חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על אקטיביה

מאת: שלום כהןתוספי מזון26/06/20121211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא מעט אנשים שמעו שחברת דנונה העולמית הוציאה בישראל מותג איכותי בשם אקטיביה, אך נראה שלמרות ההתעניינות הרבה והמכירות הנרחבות של מותג זה יש עדיין כאלו שלא יודעים עליו דברים מסוימים. מאחר ולכמעט כל אדם חשוב מאוד שמוצרי המזון שהוא מכניס לפיו יהיו איכותיים ולא יפגעו חלילה בבריאותו (אלא אפילו יעזרו לו לשמור על תזונה מאוזנת ונכונה) הרי שחשוב להכיר את מרכיבי המזון של כל מוצר על מנת להיות בטוחים שהוא אכן יכול לתרום לגופנו.

 

יוגורט זה הוא מיוחד בזכות החיידקים הפרוביוטיים שהוא מכיל. מדובר בכמות עצומה של חיידקים מסוג Bifidus Actiregularis שמתווספים לחיידקי המוכרים שהופכים את החלב ליוגורט שאנו מכירים. זהו חיידק בעל עמידות גבוהה מלא מעט חיידקים אחרים והוא מיטיב מאוד עם מערכת העיכול של גוף האדם. לא מעט אנשים בישראל ובעולם המערבי סובלים מפעילות אטית של מערכת העיכול והדבר גורם לתחושה לא נעימה, לכן דנונה פיתחה מוצר זה על מנת לסייע למי שצורך אותו בצורה קבועה.

 

כיצד בדיוק אקטיביה מסייע לנו

 

די ברור שאף אחד מאתנו לא אוהב להרגיש כיצד בטנו נפוחה וכיצד היא משמיעה רעשים לא נעימים או אף מייצרת גזים ללא הפסקה. אחד היתרונות של מוצר חלב כמו יוגורט הוא היכולת להיות חלק חשוב מאוד מתזונה נכונה שתורמת לשיפור עבודת מערכת העיכול שלנו. במונחים מקצועיים הרי שאפשר לראות כיצד תזונה נכונה מסייעת לאיזון של פלורת המעי ועל ידי כך לתפקוד התקין של מערכת העיכול. מדובר בתרומה חשובה שמאפשרת לכל אדם לחיות בצורה בריאה ונוחה הרבה יותר.

 

החיידק הידידותי שנמצא בכמויות מרשימות במוצרי דנונה השונים אותר לאחר עבודת מחקר ארוכה מאוד בחברה גדולה זו. כידוע, עולמנו מלא חיידקים ואורגניזמים שונים שיכולים להזיק לאדם, אך יש גם כאלו שיכולים לתרום לבריאותו ולשמירה על חיים מאוזנים יותר. כאלו הם החיידקים הפרוביוטיים כאמור, ומי שעושה בהם שימוש נכון יכול לראות כיצד הוא מצליח להתמודד עם תופעות לא נעימות שמקשות עלינו בחיי היום יום ויוצרות הגבלות שונות שאף אחד לא מעוניין בהן.

 

איך יודעים שזה באמת עובד

 

כל מי שמגיע לרשת מזון מסוימת או למכולת השכונתית על מנת לקנות מוצרי יוגורט שונים מעוניין לעשות זאת תוך הבנה שמוצר חלב זה באמת יעזור לו. עם כל הכבוד לפרסומים שונים או למסעות שכנוע מכוונים הרי שבסופו של דבר רק מוצרים שמוכיחים את איכותם הם אלו שיזכו להצלחה רבה ויירכשו בהיקף מרשים בצורה קבועה. המוצרים השונים של דנונה נחשבים לכאלו שניתן לסמוך עליהם מתוך כך שבכל רחבי העולם הם נמכרים בצורה מצוינת כבר לא מעט שונים.

 

כך גם לגבי אקטיביה שמוכיח עד כמה יוגורט איכותי יכול לעזור לכמעט כל אדם על פני הגלובוס. מי שמעוניין לבדוק את השפעתו של יוגורט זה על גופו יכול לנסות אותו במשך פרק זמן מסוים ולראות עד כמה הוא מרגיש הרבה פחות אי נוחות בבטנו. לאחר שימוש שנקבע כמומלץ יכולים רבים להבין כיצד מוצר חלב חשוב זה עושה עבורם שינוי חשוב בדרך לאיכות חיים גבוהה יותר. תוך צריכת מוצר זה ושמירה על תזונה מאוזנת הרגשה טובה במערכת העיכול היא דבר שאפשר להשיג בצורה אמיתית.

 



תגיות המאמר: יוגורט, אקטיביה, דנונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20993 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191084 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191121 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172692 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172332 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171579 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152472 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151852 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151721 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148607 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica