חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אקטימל

מאת: שלום כהןתוספי מזון27/06/20121096 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש מספר מוצרי חלב שהפכו למוכרים מאוד עבור הצרכן הישראלי. מזה כבר לא מעט שנים ישראלים רבים מגיעים לרשתות המזון ורוכשים את מוצרי דנונה השונים. חברה גדולה זו מוכרת בכל רחבי העולם ורבים מכניסים את מוצריה הביתה על מנת לראות כיצד הם עוזרים להם לשמור על אורח חיים בריא יותר. בעולם המודרני והתעשייתי של היום אנו כבר יודעים כיצד יוגורט איכותי יכול לעזור בצורה טבעית ומיוחדת יותר לשמירה על הבריאות שלנו ולשיפור יכולותיה של המערכת החיסונית.

 

אחד המוצרים המפורסמים כיום בשוק הוא אקטימל שפיתוחו נמשך יותר מעשר שנים וכיום הוא מוצר מוביל. למוצר חשוב זה הוספו יותר מ-10 מיליארד חיידקים שנחשבים טובים לגוף האדם על מנת שהם יוכלו לתרום להתמודדות מול החיידקים הרעים. ממכון המחקר של דנונה בצרפת יצא מוצר זה לרחבי העולם לאחר שפותח על ידי מדענים, תזונאים, רופאים, מהנדסי מזון ומיקרוביולוגים. הפיתוח כלל הוספה נכונה של חיידקי L. Casei בכדי שהתוצאה אכן תוכל לתרום לרבים.

 

החשיבות הרבה של מוצרים פרוביוטיים

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את המושג פרוביוטיקה. נראה כי בעולם היותר מורכב של היום חשוב להכיר מושגים מקצועיים שונים על מנת להבין בדיוק על מה הם מדברים ובכדי להחליט האם הם יכולים לתרום לנו במשהו. פרוביוטיקה היא בהסבר פשוט מהלך בעד החיים, כשהכוונה מבחינה מדעית היא תרבית של חיידקים חיים שיש להם תועלת בריאותית לגוף האדם בזמן שמספקים אותם בכמות נדרשת. אקטימל מכיל חיידקים פרוביוטיים ברמה שחשוב לבן האדם לצרוך אותה.

 

הוספת חיידקים פרוביוטיים למוצרי יוגורט איכותיים מביאה לכך שהם עוזרים לגוף להילחם במזיקים שונים בצורה מיוחדת. החיידקים הטובים שהכניסה חברת דנונה למוצרי חלב מסוימים שהיא מייצרת ומשווקת נלחמים בחיידקים המזיקים בכך שהם מחזקים את מחסום המעי. דבר זה מביא למניעה של חדירת החיידקים הרעים אל זרם הדם שלנו ובכך בעצם נוצר עוד חיץ אמיתי שיכול לעשות את ההבדל בין היכנעות מהירה למחלה מסוימת לבין שמירה על הבריאות בלא מעט מצבים.

 

התשובה הרצינית לאורח החיים המודרני

זה לא סוד שהעולם המפותח של היום אינו מציג לנו רק יתרונות. זה שיש לנו מערכות חכמות ויכולות רפואיות גבוהות יותר בזכות מדע מתקדם הרי שאין בכך ספק, אך ניתן לראות עד כמה אורח החיים של היום יוצר בעיות בריאותיות עבור לא מעט אנשים בעולם. חוסר של איזון אקולוגי באוכלוסיית חיידקי המעיים שלנו למשל, יכול להביא לפגיעה בהגנה שמספק מחסום המעי. לכן יוגורט ומוצרים איכותיים כמותו הם כאלו שנרכשים בלא מעט נקודות מכירה שונות ברחבי העולם.

 

תזונה לא נכונה יכולה לדלל את כמות החיידקים הידידותיים שיש בגוף האדם, וגם מתח נפשי וצריכה של אנטיביוטיקה יכולים לעשות שמות בגוף שלנו. הפיתוחים של חברת דנונה נעשים מתוך הבנת דרך חייו של האדם בעולם מודרני ולכן אקטימל הוא מוצר שזוכה להצלחה עצומה בעולם בזכות היותו מתאים להתנהלות היומית שלנו ולדרך הקלה שבה אנו מעוניינים לצרוך מוצר חלב בריא ואיכותי. מוצר זה מראה כיצד מוצרים פרוביוטיים יכולים לעזור לנו לשמור על הבריאות שלנו בצורה רצינית ופשוטה.

 



תגיות המאמר: יוגורט, דנונה, אקטימל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20926 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195848 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172696 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172335 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171583 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152476 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151860 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151723 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148610 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica