חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים מדבקות פרסום לרכב?

מאת: עדי ארזי מיתוג28/01/2013847 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הפעילויות ה"אהובות" על הישראלים היא ה"עמידה במקום" בזמן הפקקים. אם נשים בצד את הציניות, ניצול זמן הבהייה, אשר מרגיש לעיתים כאינסופי, לטובת פרסום ושיווק העסק היא פעולה כמעט גאונית. יש לא מעט דוגמאות ליעילות הפרסום באמצעות מדבקות פרסום כגון המחאה כנגד ביצוע ההתנתקות. המדבקה עם הסיסמה: "יהודי לא מגרש יהודי" עיטרה לא מעט רכבים בישראל וההד היה יותר מחיובי. כיצד בוחרים מדבקות פרסום לרכב? במה יש להתחשב? ובכלל כיצד הרכב יכול לשמש ככלי שיווקי יעיל? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

בחירה נכונה של מדבקות פרסום לרכב

המטרה בבחירת מדבקות לרכב היא כאמור יצירת תהודה חיובית והכרה במותג. היתרון האדיר בשימוש במדבקות פרסום לרכב הוא עלותן הנמוכה יחסית ולרוב מדובר בהשקעה לטווח הרחוק. בעיני לא מעט אנשים, השימוש במדבקות פרסום לרכב הוא גימיק חיובי ודרך זולה ויעילה להביע את דעותיהם או תמיכתם בפעולה או מוצר מסוים ללא כל מאמץ. כעת, לאחר שבחרתם את הסלוגן הנכון, כל שנותר הוא לבחור את מדבקות הפרסום. טרם הרכישה, יש לשים לב לנקודות הבאות:

עיצוב גרפי – מעבר למלל הקליט והמקורי, לעיצוב הגרפי יש משקל נכבד באשר לשאלה, האם המדבקה תיקלט בעיני המתבוננים. לכן יש להקפיד על עיצוב גרפי מדויק ולבחור בצבעים אשר מושכים את העין ותואמים למסר אותו אתם מעוניינים להעביר. מעבר לכך, בדקו האם העיצוב הגרפי תקף לכל גודל של מדבקה אותה תרצו להדפיס שכן לעיתים, "הרחבת" המדבקה פוגמת באיכות הגרפיקה.

איכות המדבקות – מכיוון שמדובר במוצר אשר "ישהה" מרבית שעות היממה באוויר הפתוח ויהיה חשוף לפגעי מזג האוויר חשוב להקפיד ולבחור מדבקות איכותיות. לדוגמא, מדבקה שאינה איכותית עלולה לדהות בשל קרני השמש וכך לאבד מיעילותה. מדבקה שאינה איכותית עלולה להשאיר סימנים בעת הסרתה. מדבקות איכותית מתאפיינות בין היתר בחומר אשר חוסם את קרינת השמש החזקה (קרני UV) ולכן, בדקו טרם הרכישה כי המדבקה אכן עמידה בפני קרני השמש.

שירותי התקנה/הדבקה ואחריות – נקודה נוספת שיש לעמוד על טיבה היא שירותי ההתקנה והאחריות שחברת ייצור המדבקות מתחייבת לספק. הדבקה שאינה נכונה עלולה לפגום במראה המדבקה וליצור מעין בועות. לכן בדקו עבודות קודמות של החברה ובקשו אנשי קשר ממליצים לצורך בחינת שביעות רצון הלקוחות. שנית, בררו מהי האחריות שהחברה מעניקה ומה קורה במידה  וישנם תקלות.

הרכב ככלי שיווקי יעיל

הרכב אינו משמש אך ורק ככלי שינוע ממקום למקום אלא שמדובר בכלי שיווקי יעיל שחשוב לנצלו לצורכי פרסום ושיווק העסק. פרסום על רכבים היא פעולה שיווקית הצופה פני עתיד וזאת מכיוון שמדובר בפרסומת ניידת ללא הגבלת זמן. אם לשלטי החוצות התלויים באיילון נחשפים קהל נהגים קבוע יחסית, לרכב ממותג נחשפת כמות גדולה יותר של אנשים וזוהי המטרה העיקרית למעשה. חשיפה נרחבת לקהלי יעד שונים ומגוונים מעלה את האפשרות להגדלת נפח המכירות של כל בית עסק. המשמעות היא שוויתור הפרסום על כלי רכב כמוה כאובדן הכנסות פוטנציאליות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ComputerGeek

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי ארזי

מאת: עדי ארזי רכב31/01/13927 צפיות
על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה יש עשרות אלפי משאיות, אשר נמצאות באופן פעיל על הכבישים - חלק גדול מתוכן לצורך הובלה בקירור. "תרומתם" של אותם כלי רכב כבדים לזיהום האוויר הם משמעותיות. מאמר זה מסביר כיצד ניתן לבצע הובלה בקירור באמצעות משאיות, באופן השומר על הסביבה.

מאת: עדי ארזי שייט27/06/128592 צפיות
ישנם סוגים שונים של סירות, המספקים מענה לצרכים רבים. תפעולן של הסירות והשימוש בהן מצריך שימוש גם בציוד משלים, אותו חשוב למצוא בכל סירה - ציוד בטיחות, ביגוד מתאים ומכשור אלקטרוני נחוץ. המאמר שלפניכם סוקר את הציוד הדרוש לסירות ונותן טיפים חשובים לפני הקנייה.

מאת: עדי ארזי לימודי תעודה ומקצוע14/05/121035 צפיות
מערכות מידע כיום נמצאות בכל תחום ארגוני - דבר שהופך את העיסוק המקצועי בהם למשתלם ואת הבוגרים בתחום לדרושים במגוון משרות. המאמר לפניכם מסכם בקצרה מה נלמד בקורסים בתחום אבטחת המידע וניהול מערכות המידע והיכן ניתן ללמוד מקצועות אלו בישראל.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162190 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica