חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שליטה על איכות ההדפסה

לכל מדפסת יש את היכולות המקסימליים שלה, מבחינת איכות ההדפסה, אבל אנחנו יכולים לשנות את איכות ההדפסה בדברים פנימיות ובדרכים חיצוניות. הדרכים הפנימיות נוגעות לחלקים של המדפסת, כמו ראש דיו או טונר, שהאיכות שלהם משפיע על איכות ההדפסה, והדרכים החיצוניות נוגעות להגדרות שאנחנו משנים בחלון השיחה של ההדפסה.

למה שבכלל נרצה לשנות את איכות ההדפסה?

נניח ויש לנו ראש דיו שחור ולצידו דיו למדפסת צבעוני, אבל אנחנו רוצים שההדפסה תצא רק בשחור לבן וגם לחסוך בדיו השחור. במקרה כזה, נוכל להפחית את האיכות שתתקבל דרך חלון ההגדרות שנפתח אוטומטית אחרי שנלחץ על "הדפס" או "מאפייני מדפסת" ולפני שהמדפסת תתחיל לעבוד.

למה שלא נקנה מלכתחילה ראש דיו או טונר למדפסת באיכות נמוכה יותר?

האפשרות להוריד את איכות ההדפסה דרך חלון ההגדרות שנפתח טרם המדפסת מתחילה לעבוד נותנת לנו את היכולת להגדיל את תקופת השימוש של טונר או דיו למדפסת מקוריים שאנחנו קונים, אבל כשנצטרך הדפסה באיכות הגבוהה ביותר, הם כמובן יוכלו לספק זאת, משום שהם מקוריים.

לעומת זאת, אם נקנה דיו או טונר למדפסת שאינם מקוריים, ושמטבעם מספקים הדפסה פחות איכותית, לא נוכל לעשות איתם הדפסה באיכות גבוהה שיכולה להיות, גם אם נגדיר זאת בחלון ההגדרות, כך שאנחנו תמיד נהיה מוגבלים לאיכות ירודה.

אם כן, כדי שתהיה לנו שליטה באיכות ההדפסה שתאפשר לנו לנוע בין הדפסה באיכות הגבוהה ביותר לבין הדפסה באיכות ירודה, חשוב שנקנה טונר למדפסת או דיו למדפסת מקוריים, וכך כשנרצה או נצטרך, נוכל להוריד את האיכות ולהרחיב את אורך החיים של השניים.

ומה לגבי חלון ההגדרות?

בחלון ההגדרות אנחנו יכולים להחליט אם אנחנו רוצים הדפסה של צבע או רק בשחור לבן ובאיזו איכות אנחנו רוצים את ההדפסה (ככל שהאיכות גבוהה יותר, ההדפסה איטית יותר).

לסיכום, חלון ההגדרות של מאפייני המדפסת וההדפסה הם משניים למדפסת ולחלקים שלה. כלומר, ההגדרות שאנחנו קובעים טרם ההדפסה צריכים לשרת את הדיו או הטונר שלנו, ולא להיפך, כדי שנוכל תמיד להשיג את שני הקצוות המנוגדים- איכות מקסימלית או איכות מינימלית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161207 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151955 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151867 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151726 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151127 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152587 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151340 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195941 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189150 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183066 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181974 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171673 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171776 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171787 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica