חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות של חלונות אלומיניום במיגון הבית

מאת: חיה בשיפוצים11/06/2012915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלוקת חלונות אלומיניום לסוגים

חלונות הבית, הם הקשר הבלתי אמצעי אל העולם החיצוני, כשאנחנו בתוך הבית. ולכן, יש חשיבות רבה לסוגי החלונות המותקנים, לא רק מבחינת העיצוב, אלא גם מבחינת ההתקנה המקצועית, שתפקידה להבטיח לנו שלא נשקפת לנו סכנה בכל עת שאנחנו פותחים או סוגרים את החלונות. חלונות איכותיים, המותקנים באופן מקצועי, יבטיחו לנו שקט נפשי, גם כשהילדים הצעירים פותחים או סוגרים את החלונות בחדריהם. חלונות אלומיניום הנועדים להתקנה בבית מתחלקים לשני סוגים עיקריים ועוד שניים נדירים יותר:

* חלונות אלומיניום עם פתיחת צירים (תלוי צד)

* חלונות אלומיניום עם פתיחת הזזה

* סוג שלישי, אך נדירים יותר, הינם חלונות אלומיניום בהזזת אנכית (עולה יורד, ספיירקס, גיליוטינה).

* הסוג הרביעי של חלונות אלומיניום, הינם קירות מסך שתפקידם סגירת קירות שלמים או למטרת קירויי גגות. זהו סוג נדיר ביותר ואינו נראה הרבה בדירות או בבתי מגורים.

חלונות אלומיניום - כיצד התקנה איכותית מסייעת לנו ליהנות מהמוצר

כעיקרון, כשאנחנו מתקינים חלונות אלומיניום בחדרי הבית השונים, אנחנו נוהגים להתקין אותם לפי הגדלים הסטנדרטים הנפוצים. בעידן הנוכחי, לחלונות בחדרים השונים גדלים שונים. בבתים שיש מרפסת חיצונית שיוצאים אליה באמצעות דלת אלומיניום, אין חלון לסלון, כי דלת האלומיניום מתפקדת כמקור לאור ולאוויר.

היום ניתנת חשיבות רבה למקצועיות שבה מתקינים את החלונות ואת הדלתות בחדרים השונים, כשההתקנה של החלונות אינה מתבצעת באופן מקצועי, היא עלולה לסכן את דיירי הבית, המסתמכים על התקנה תקנית של חלון. חלונות אלומיניום שלא הותקנו באופן מקצועי, עלולים לצאת מהפרופילים, וליפול על עוברים ושבים מתחת לבית, או לתוך הבית. וברור לכל, שאף אחת מהאפשרויות האלה, לא יכולה לעלות על הדעת, בנושא כה חשוב כמו התקנת חלונות אלומיניום.

התקנת חלונות אלומיניום ביחס לגודל החדר

על מנת ליצור הרמוניה בין פתחי האוויר וחלל החדר, חובה שתהיה התאמה מושלמת בין גודל החלון לבין גודל חלל החדר. התאמת גודל פתחי הבית השונים מתבצעת לפי סוג, מיקום, מימדים ועיצובו של הבית כולו. חלונות הבית, בניגוד לדלתות הפנימיות, הינם אלמנטים אשר נמצאים במיקום אסטרטגי, כלומר, הם שייכים גם לפנים הבית וגם לחלק החיצוני של הבית. לכן, ישנה חשיבות רבה בתכנון הפתחים כבר בשלבים הראשונים של תכנון הבית.

כשמדובר בבית פרטי, שהקמת הבית נעשתה ביוזמתכם, אתם אלה אשר תקבעו את גודל הפתחים וסוגי החלונות שיותקנו בסיום הבנייה בביתכם. בניגוד לבנייני מגורים שאתם קניתם את הדירה על הנייר או בתים פרטיים, שאף הם, תוכננו והוקמו ע"י יזם או קבלן. במקרים אלה, גודל הפתחים וסוגי החלונות, נקבעים ע"י הקבלנים שאחראים על פרויקט הבנייה.

לפני שאתם סוגרים על רכישה של דירה או בית פרטי, וודאו שבדירה או בבית שלכם, יותקנו חלונות אלומיניום איכותיים, של חברה וותיקה ומובילה בתחום.

הקשר בין חלונות אלומיניום לבין כמויות האוויר והאור החודרים לבית

קביעת גודל הפתחים ומיקומם בתכנון מדויק יבטיח שלחדרים יחדרו כמויות של אוויר ואור הנדרשות. חלונות אלומיניום המותקנים במיקום מושלם, יביאו לחיסכון באנרגיה ולניצול מירבי של אנרגיות ירוקות וטבעיות, כמו זרמי אוויר וקרינה של אור בשעות מרובות של היום. בנוסף, למיקום ולגודל החלונות, כמו גם סוג הפתיחה, ישפיעו על הנוחות בחדרים, ועל המראה הפנימי והחיצוני בבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה ב

מאת: חיה בגיל הזהב27/06/121124 צפיות
צעדים לקראת מעבר לבית דיור מוגן מלווים במגוון הרגשות, המעבר לדיור מוגן בעל יתרונות רבות אך ישנם יתרונות במגורים בבית. במאמר זה נעשה סדר בין המגורים בדיור מוגן לבין המגורים בבית

מאת: חיה בניקיון25/06/12927 צפיות
בבחירת השטיח אנחנו עומדים מול מגוון אפשרויות בשוק, אנחנו צריכים בוחרים שטיח שיבלה איתנו לאורך זמן. לאחר בחירתו עלינו לנקותו. כללים בבחירת שטיח וניקינו מוגשים במאמר שלפניכם

מאת: חיה ברהיטים11/06/12941 צפיות
חדר שינה זו הממלכה שלנו, זה המקום בו אנחנו נרגעים מהיום שחלף ואוגרים כוחות ליום הבא. עיצוב חדר שינה תלוי בפונקציות שאנחנו רוצים שיהיו בו... אז למה לשים לב בעיצוב חדר השינה?

מאת: חיה בעיצוב פנים24/05/12916 צפיות
טפט היום הוא אפשרות נפלאה לשדרוג ועיצוב הבית. כללים לבחירת טפט שיתאים לחלל ולעיצוב הכללי

מאת: חיה בעיצוב פנים24/05/12974 צפיות
תריסים אלומיניום הם חלק חשוב בבית באקלים הישראלי, תריסים אלומיניום עוזרים לנו לשמור על הבית קריר ונעים. השילוב בין תריס אלומיניום לעיצוב הבית זה חלק העיצוב הכולל של הבית או החלל

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232638 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223303 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212874 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201134 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica