חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמח אחד, סגולות רבות

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/20152470 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המדע כבר שנים רבות מאמץ את הסגולות של צמחי מרפא ומבין כי מיליארד סינים אינם טועים, הרפואה המשלימה נכנסה אל התרבות המערבית אשר חיבקה בחום את כל הסגולות הרבות שזו הביאה אל חייהם ושפרה אותם פלאים. רבים מצמחי המרפא הללו משפרים את רמת החיים והבריאות של האנשים המערביים אשר כבר תקופה ארוכה סובלים מתזונה אשר מבוססת על מזון מתועש ואינה מכילה את כל הנדרש על מנת לקיים אורח חיים בריא באמת.

אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.


ההשפעות הנפשיות של צמח הרדיולה

הוכח מדעית כי צמח הרדיולה מסייע בייצור של סרוטונין אשר מסייע לשמור על מצב רוח טוב, ובכך למעשה נטילת תוסף זה הינה מומלצת עבור אנשים אשר נוטים לדכדוך ועצבות קלה.

מלבד זאת, הוא משפיע בצורה חיובית על רמת ריכוז גבוהה ושיפור של טווח הקשב, לפיכך במדינות מסוימות משתמשים בו עבור אנשים בעלי בעיות קשב וריכוז בתור טיפול טבעי.


ההשפעות הבריאותיות של צמח הרדיולה

צמח זה מסייע רבות לשמירה על הלב שלנו בריא. הוא משקם את בריאות הלב ומסייע בשליטה של הפרעות בקצב הלב. כמו כן צמח רדיולה מסייע במניעה של מחלות לב על ידי שמירה על רמת כולסטרול תקינה והורדה של שומנים אחרים בד שיכולים להזיק.

הצמח ידוע בכך שהוא שומר על מערכת החיסונית של האדם חזקה, ומסייע לגוף להילחם בהיווצרות של תאים סרטניים ובהתפשטות שלהם ברחבי איברי הגוף. מדובר בנוגד חימצון חזק במיוחד אשר מגביר את הייצור של תאי הרג אשר מסייעים לגוף לחסל את אותם תאים סרטניים.

 



תגיות המאמר: רדיולה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195881 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192210 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182440 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172690 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172331 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171578 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151851 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151720 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148606 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

מאת: ירון מונטנהתוספי מזון16/02/148480 צפיות
רבות דובר אודות הדיאטה של ד"ר סימונס, דיאטה שיש שיאמרו שנויה במחלוקת ויש שיומרו שמי שלא מאמין בה יש לו אינטרס כלכלי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica