חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית ציוד משלים לסירה

מאת: עדי ארזי שייט27/06/20128591 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם סוגים שונים של סירות, המספקים מענה לצרכים רבים. תפעולן של הסירות והשימוש בהן מצריך שימוש גם בציוד משלים, אותו חשוב למצוא בכל סירה, ולא משנה לאיזה צורך היא משמשת. באיזה ציוד מדובר, היכן ניתן לרכוש אותו ולמה חשוב לשים לב רגע לפני הקנייה? התשובות לפניכם.

מהן האפשרויות המוצעות למכירה?

יותר ויותר אנשים רוכשים סירות לצרכים פרטיים. קניית ציוד לסירה, ממש כמו קניית סירה, היא הזדמנות ליהנות ממגוון רחב מאד של אפשרויות, שמהן ניתן לבחור. בעוד שבעבר לכל סוג של ציוד הוצע דגם אחד, הרי שכיום השוק מציע שפע של פתרונות ומבחר גדול מאד של מותגים ודגמים שונים. ציוד משלים לסירות הוא ציוד הכרחי וחשוב, וחלק ממנו אף הכרחי על פי חוק.

ציוד הבטיחות הוא החשוב ביותר ובלעדיו לא ניתן לצאת אל ההפלגה. בין אם אתם בעלי ניסיון בשייט ובין אם לאו, בין אם מדובר בשייט קצר או ארוך, שייט למרחק רב או למקום קרוב, חשוב לרכוש ציוד בטיחות מתאים. ציוד הבטיחות כולל, בין היתר, ערכת עזרה ראשונה, גלגלי הצלה, מערכת מיוחדת של אורות ניווט, מטף לכיבוי אש ועוד. ציוד זה, למזלנו, כמעט ואיננו בשימוש, אך חשוב שיהיה בסירה בכל יציאה לשייט. גם הציוד הימי, שכולל מכשור אלקטרוני מסוגים שונים הוא הכרחי, שכן מאפשר את תפקודה של הסירה לאורך ההפלגה. ה – GPS, למשל, חשוב מאד וגם המפות האלקטרוניות. שעוני המדידה הם הכרחיים ונכללים במסגרת ציוד זה. גם מכשירי הקשר חשובים במיוחד ובלעדיהם לא ניתן לצאת אל ההפלגה.

לצד כל אלה, יש לזכור גם את הביגוד לשייט. לא, אין הכוונה כאן בבחירת ביגוד אופנתי, על פי צו האופנה האחרון. מדובר בביגוד העוזר לשמור על חום הגוף ומגן עליכם מפני רוחות וטמפרטורת נמוכות. חליפות הסערה, למשל, הן חלק מביגוד חשוב מאד שעל כל אחד לרכוש אם יש ברשותו סירה. גם כפפות עוזרות לא מעט וגם המעילים יעילים. את הביגוד לשייט, בדומה לכל ביגוד אחר, אפשר למצוא במידות שונות ולהתאימו לכל גיל.

למה חשוב לשים לב רגע לפני הקנייה?

עכשיו, כשאתם יודעים מה עליכם לרכוש, הגיע הזמן לצאת אל מסע הקניות. בדומה לכל קנייה, לרבות קניית סירות, גם קניית הציוד לסירה, חשוב שתתייחס לכמה פרמטרים שונים. חשוב לבחור ציוד איכותי, שיחזיק מעמד לאורך זמן וישמש אתכם באופן יעיל. וכשמדובר בציוד אלקטרוני, החשיבות לכך רבה במיוחד. מחירי הציוד הימי, שחלקו מיועד לסירות, אינם זולים, ולכן סקר שוק בטרם הרכישה הוא אפשרות להוזיל את העלויות. נקודה חשובה לא פחות, היא להיעזר במומחים בתחום. אם עיסוק זה חדש לכם, חשוב שתעזרו בבעלי סירות אחרים או באנשים בתחום, שיפרשו בפניכם את כל האפשרויות ויעזרו לכם בבחירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ComputerGeek

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי ארזי

מאת: עדי ארזי רכב31/01/13927 צפיות
על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה יש עשרות אלפי משאיות, אשר נמצאות באופן פעיל על הכבישים - חלק גדול מתוכן לצורך הובלה בקירור. "תרומתם" של אותם כלי רכב כבדים לזיהום האוויר הם משמעותיות. מאמר זה מסביר כיצד ניתן לבצע הובלה בקירור באמצעות משאיות, באופן השומר על הסביבה.

מאת: עדי ארזי מיתוג28/01/13847 צפיות
כמעט אין חברה שלא מחזיקה ברכבים. כלי הרכב השייכים לחברה אינם משמשים אך ורק ככלי שינוע ממקום למקום אלא הם יכולים להוות גם כלי שיווקי יעיל שחשוב לנצלו לצורכי פרסום ושיווק העסק. אחת הדרכים לכך היא שימוש במדבקות פרסומיות. המאמר שלפניכם מסביר כיצד לבחור בצורה הנכונה ביותר את מדבקות הפרסום לרכבי החברה.

מאת: עדי ארזי לימודי תעודה ומקצוע14/05/121035 צפיות
מערכות מידע כיום נמצאות בכל תחום ארגוני - דבר שהופך את העיסוק המקצועי בהם למשתלם ואת הבוגרים בתחום לדרושים במגוון משרות. המאמר לפניכם מסכם בקצרה מה נלמד בקורסים בתחום אבטחת המידע וניהול מערכות המידע והיכן ניתן ללמוד מקצועות אלו בישראל.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195475 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196322 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173755 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171459 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171469 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162007 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica