חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כוס מעבר לתינוק

כל הורה לילד צעיר מכיר את השלב שבו הרך הפעוט מתבגר ומתחיל לעבור משתייה בבקבוק לתינוקות לשתייה בבקבוקים המיועדים לשלב המעבר, לפני כוסות רגילות. המוצר מיוחד לשלב הזה נקרא כוס מעבר והוא מהווה כלי המאפשר לתינוקות להתרגל בהדרגה לשתייה מכוס במקום מבקבוק, אך מתפקד גם כבקבוק שתיה בינתיים.

כוס מעבר מתאימה לתינוקות מגיל חצי שנה פחות או יותר ועד לגיל 4 שנים, מה שהופך את רכישתה לכדאית במיוחד. בארצות הברית ישנם מספר מוצרים מסוג זה שזוכים לפופולריות וחלק מהם מיובא גם כאן לישראל. אחד הדגמים הפופולריים ביותר, שניתן למצוא בישראל בחנויות השונות, נקרא סייף סיטי. הכוס הזו הופכת מכוס מעבר לתינוק לכוס שתייה ויש לה קשית. ניתן להתאים אותה בקלות לגיל הילד שלכם.

הכוסות מגיעות במבחר גדול של צבעים ובדגמים שונים ובמבחר עיצובים שונים כך שכל אחד יכול לבחור את הכוס שמתאימה לו. ניתן למצוא אותן בחנויות שונות ברחבי ישראל. הכוס עצמה עשויה מנירוסטה חזקה וקלת משקל והיא מעוצבת כך שתתאים לאחיזה נוחה, מה שירגיל את התינוקות להשתמש בה.

לכוס המעבר יש שסתום מיוחד אשר גורם לכך שהנוזל שנמצא בתוך הכוס לא ישפך על הפעוט כאשר הוא שותה אותו. לאחר מכן, כאשר הכוס הופכת לבקבוק, ניתן לשתות ממנה עם קשית. לכוס המעבר יש שתי ידיות נוחות לאחיזה שמאפשרות לפעוט להחזיק אותן בקלות. את הכוס ניתן לשטוף במדיח ולאחר מכן אפשר לייבש אותה כרגיל. הכוס אינה מיועדת לשתייה חמה ואסור להכניס אותה אל המיקרו או להקפיא אותה.

בישראל סייף סיפי 2 משווקת בשישה צבעים שונים כך שתוכלו למצוא בקלות את הצבע המתאים לכם. עמידותה של הכוס רבה מאוד והיא שורדת במשך תקופה רבה. אם אתם רוצים לקנות כוס מעבר לתינוק שלכם אתם יכולים לחפש אותה בחנויות שונות למוצרי תינוקות וכן באתרי אינטרנט המייבאים לארץ את המוצר האיכותי הזה. ההצלחה הגדולה שלו בעולם מוכיחה את האיכות שלו וכן את החיבור הטבעי של ילדים אליו. שימוש בכוס מעבר מקל עליהם את ההתרגלות לאכילה כמו מבוגרים, ומקלה על ההורים את הניקוי והטיפול בצאצא הרך.

 



תגיות המאמר: כוס מעבר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופו איתנו על תוכן שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנונית - שירותי תוכן

מאת: סנונית - שירותי תוכןטיפול בעור16/06/14902 צפיות
על פי ההערכות, קרוב ל-90% מבני הנוער סובלים במהלך ההתבגרות מאקנה. זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב בני נוער וצעירים וההתמודדות איתה יכולה להיות לא פשוטה ולגרום לסבל רב לסובלים ממנה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע16/06/141051 צפיות
אם אתם מחפשים בימים אלה מסלול לימודים שיפתח לכם פתח לקריירה משתלמת וארוכה, ואם יש לכם משיכה אל עולמות הטכנולוגיה, כדאי לכם לשקול לימודים במסגרת של מסלול לתואר הנדסאי מכשור ובקרה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןבריאות ורפואה כללי02/10/131116 צפיות
אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי בשנים האחרונות, בעיה שהולכת והופכת למשמעותית יותר ויותר גם במדינות העולם השלישי, היא מחלות לב שנגרמות בשל אורח חיים לא בריא.

מאת: סנונית - שירותי תוכןביטוח - כללי29/07/131288 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים, אם מתימתיקה לא מפחידה אתכם – ואם אתם מתלבטים בימים אלה באיזה מסלול לימודים כדאי לכם לבחור – שווה לכם לשקול להירשם למסלול של לימודי ביטוח.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע29/07/131123 צפיות
מחפשים בימים אלה מסלול לימודים ומתלבטים באיזה מסלול כדאי לכם לבחור? שווה לכם לשקול להירשם ללימודים לתואר של הנדסאי חשמל.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132538 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןתכשיטים28/07/131402 צפיות
אם אתן מחפשות דרך למצוא תכשיטים מקוריים ומיוחדים שיהלמו את הלבוש שלכן ויאפשרו לכן להתבלט בשטח, שווה לכן לשקול לחפש מעצבי או מעצבות תכשיטים מקוריים שעובדים באופן עצמאי ומוכרים את מרכולתם ישירות דרך האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211019 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181997 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181068 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171463 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161931 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161985 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161728 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica