול להכנס לגלגול והתשובה היא כן. אך ישנם אנשים אשר אוחזים במציאות ואינן נותנים לדמיון שלהם לקחת אותם לזמנים אחרים.

הטיפול נעשה על ידי העלאת הבעיה מן התת מודע אל המודע. עצם העלאת הבעיה למודע הדברים מוצפים וגם אם לא נתנו לעצמנו זמן ומחשבה בנדון, הרי שעצם המחשבה עליה גורמת לפתרון הבעיה.

ניתן לעבור שיחזור גלגולים בין הגלגולים ולדעת מדוע בחרנו את ההורים שלנו או הגוף שלנו או המשפחה הנוכחית, אך שיחזור בין הגלגולים כדאי לעבור רק לאחר שעברנו מספר שיחזורים בין הגלגולים.

שיטת הטיםפול בשיחזור גלגולים הינה שיטה ידועה ביותר שהתפתחה בארה"ב. פסיכולוגים רבים ובינהם דר' מייקל ניוטון ודר' בריאן.ל. וייס עוסקים בריפוי על ידי רגרסיה (שיחזור גלגולים ) מעל עשרים וחמש שנה. שיטה זו קיבלה תנופה על ידי דר' בריאן.ל.וייס אשר טיפל בלקוחה עם אין ספור פחדים. תוך כדי הטיפול נכנסה הלקוחה (קטי ) לגלגולים רבים בחייה. שיטת הטיפול מובאת בספרו הידוע של דר' בריאן המספר את קורותיה של קטי.

בספר הביכורים שלי "את שפתאום" הנני מביאה בפני הקורא חיפוש אחר תשובות של זוגיות ואהבה נכזבת. ספר זה עוסק בין השאר בגלגול נשמות . הספר הינו רומן נוגה וכואב אשר מאפשר לגיבורת הסיפור להבין את כאב ליבה מאהובה משכבר הימים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורין אסף - קארמה תרפיסטית - תקשור, ריפוי בשיחזור גלגולים ובין הגלגולים

  מייל לתגובות : orinasaf@bezeqint.net

אתר הבית : www.orinasaf.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת העולמות של אורין

מאת: העולמות של אוריןספרות17/06/121109 צפיות
לכל אחד מאיתנו ישנו חלום אשר טרם הוצאנו אותו לפועל. על סופר מתחיל לעבור דרך ארוכה וגם ההוצאה הכספית הינה גבוהה ביותר. אם סופר מתחיל חושב שהוא יהיה מיליונר מעצם הוצאת הספר שעליו שקד מספר חודשים ואולי שנים – טעות בידו. סופר מתחיל אשר באמת רוצה להוציא את ספרו לאור ייפרד מסכום כסף לא מבוטל שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים

מאת: העולמות של אוריןיהדות17/06/121111 צפיות
הקבלה הינה פרשנות הסוד של התורה שמתוכה נוצרת תורה להתפתחות רוחנית. ישנם 4 רבדים לתורה שנקראים פרד"ס – פשט, רמז, דרש סוד. הקבלה הינה קודים על פי תורת המקובלים המפרשים את הסוד שמאחורי סיפורי הפשט של התורה. הפשט – הינו למעשה הסיפור שבתורה רמז – חלקים שונים של פרשנויות על התורה. רמז היא למעשה דרך הבנה של רעיונות שלא כתובים בתורה. הרמז מאפשר לנו להבין כל מיני דברים שאינם כתובים בתורה. דרש – מהמילה לדרוש – חז"ל דורשים דברים על ספרי התורה. סוד – הינו הפרשנות

מאת: העולמות של אוריןתקשור וטלפתיה09/02/121661 צפיות
אז מהו בעצם תקשור ? האם להאמין למה שנאמר לנו בעת תקשור ? ובכלל, מהו בכלל תקשור ? האם קיים כזה דבר ?! אז מהו תקשור ?! שורש המילה - ק.ש.ר קשר עם העולמות העליונים. בתיקשור ניתן לקבל תשובות לכל אותן דברים אשר מטרידים אותנו בחיי היומיום: זוגיות, פרנסה, עסקים, לאיזה כיוון לפנות ?! בריאות, ועוד.. רבים טוענים שאין כזה דבר. שזוהי המצאת המאה, שבני אדם מתקשרים, אינם אלא רק בעלי דימיון מוגזם. אז להאמין או לא ???

מאמרים נוספים בנושא גלגול נשמות

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/132475 צפיות
החלטתי לשתף אתכם בעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרת לקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמם כל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לא תמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפי נושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבה ותבנית מגיעות.

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131767 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות18/12/128794 צפיות
כיצד נערך שחזור גלגולים? באילו תחומים הוא יכול לשפר את חיינו? כיצד עובד רטרו-הילינג? דר' ירון זפרן, מורה לשחזור גלגולים, מתאר את השיטה המרתקת לחשיפת חיינו בגלגולים קודמים.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות29/08/128725 צפיות
מהי מועצת הקארמה? מדוע בוחרת הנשמה שעורים קשים, וכיצד באה לידי ביטוי הבחירה החופשית? דר' ירון זפרן, סופר ומורה רוחני מוביל מציג הוכחות מחקריות לגלגול נשמות ועונה לכמה מן השאלות החשובות...

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות04/07/128876 צפיות
מעל מחצית מאוכלוסיית העולם מאמינה בגלגול נשמות - בבודהיזם בקבלה ואצל הדרוזים. לשם מה אנו מתגלגלים? מה ההסבר לתופעת הדז'ה וו (תחושה שמישהו מוכר לי)? האם ילדים זוכרים את גלגוליהם הקודמים? דר' ירון זפרן, מנהל המכללה ללימודים רוחניים, סופר ומרצה בינלאומי המתמחה בתחום זה מלמד על הסודות של גלגול נשמות ועל טכניקות שחזור גלגולים.

מאת: יוסי קרמר גלגול נשמות12/07/118858 צפיות
מתי ניחשף לאמת הרוחנית?

מאת: אבי בנטובגלגול נשמות05/06/119168 צפיות
סיפור עם יהודי ששמעתי מר' שלמה קרליבך, הרב המזמר, סיפור על גנב יהודי, ותמימות כפרית, קצת מצחיק ובכלל לא אמיתי, אבל קשור לחג השבועות ולעשרת הדיברות, ולדיבר "לא תגנוב", לכל סיפור וסיפור יש לו ניגון משלו, שירת העשבים,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica