חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים שטיחים שהם גם יפים וגם פרקטיים

מאת: חיה בניקיון25/06/2012926 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קסמם המיוחד של שטיחים

לא פעם נהיה במצב שנמצא את מה שאנחנו רוצים כבר בחיפוש הראשון שלנו, ונהיה שבויים למראה שלו, ונחליט עליו מייד, מבלי להמשיך ולחפש עוד דוגמאות. אל תתפלאו אם תשמעו על אנשים שראו שטיחים מסוימים בחנות, התלהבו מהרגע הראשון, ולא עזר כלום הם היו חייבים לקנות את השטיח, ששבה את ליבם מהרגע הראשון. למרות שאלה מקרים קיצוניים שלא חוזרים על עצמם פעמים רבות, המסר כאן הוא ברור. במיוחד כשמדובר ברכישת שטיחים. כשאתם קונים שטיחים לבית, תהיו בטוחים ב-100% שזה השטיח שאתם באמת רוצים לראות במרכז הסלון שלכם.

כשאתם מוצאים מיידית את מה שאתם מחפשים, אתם באופן טבעי חוסכים מעצמכם, שעות ארוכות של חיפושים, שמצד אחד יכולות להיות מאד מהנות, אבל מצד שני, גם מאד מייגעות. המגוון העשיר של שטיחים הקיימים היום בשוק, מבטיח לכל אחד מאיתנו שעות ארוכות מול קטלוגים ואולם תצוגה מלא בדוגמאות של שטיחים.

ההבדלים בין ניקוי שטיחים במהלך השנה לבין ניקוי לקראת החגים

כעיקרון, אנחנו מנקים את השטיחים שלנו, פעם בשבוע, ולפעמים פעמיים, כשאנחנו עושים ניקיון כללי לבית. ניקוי שטיחים שגרתי, כולל טאטוא או שאיבה באמצעות שואב אבק, וטיפול לפי הוראות היצרן. את הניקוי היסודי, משאירים לקראת החגים, כשצפויים להגיע אורחים לארוחות החג, או במהלך חול המועד.

ניקוי שגרתי של שטיחים יכול גם לכלול ניקוי של כתמים, שקורים מדי פעם, כמו מיץ שנשפך בטעות על השטיח, או בוץ שנדבק מהנעליים. אומנם, כתמים ובוץ, חייבים טיפול מהיר כדי שלא ייספגו באופן בלתי הפיך בשטיחים, אבל אלה עדיין פעולות שגרתיות של הסרת כתמים ובוץ, דברים שיכולים לקרות ביומיום.

במקרים של הסרת כתמים ובוץ, אתם חייבים לעקוב אחרי הוראות היצרן, ולא להשתמש בחומרים שעלולים להזיק למרקם ולצבעים של השטיחים.

ניקוי שטיחים מקצועי שומר על אורך החיים של השטיחים

בדרך כלל, אנחנו מוסרים שטיחים לניקוי יסודי במכבסות המתמחות בניקוי שטיחים, פעם בשנה, או במצב שהשטיח נמצא במצב ירוד במיוחד.

לפני שאתם מוסרים את השטיח היקר והייחודי שלכם, למכבסה, בידקו איתה, אם היא מבצעת ניקוי שטיחים לסוג השטיח שברשותכם ובאילו חומרים היא משתמשת בתהליך הניקוי. שימו לב להוראות הניקוי שעל השטיח לפני שאתם מעבירים אותו לניקוי לידי המכבסה השכונתית, רישמו בהזמנת העבודה, אילו חומרים אסורים לשימוש בעת ניקוי השטיח. בכל מקרה, אם יש לכם מכבסה איכותית שאתם רגילים לעבוד איתה, אל תעבור למכבסה אחרת, כשאתם קונים שטיחים חדשים. אין כמו ניסיון ואמינות כשמדובר בניקוי שטיחים.

לבדוק את טיבן של חברות המציעות ניקוי שטיחים באמצעים חדשניים

לא פעם, נראה פרסומים של חברות המציעות ניקוי שטיחים בידי מומחים, ומבטיחות ניסים ונפלאות לניקוי והסרת כתמים שמזמן וויתרתם על הסרתם. יכול להיות שיש אמת בדבריהן והן אכן משתמשות בתכשירים שמסוגלים להסיר כתמים עקשניים מהשטיח.

במקרים מסוימים שווה לנסות, אם אתם מקבלים מהחברה, התחייבות בכתב, שהיא אחראית על תוצאות הניקוי. פרט לכך, מיסרו את השטיח שלכם, רק לחברה שאתם יכולים לבטוח בטיב העבודה שלה, וששמעתם עליה בעבר וקיבלתם עליה חוות דעת חיובית. שטיחים הם יקרים לנו מהרבה בחינות, לא רק מבחינה כלכלית. כשיש לנו שטיח בבית, הוא שם, בגלל שבעבר התלהבנו מהמראה ומהמרקם שלו, ואנחנו רוצים לשמור עליו עוד הרבה שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה ב

מאת: חיה בגיל הזהב27/06/121124 צפיות
צעדים לקראת מעבר לבית דיור מוגן מלווים במגוון הרגשות, המעבר לדיור מוגן בעל יתרונות רבות אך ישנם יתרונות במגורים בבית. במאמר זה נעשה סדר בין המגורים בדיור מוגן לבין המגורים בבית

מאת: חיה ברהיטים11/06/12941 צפיות
חדר שינה זו הממלכה שלנו, זה המקום בו אנחנו נרגעים מהיום שחלף ואוגרים כוחות ליום הבא. עיצוב חדר שינה תלוי בפונקציות שאנחנו רוצים שיהיו בו... אז למה לשים לב בעיצוב חדר השינה?

מאת: חיה בשיפוצים11/06/12915 צפיות
חלונות בבית הם הקשר שלנו אל החוץ, מהחלונות נכנס אל ביתנו אור ואוויר . סוגי חלונות אלומיניום והחשיבות בהתקנה מקצועית ובהתאמה אל חלל הבית או החדר

מאת: חיה בעיצוב פנים24/05/12915 צפיות
טפט היום הוא אפשרות נפלאה לשדרוג ועיצוב הבית. כללים לבחירת טפט שיתאים לחלל ולעיצוב הכללי

מאת: חיה בעיצוב פנים24/05/12974 צפיות
תריסים אלומיניום הם חלק חשוב בבית באקלים הישראלי, תריסים אלומיניום עוזרים לנו לשמור על הבית קריר ונעים. השילוב בין תריס אלומיניום לעיצוב הבית זה חלק העיצוב הכולל של הבית או החלל

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222947 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191639 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191678 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182099 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181639 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181527 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181430 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica