חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מניעת תאונות דרכים

כמות הרכבים המעורבים בתאונות דרכים עולה מידי שנה, וכך גם מספר ההרוגים מה שמעלה את הצורך למצוא דרכים יצירתיות כדי למנוע תאונות דרכים, אחת הדרכים נעשית באמצעות הסברה על דרך נהיגה נכונה, כך שאנשים לא ינהגו אחרי ששתו אלכוהול שכן בהרבה מן התאונות הנהגים נמצאים שיכורים לגמרי.

הדרך הנכונה ביותר למנוע תאונות דרכים, היא על ידי חינוך לתרבות נהיגה שצריכה להיות סבלנית ואדיבה תוך התחשבות בנהגים ובהולכי הרגל סביב כמו גם הקפדה על כללי הנהיגה וציות לתמרורים שכן, תאונות רבות היו נמנעות לו הנהגים היו עוצרים ברמזור אדום או בעת הגעה לתמרור עצור ולכן, נכון לבצע רענון של כל הכללים ולגבש דרך התנהלות שונה בכביש.

גורם נוסף שמשפיע על תאונות הדרכים הוא מהירות הנהיגה, שרבים מהנהגים לא מקפידים עליה ונוסעים מהר ידי ובשעת עצירה פתאומית הם לא מצליחים לבלום את הרכב וגורמים לתאונת דרכים קשה, וזאת הסיבה שהמשטרה מתקינה בכבישים בעייתיים מצלמות מהירות המאתרות את הנהגים שעוברים על החוק וקונסות אותם.

איך נוהגים בבטחה?

כאשר נהג עולה לרכב עליו להיות עירני וללא שום השפעה של משקה או תרופה כלשהי שכן, בכביש תוך כמה שניות משתנה המצב וחוסר תשומת לב לרגע קטן עשויה להיות קריטית ולכן כל נהג צריך להיות אחראי על עצמו ולא לזלזל במצבו הגופני שכן תאונה קשה עשויה להשפיע מפציעה ועד למוות.

נהיגה בטוחה תלויה רבות במצב התחזוקה של הרכב, ישנם רכבים שמערכת הבלמים שלהם אינה תקינה או הצמיגים שחוקים לגמרי ולכן, חשוב לעשות בדיקה לרכב ולתקן את כל הנזקים שמא הם אלו שיובילו לתאונה וזאת במיוחד במזג אוויר של גשום עם כביש רטוב לגמרי.

רכב ישן או חדש

תאונות דרכים רבות היו נמנעות לו רכבים ישנים לא היו עולים על הכביש שכן, רכבים ישנים רבים אינם מתפקדים טוב בנסיעה מהירה וכך יוצא שגם בנתיבים המהירים ישנם רכבים שבקושי נוסעים וזה גורם לכך שנהגים אחרים נאלצים לעקוף את הרכב הישן כמו גם לעתים הבלמים של רכבים אלו לא כל כך תקינים.

יש צעירים אשר אין להם כסף לרכוש רכב חדש והם קונים רכב ישן במחיר זול ביותר, ולפעמים עם הרבה בעיות מכאניות אך הם מעדיפים שיהיה להם רכב כלשהו מאשר לנסוע באוטובוסים והבעיה בכך שאין להם את היכולת הכספית לממן את התיקונים והתחזוקה והם נוסעים עם רכב בעייתי ומסוכן מאוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עורך דין תאונות דרכים.

טלפון: 077-7880003
נייד: 054-2333389

מאמר זה נועד לתת מידע כללי וראשוני בלבד ואינו מהווה יעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עורך דין תאונות דרכים

מאת: עורך דין תאונות דרכיםדיני תעבורה14/06/121048 צפיות
תאונת דרכים זה מקרה שכיח במדינת ישראל לצערנו, שעלולה לקרות בכל מקום ובכל שעה. במקרה של תאונה כזו מומלץ להתייעץ ולשכור את שירותיו של עורך דין תאונות דרכים בעל ניסיון.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182184 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171601 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161639 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152369 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152459 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151959 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152550 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica