חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוגורט דנונה bio

מאת: שלום כהןתוספי מזון27/06/20121201 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

הבריאות שלנו מורכבת מאלמנטים שונים ולכן חשוב לבדוק את הגורמים שיכולים לסייע לנו לשמור עליה. בכל הקשור לאוכל הרי שכאן יש לראות כיצד מזונות שונים ומוצרים מסוימים יכולים להיות לעזר רב כשאנו מעוניינים להרכיב לעצמנו תפריטים בריאים יותר. כיום יודעים רבים עד כמה יוגורט הוא מוצר חלבי שיכול לעזור לשמור על ההגנה של הגוף בצורה טבעית ולהיות כזה שיוכל להתמודד כנגד איומים שונים כמו חיידקים מזיקים או תופעות לא נעימות שונות.

 

ביוגורטים איכותיים של יצרניות מובילות כמו דנונה למשל, אפשר למצוא חלבונים שחשובים מאוד לגופנו. חשוב לדעת שחלבונים מורכבים מלא מעט יחידות קטנות הנקראות "חומצות אמינו" שאת רובן לא יכול גוף האדם לייצר בעצמו. ישנם 9 סוגים של חומצות אמינו שהאדם יכול ליהנות מהם רק אם הוא דואג לצרוך אותם. צריכת יוגורט איכותי היא גם צריכה של חלבון מלא שמכיל חומצות אמינו חיוניות בדרך לסיוע למערכות שונות בגופנו בצורה טבעית. אין ספק שכך אפשר לעזור לגוף שלנו להרגיש טוב יותר.

 

התמודדות עם סיכוניה של האנטיביוטיקה

יש עוד סיבה מדוע חשוב מאוד ליהנות ממוצרי חלב איכותיים כמו יוגורט דנונה bio. אנו חיים בעולם שבו רופאים רבים משתמשים באנטיביוטיקה על מנת לעזור למטופלים שלהם. אין ספק שהרצון להחלים מאיצה בנו לקחת תרופות אך עלינו לזכור שמעבר לתופעות לוואי שאנו מרגישים לעתים במהירות רבה יש גם סיכונים נלווים שאינם מופיעים מיד. אנטיביוטיקה עוזרת לחולים רבים אך היא פוגעת גם בחיידקים הטובים שנמצאים במעי שלנו והדבר יכול ליצור בעיה לא קטנה.

 

צריכה של יוגורט איכותי המכיל חיידקים ידידותיים חיים (כמו "ביפידוס" ו"אצידופילוס") תורמת לשמירה על איזון אל מול החיידקים הרעים. חיידקים ידידותיים שמתיישבים ומתרבים במעיים שלנו מסייעים לעיכול רציף ואיכותי ובנוסף הם גם תורמים לספיגה טובה יותר של מינרלים וויטמינים. עבור מדעני חברת דנונה הרי שנתונים אלו הם הזדמנות לפתח מוצרי חלב מצוינים שיוכלו להדגיש לכל צרכן ברחבי העולם עד כמה הם יכולים לעזור בשמירה על בריאותו.

 

מספר נקודות שחשוב לדעת

רבים שואלים שאלות חשובות לגבי מוצרי יוגורט שונים על מנת לדעת שהם אינם גורמים לתופעות שליליות. אחר הכול פרסומים של חברת דנונה או מבצעים מיוחדים לגבי יוגורט דנונה bio משכנעים רבים לרכוש את מוצרי החברה, אך מבחינת הלקוחות הרי שרק ביטחון מלא במוצרים אלו יביא לכך שהם יירכשו על ידם בצורה קבועה. יש כאלו שמנסים לברר למשל האם יש הוכחה למציאת קשר בין צריכת מוצרי חלב לבין מחלות שונות בדרכי הנשימה העליונות (כמו נזלת, אסטמה או דלקות אוזניים למשל).

 

שאלות אלה ובירורים אחרים זוכים למענה מקצועי בזכות מחקרים קליניים רבים שעורכת חברת דנונה וגורמים בלתי לתלויים אחרים. יש לא מעט מחקרים שלא מצאו כל קשר בין צריכת חלב לתופעות שונות אצל חתכי גילאים שונים. באופן טבעי יכול להיות שלאדם מסוים תהיה בעיה אישית עם מוצרי חלב מסוימים, אך באופן עקרוני מוצר איכותי כמו יוגורט דנונה bio מתאים לכמעט כל בן אדם על פני הגלובוס, וערכיו התזונתיים האיכותיים יכולים לתרום רבות למי שמנסה לשמור על תזונה נכונה במסגרת אורח חיים בריא הרבה יותר.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191082 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195826 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172690 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172331 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171578 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152471 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151851 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151720 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148606 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica