חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקייטרינג שעושה את האירוע

מאת: prokidעסקי מזון18/06/2012793 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקייטרינג שעושה אתהאירוע

הבסיס החשוב של כלאירוע

זה לא חדש שאנוהישראלים באמת אוהבים אוכל טוב ואירוע טוב נמדד באיכות המנות איכות השירות והמגוון שהוצא במהלך הערב ובמהלך האירוע. לכן נראה כי עם כל הכבוד לאטרקציות שונות שאנומביאים לאירועים מסוימים הרי שללא שירותי קייטרינג ברמה גבוהה נראה כי אףאירוע אינו יכול להיות מושלם לעולם. קשה להאמין שמישהו באמת חושב לחסוך בצורהמסוימת במציאת שירותי ההסעדה לאירוע שלו.

זאת מאחר ואם חלילהתהיה איזו תקלה מסוימת או אם רמת האוכל לא תהיה מספקת הרי שאפשר יהיה לראות כיצדאורחי האירוע לא מרגישים נוח. שלא נדבר על כך שלאחר האירוע יכולים להיות כל מינישיחות סלון שבהן יישמעו טענות או טרוניות שונות לגבי מנות לא מוצלחות והגשה לאנעימה במהלך אירוע מסוים.

מאיכות האוכל ועדרמת השירות

קייטרינג הוא נושא שצריך לבחון אותו בצורות שונות.די ברור שבראש ובראשונה אנו מתעניינים באיכות המנות שהאורחים שלנו יאכלו בכל אירועשהוא. אך מעבר לכך חשוב מאוד לברר איזה מגוון מציעה לכם חברה מסוימת (סוגי קייטרינגכמו קייטרינג חלבי או קייטרינג לחתונה )ועד כמה היא מוכנה להתגמש לגבי בקשות מסוימות שלכם או דרישות לגיטימיותלהבדיל.

השירות שמספקותחברות קייטרינג איכותיות הוא פשוטתענוג ולא כדאי לוותר עליו. גם בנקודה זו צריך לנגוע מאחר, ואף אורח או מוזמן לא ירצו להמתין זמן רב ומתמשך במקומם ליד השולחן להגשת המנה או כיצד כשהם מגיעים לעמדות החלוקה אין הם זוכים לתשומת לב, ממתין בתורים ארוכיםאו חלילה לכך שצוות העובדים אינו מכבד אותם בשירות שמגיע מכל הלב.

התאמה מושלמת לצרכיםשלכם

מדינת ישראל בורכהבערב רב מרשים של אנשים. חלק מאתנו שייכים לעדה מסוימת, חלק מאתנו טעמו את מגווןההיצע שיש למטבחי העולם להציע וחלק אחר שלנו אוהב סגנון מסוים של עיצוב והגשתהאוכל. גם דברים אלה מביאים לכך שכל מי שמספק שירותי קייטרינג צריך להיבחןבהתאם להם בצורה יסודית מאוד.

הצרכים האישיים של כל מי שמתכנן חתונה, חגיגת אירוסין,ברית מילה, בר או בת מצווה, מסיבת יום הולדת או כל חגיגה אחרת, הם שונים בין אדםלאדם. לכן חברת קייטרינג שתברר את הצרכים של כל לקוח שלה בצורה מדויקת ותהיהערנית לבקשותיו תוכל לספק לו שירות מצוין במהלך כל האירוע

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת prokid

מאת: prokidסרטן12/12/121281 צפיות
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

מאת: prokidסרטן12/12/121164 צפיות
מחקרים אחרונים מנסים למצוא דרכי טיפול יעילות יותר. אחת מן הדרכים היא לשלב בין טיפולים כימותרפיים קיימים. מחקרים אחרים מנסים לשלב כימותרפיה עם הקרנות לפני או אחרי ניתוח להסרת סרטן הקיבה.

מאת: prokidסרטן12/12/121032 צפיות
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

מאת: prokidסרטן12/12/12998 צפיות
מולטיפורמה גליובלסטומה, ה – GBM הידוע לשמצה, אחת ממחלות הסרטן הנוראיות. ה-GBM הוא סרטן קטלני עקב העובדה שתאי הסרטן עמידים בפני תרופות כימותרפיות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12959 צפיות
בניגוד למה שרבים חושבים, מעלית בבית היא איננה מותרות שרק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם. אם אנו מתכננים לבנות בית או לחילופין לשפץ את הבית, מומלץ מאוד לבדוק את האפשרות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12991 צפיות
קיימים הבדלים בין התקנת מעליות בתוך מבנים קיימים לבין התקנתם של מעליות בתוך מבנים שהינם חדשים. אז מה הם ההבדלים?

מאת: prokidבניין ואחזקה - כללי26/08/12980 צפיות
מעליות שמיועדות לשירות מאפשרות העברה של מוצרים מקומה לקומה בקלות יתרה. את מעליות השירות ניתן למצוא בכל מיני מקומות כמו למשל: מסעדות, מפעלים ועסקים נוספים

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213628 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214029 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205493 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810459 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183348 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173141 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173506 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica